Pagina 3 van 10 Eerste 1234567 ... Laatste
    Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Waarom nemen mensen dit programma zo serieus en verwachten ze hier hoogstaand niveau?
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom zou dat een idioot statement zijn.. Ik was 7 jaar 30 jaar geleden. Als dat dan geen nostalgie is?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    het ging over het statement dat het originele publiek ondertussen grotendeels overleden zou zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuyfmans Bekijk bericht

Toch is er één ding dat ik nooit gesnapt heb in HRVF. Als een kandidaat het woord weer, waarom zou hij het dan zeggen? Het is toch beter van aan het rad te blijven draaien en de rest van de medeklinker op te sommen zodat je meer geld verdient alvorens het woord te zeggen? Enige risico dat je loopt is dat je bankroet kan zijn.
    mja, ge hebt ook die mispoes, en de verliesbeurt, en dan ook nog die 2 vraagtekens waar een bankroet onder zou kunnen liggen.
    Als je gewoon al uw beurt kwijt bent, en een ander weet het woord ook, win je die ronde niks he. want enkel de rader krijgt het geld dat hij verzameld heeft.

Ook ik ben het er mee eens dat er terug een die hard quiz op de televisie zou moeten komen. De leegte na de Cancas Crack is eigenlijk nooit opgevuld, nochtans hebben ze op de VRT wel enkele figuren lopen die zo een quiz perfect kunnen dragen, een Thomas Vanderveken lijkt mij nog wel geschikt daarvoor.

Quizen draaien tegenwoordig meer om de interactie tussen de quizmaster en de kandidaten (De Pappenheimers is hier het beste voorbeeld van), de moeilijke vragen en de daaraan verbonden prijzen zijn bijzaak geworden.
    het Rad is geen kwis he. het is een spelprogramma. er worden geen vragen gesteld.
    Laatst gewijzigd door marcel; 5 augustus 2020 om 08:43

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zitten leuren met ne auto en een vakantie en wat wint ge dan: fucking tegels.
    PSN: xIO3Y

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xIO3Y Bekijk bericht
    Haar gezicht na de bekendmaking sprak ook boekdelen. Ze probeerde haar teleurstelling zo goed mogelijk te verbergen

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ach ijskast, duikcursus, dik fototoestel, ... die mocht absoluut niet klagen over haar prijs. Zoals hier al gezegd lang geleden dat men er nog zo mee smeet imo op een quiz/spelprogramma, met prijzen.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuyfmans Bekijk bericht
    De leegte na de Cancas Crack is eigenlijk nooit opgevuld, nochtans hebben ze op de VRT wel enkele figuren lopen die zo een quiz perfect kunnen dragen, een Thomas Vanderveken lijkt mij nog wel geschikt daarvoor.
    Vdv is te lief voor een quizmaster te zijn, heeft niet genoeg "gewicht". Dat merkte je al bij de reboot van "1 jaar gratis", waar hij de enorme schoenen van Herman Van Molle moest vullen. Idem voor Sven Speybrouck in het uitdoofscenario voor De CanvasCrack. Ze zijn beiden meer dan degelijke presentators, en zeker Speybrouck heeft al pareltjes afgeleverd (Publiek Geheim bvb), maar ze hebben "het" niet om een stevige quiz te leiden. En als ik eerlijk ben, ik denk niet dat er op de gehele VRT iemand rondloopt die dat wel zou kunnen. De vaste compagnon van Van Molle, Karel Vereertbrugghen (Peter Paulus Post van vroeger), zou nog een optie zijn, oftewel Johan Terryn of Jo van Damme afstoffen.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    het is fucking woordjes raden om prijzen te pakken. en mensen zitten het hier te vergelijken met de Canvas Crack. geen mirakel dat ze teleurgesteld zijn. als ik mijn Polo'ke kocht, verwachtte ik ook geen Porsche 908 of zo.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    het is fucking woordjes raden om prijzen te pakken. en mensen zitten het hier te vergelijken met de Canvas Crack. geen mirakel dat ze teleurgesteld zijn. als ik mijn Polo'ke kocht, verwachtte ik ook geen Porsche 908 of zo.
    Inderdaad. Dit is ook al het eeuwenoude concept van het rad van fortuin.
    Zoals hierboven ook al gezegd, het is een luchtig spelprogramma. Geen quiz. Dit is appelen met rotte peren vergelijken.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Ach ijskast, duikcursus, dik fototoestel, ... die mocht absoluut niet klagen over haar prijs. Zoals hier al gezegd lang geleden dat men er nog zo mee smeet imo op een quiz/spelprogramma, met prijzen.
    "Dik fototoestel": zo'n ding van 200 euro. Maar zoals je zegt: die mag niet klagen met die prijzen. Als ze die tegels had gewonnen en ze wil die niet: doorverkopen?

Gisteren ook even gezien bij het zappen. Ik ga dit niet blijven volgen, maar dat was wel even een vlaag van nostalgie. What's next: opnieuw Tien om te zien?

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    What's next: opnieuw Tien om te zien?
    Dat zou van mij direct mogen, terug een goed muziekprogramma waar de Vlaamse artiesten hun muziek in kunnen promoten.
    Vroeger had je verschillende van die programma's, wat hebben we nu nog? Fucking Ment TV

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Kijk er wel graag naar eigenlijk, het is eens wat anders dan herhalingen he.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kvond het gisteren toch al iets fijner om te kijken dan de dag er voor. Iets normalere mensen in ieder geval. Die geluidjes terwijl het rad draait zijn wel irritant.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    680 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xIO3Y Bekijk bericht
    Wat doe je als je in een huur huis woont was mijn eerste gedacht

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Wat doe je als je in een huur huis woont was mijn eerste gedacht
    Zal wel mensen zijn met een eigendom, anders geven ze dit niet weg.
    Wij zeiden da ook, maar het zal wel een vereiste zijn voor mee te doen.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook typisch da Amber en Arda daar aanwezig zijn in die shop :')

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Regels voor berichten