Pagina 2 van 10 Eerste 123456 ... Laatste
    MrBliss's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    twas nogal een slappe hap, Peter VDV blijft een irritante aap, kandidaten leken wel acteurs of volgens een script te werken en de 'modernisatie' van het geheel was eigenlijk op het ambetante af. Een paar nostalgische toetsen zoals de prijzen announcer waren ok.

Anyway, geen fan
    "Death smiles upon us all. All a man can do is smile back."

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Prototype dom blondje, 'lotte van de wellemien'
    en diene Frank kwam mij bekend voor, heb die zijne kop al eens op tv gezien. zal wsl in een of ander programma op vier of vijf geweest zijn

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    en diene Frank kwam mij bekend voor, heb die zijne kop al eens op tv gezien. zal wsl in een of ander programma op vier of vijf geweest zijn
    First dates

Mij kon het niet bekoren en zal bij een keer blijven dat ik gekeken heb.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    En wat zijn die belachelijke sound effecten die je hoort bij elke rol van dat rad? Alsof je in een Mario game zit.
    Allemaal de schuld van de Regi. Ik werd gewoon ambetant bij elke draai van dat rad...
    PSN: xIO3Y

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ze zouden beter een programma als Cijfers en Letters terug brengen.

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Even gekeken, maar ik ben er geen fan van.

Het zou inderdaad interessanter zijn om de oude afleveringen opnieuw her uit te zenden zoals iemand hier opperde.
    non plus ultra

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Met al die programma's waar het volk zich voor kan inschrijven (Blokken, Komen Eten, etc.), en het feit dat Vlaanderen nu maar zoveel inwoners kan tellen, zou het me niet verbazen dat sommige personen zouden terugkeren bij andere programma's.

Ik zou liever Tien Voor Taal terug zien.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tien Voor Taal was top ! Mogen ze gerust terug brengen ja. Feit is ook dat veel quizzen nu gewoon té luchtig zijn. Van mij mag het wat serieuzer zijn met af en toe wel een goeie grap. En uiteraard de vragen wat moeilijker, niet a la Blokken etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Had het opgenomen om eens te bekijken. Ben tot het eerste keer prijzen kiezen geraakt en toen gaf ik het op.

- Geluiden tijdens het draaien van het rad zijn gewoon ergerlijk.
    - Peter Van de Veire is weer zijn plastieken zelf.
    - Kandidaten zijn van het genre "komen eten'.

Enige leuke is Wim Opbrouck en het feit dat de kandidaten nog old-fashioned prijzen kunnen kiezen. Is nog wel eens leuk na al die geldprijzen van de afgelopen jaren.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch 10000euro weggegeven op een half uur tijd. En op het einde nog eens ‘slaapkamers’ whatever that means

En dat dus iedere dag

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk dat we met zijn allen de tijden van de simpele tv vergeten zijn.
    Ik denk dat het destijds even cringy was maar toen was er eenmaal niet veel keuze.
    Ik herinner me die tijd dat men vader de mozaiek afplakte op de tv. .om centraal naar Filmnet te kijken waar de audio bij was,iets later de filmbox in huis gehaald.
    Deze show haalt het op geen enkel kanaal met geen enkele host denk ik.
    Maar dat Vier dit probeert snap ik niet,het doelpubliek v vtm destijds .los v het feit dat ze grotendeels overleden zijn,kennen ze die zender niet,en is ook allang zo dood als iets.
    In tijden v netflix en allerhande aanbod met zo een zwak format afkomen is met alle respect echt zwak.
    Vandaag voor de 2de keer gezien maar ik zal passen vanaf nu,de nostalgie voel ik absoluut niet bij deze.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Ik denk dat we met zijn allen de tijden van de simpele tv vergeten zijn.
    Ik denk dat het destijds even cringy was maar toen was er eenmaal niet veel keuze.
    Ik herinner me die tijd dat men vader de mozaiek afplakte op de tv. .om centraal naar Filmnet te kijken waar de audio bij was,iets later de filmbox in huis gehaald.
    Deze show haalt het op geen enkel kanaal met geen enkele host denk ik.
    Maar dat Vier dit probeert snap ik niet,het doelpubliek v vtm destijds .los v het feit dat ze grotendeels overleden zijn,kennen ze die zender niet,en is ook allang zo dood als iets.
    In tijden v netflix en allerhande aanbod met zo een zwak format afkomen is met alle respect echt zwak.
    Vandaag voor de 2de keer gezien maar ik zal passen vanaf nu,de nostalgie voel ik absoluut niet bij deze.
    dude, serieus, da's amper 30 jaar geleden. voor destijds de populairste zender bij mensen van 6 tot 50 jaar, is dat wel een compleet idioot statement.

