Pagina 32 van 41 Eerste ... 22282930313233343536 ... Laatste
    Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja, straf van GVA. Afgetekend eerste. Golf, schieten en benchpress waren gemiddeld. Hij heeft echt het verschil gemaakt bij het lopen, fietsen en monkey bars.

Met Casse, Van Aert en Van der Poel komen er nog wel een paar straffe aan.

Claes ook heel straf. Geeft toch wat mannen het nakijken.

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Idd respect voor Claes. Die zou mij op bijna ieder vlak afkuisen terwijl ik zelf wel sportief ben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Had graag eens een kampioen crossfit of dergelijk all around athleet gezien zoals bv. Carmen Bosmans. Deze zouden in theorie iedereen achter zich moeten laten aangezien ze trainen op onbekende opdrachten bij Crossfit games. Jammer genoeg missen deze sporten bekende atleten.

Bij Kamp Waes lagen de Crossfitters er (in't algemeen) snel uit hoor...

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zalenski Bekijk bericht
    Bij Kamp Waes lagen de Crossfitters er (in't algemeen) snel uit hoor...
    Kamp waes is dan ook weer meer iets voor duursporters.. Zoals Greg gisteren zei: in een koers doen ze je iedere kilometer iets meer dood en in die container is het tak tak tak.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hans van Alphen zou de container cup als eerste uitgetest hebben.. Zijn roeitijd was beter dan Tim Brys..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Hans van Alphen zou de container cup als eerste uitgetest hebben.. Zijn roeitijd was beter dan Tim Brys..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Bron?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een roker fietst dus sneller dan een voetballer! Nogmaals het bewijs dat voetbal eigenlijk geen sport is.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Aan die berekening voor die fiets klopt toch ook iets niet denk. 4:14 voor 3km is ongeveer 42km/u. Dus die toppers kunnen niet eens een tijdrit rijden van 3km boven de 42km/u? En die gast van cowboys rijdt ongeveer 31km/u. Verschil is imo veel te klein toch. Die Campenaerts heeft het uurrecord tegen 55km/u gereden. En dat was 1u, geen 4 minuten.

Ze hadden die fiets toch beter wat realistisch afgestemd voor een vlak parcours denk ik dan? Dan kon je modale wieler liefhebber zijn tijden nog eens vergelijken met die mannen.

Of misschien klopt die tijd wel voor een normale herenfiets rechtop zittend.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Een roker fietst dus sneller dan een voetballer! Nogmaals het bewijs dat voetbal eigenlijk geen sport is.
    Straffer nog sommige voetballers roken zelfs! En die mannen verdienen op een week meer geld dan ons op een heel jaar met deze nep-sport.
    Dat pikt precies toch bij sommigen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenpachi Bekijk bericht
    Niet onderschatten dat weten wat je te wachten staat een gigantisch voordeel oplevert. Zoals Greg aangeeft, eens googlen hoe je moet golfen of schieten en het eventueel even uittesten is een wereld van verschil tegenover wie zijn eerste slag ooit direct in de container is.

Had graag eens een kampioen crossfit of dergelijk all around athleet gezien zoals bv. Carmen Bosmans. Deze zouden in theorie iedereen achter zich moeten laten aangezien ze trainen op onbekende opdrachten bij Crossfit games. Jammer genoeg missen deze sporten bekende atleten . Een soort van maatstaf op 1 net zoals we kunnen vergelijken met doorsnee niet-sporters dankzij de BV's.
    Denk dat ze dat opzettelijk niet doen, bij crossfit train je eigenlijk om een all-round atleet te zijn, die zouden dus sowieso winnen. Nu nodigen ze allemaal sporters uit die net uitblinken in 1 discipline, dat maakt het net interessant om ze met elkaar te vergelijken.

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn10 Bekijk bericht
    Denk dat ze dat opzettelijk niet doen, bij crossfit train je eigenlijk om een all-round atleet te zijn, die zouden dus sowieso winnen. Nu nodigen ze allemaal sporters uit die net uitblinken in 1 discipline, dat maakt het net interessant om ze met elkaar te vergelijken.
    Ik zie ze nochtans niet schieten, niet golfen en ook niet fietsen in de CrossFit. Ik denk dat die vooral goed gaan zijn in monkey bars en benchen en de rest... geen idee. Maarja moeilijk te zeggen als we ze niet zien. Heb zo eens wat cross fit vrouwen gezien net en damn. Doet men doping testen in dat circuit?

Ik zou het wel eens willen zien. Maar wat ik vooral wil zien is een triathleet. Misschien houden ze the best for last? Tis duidelijk dat men op voorhand de besten later heeft ingepland zodat er keer op keer records kunnen verbroken worden.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 21 mei 2020 om 23:03

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Ik zie ze nochtans niet schieten, niet golfen en ook niet fietsen in de CrossFit. Ik denk dat die vooral goed gaan zijn in monkey bars en benchen en de rest... geen idee. Maarja moeilijk te zeggen als we ze niet zien. Heb zo eens wat cross fit vrouwen gezien net en damn. Doet men doping testen in dat circuit?

Ik zou het wel eens willen zien. Maar wat ik vooral wil zien is een triathleet. Misschien houden ze the best for last? Tis duidelijk dat men op voorhand de besten later heeft ingepland zodat er keer op keer records kunnen verbroken worden.
    Dat golfen en schieten is er volgens mij ook maar voor de fun tussen gestoken en om te kijken hoe snel de hartslag zakt na het roeien (bij het schieten) en hoe vermoeid de armen zijn na de monkeybars (bij het golfen).
    Lopen en roeien gaan die ook goed in zijn hoor, ik heb ooit een tijdje aan crossfit gedaan en mijn toenmalige trainers waren regelmatig aan het roeien en ook aan het lopen. Fietsen zag ik ze dan weer niet echt doen, maar dat zullen ze ook wel kunnen voor 3 km.
    Triatleten zullen er niet bij zijn, volgens mij om dezelfde reden.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Aan die berekening voor die fiets klopt toch ook iets niet denk. 4:14 voor 3km is ongeveer 42km/u. Dus die toppers kunnen niet eens een tijdrit rijden van 3km boven de 42km/u? En die gast van cowboys rijdt ongeveer 31km/u. Verschil is imo veel te klein toch. Die Campenaerts heeft het uurrecord tegen 55km/u gereden. En dat was 1u, geen 4 minuten.

Ze hadden die fiets toch beter wat realistisch afgestemd voor een vlak parcours denk ik dan? Dan kon je modale wieler liefhebber zijn tijden nog eens vergelijken met die mannen.

Of misschien klopt die tijd wel voor een normale herenfiets rechtop zittend.
    Dat komt omdat die fiets enkel rekening houdt met wattages. Iemand die 100kg weegt duwt een hoger wattage dan iemand die 50 kg weegt.

Ze moeten eigenlijk rekening houden met watts/kg. Dan zou je zien dat die renners een pak meer wattage verzetten per kg dat ze wegen ivm anderen.

Nordkapp's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ken niet veel van dat benchpressen, maar zoals Saartje dat deed telt toch niet?
    Liet die paar maar een 20tal cm zakken ipv tot tegen de borst.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nordkapp Bekijk bericht
    Ik ken niet veel van dat benchpressen, maar zoals Saartje dat deed telt toch niet?
    Liet die paar maar een 20tal cm zakken ipv tot tegen de borst.
    Dat gaat niet hoe zij hun smith machine hebben afgesteld. Voor hen telt het om het gewicht wat naar beneden te brengen om het daarna enkele seconden boven zich te houden (ik dacht 5)
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Regels voor berichten