waarom iedereen dit programma hier zo serieus neemt? dit is gewoon luchtige TV, dat helemaal niet serieus moet genomen worden. In de Gloria was ook geen verlengde van Man Bijt Hond, he, mannen.
    Laatst gewijzigd door marcel; 5 augustus 2020 om 08:36

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    dude, serieus, da's amper 30 jaar geleden. voor destijds de populairste zender bij mensen van 6 tot 50 jaar, is dat wel een compleet idioot statement.

waarom iedereen dit programma hier zo serieus neemt? dit is gewoon luchtige TV, dat helemaal niet serieus moet genomen worden. In de Gloria was ook geen verlengde van Man Bijt Hond, he, mannen.
    Waarom zou dat een idioot statement zijn.. Ik was 7 jaar 30 jaar geleden. Als dat dan geen nostalgie is?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Na een seconde had ik al door dat het eerder een parodie aka uitlach televisie ging worden. Vergeet niet dat dit een Woestijnvis zender is en dat Woestijnvis zijn oorsprong kent in de iconische blunder in het originele Rad van Fortuin. Het niveau van de vragen was ook echt om te huilen, ik herinner me dat het originele rad (zelfs al was het in de catchy VTM dagen) toch iets meer 'sérieux' uitstraalde. Trouwens met wat voor een prijzengeld wordt daar gegooid? Dat is iets dat ik al lang niet meer geweten heb, want bij mijn weten zitten de commerciële zenders toch op geen berg geld meer zoals vroeger door de mindere inkomsten uit reclame. Als je denkt aan die groot opgezette shows van weleer, of het prijzengeld in pakweg een "Wie wordt multimiljonair" of "Now or Never", of andere spelprogramma's waar ze met verre reizen en auto's naar je hoofd smeten.... dan is dit echt wel terug een verrassing.

Toch is er één ding dat ik nooit gesnapt heb in HRVF. Als een kandidaat het woord weer, waarom zou hij het dan zeggen? Het is toch beter van aan het rad te blijven draaien en de rest van de medeklinker op te sommen zodat je meer geld verdient alvorens het woord te zeggen? Enige risico dat je loopt is dat je bankroet kan zijn.

Ook ik ben het er mee eens dat er terug een die hard quiz op de televisie zou moeten komen. De leegte na de Cancas Crack is eigenlijk nooit opgevuld, nochtans hebben ze op de VRT wel enkele figuren lopen die zo een quiz perfect kunnen dragen, een Thomas Vanderveken lijkt mij nog wel geschikt daarvoor.

Quizen draaien tegenwoordig meer om de interactie tussen de quizmaster en de kandidaten (De Pappenheimers is hier het beste voorbeeld van), de moeilijke vragen en de daaraan verbonden prijzen zijn bijzaak geworden.

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kvond dat die Eline gisteren precies de zus kon zijn van Amber van Temptation... die daar toevallig ook aanwezig was

Nu, luchtige TV ja. Vind het wel leuk om te raden enzo, juist gelijk vroeger. Enkel die muziektoontjes als het rad draait, zéééééér irritant.

Regels voor berichten