Pagina 31 van 41 Eerste ... 21272829303132333435 ... Laatste
    Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik weet dat eigenlijk niet, 15-20 kg?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En schieten is idd best adem inhouden en tussen 2 hartslagen in
    Da's niet hoe ik het gehoord heb. Best schieten tijdens het uitademen en inderdaad tussen twee hartslagen in.

Ik vond de Borlees wel teleurstellend. Het is te zeggen, ik had een topplaats verwacht. Toch bijzonder om te zien dat er zo veel verschil is tussen verschillende sporten! Vind ik wel fijn om zo eens naast elkaar te zien. En dat hoeft niet (altijd) met fitheid te maken te hebben, meestal niet zelfs. Meer met wat er van die sporter gevraagd wordt.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Da's niet hoe ik het gehoord heb. Best schieten tijdens het uitademen en inderdaad tussen twee hartslagen in.

Ik vond de Borlees wel teleurstellend. Het is te zeggen, ik had een topplaats verwacht. Toch bijzonder om te zien dat er zo veel verschil is tussen verschillende sporten! Vind ik wel fijn om zo eens naast elkaar te zien. En dat hoeft niet (altijd) met fitheid te maken te hebben, meestal niet zelfs. Meer met wat er van die sporter gevraagd wordt.
    Ik vond ze vooral verrassend.. Ik dacht dat die monstertijden op de uithoudingsproeven gingen hebben en minder op die krachtoefeningen en het was juist omgekeerd.

OK het zijn geen lange afstandslopers maar 1500m is nu toch ook niet zo ver. En dan benchen ze wel 90kg en meer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ja en nee. Standaard practice is om gewoon uit te halen en te wachten om terug in te ademen. Da's het meest natuurlijke en gaat voor het meeste stabiliteit zorgen.
    Wanneer ge net een inspanning hebt gedaan en je met een hoge hartslag zit, is't beter om gewoon veel lucht in te nemen en je adem in te houden. Je hart klopt te snel en je longen vragen teveel zuurstof om op't eind van je cyclus even niet te ademen.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Vind Thibau eigenlijk vele sympathieker dan z'n mediageile pa.
    Jammer, van al die media aandacht en zijn eigen tv programma. Laat die ket gewoon doen in de schaduw, maar nee papa Nys kon het niet laten.

Mignolet mooie prestatie. Wat als hij zich niet zou mispakt hebben en effectief nog 1x op en af zou geraakt zijn? Zouden 48 seconden meer geweest zijn, denk dat die daarmee op 1 zou gekomen zijn.
    Soit, als als als... Mooie prestatie en ineens alle jankers hier op hun plek gezet die zeggen dat voetballers minderwaardig zijn tegenover de anderen.
    Veldspelers die 90min lang "actief" moeten zijn op het veld scoren SLECHTER dan een doelman die maar een fractie van de tijd (intensief) moet bewegen. Ja dit is ECHT een serieuze "in your face" voor iedereen die lachte met Wullaert en Vanaken en bij uitbreiding alle voetballers
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

https://www.youtube.com/watch?v=pQGIGGBbGsU
    uitademen en even adem inhouden

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Ik snap niet hoe je hen als favorieten kan beschouwen. De drie conditionele testen zijn gewoon te lang voor die mannen, die moeten het hebben van <1 minuut vollen bak te gaan. Ik denk dat iemand die aan baanwielrennen doet, en rugbyspelers (maar wij hebben er geen van niveau) hier zeer goed zouden in scoren, net zoals roeiers en judoka's. Verder ook nog een 3000 m loper. Die zijn gewoon van 5-10 min vollen bak alles te geven.

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    De Borlees stelden nog harder teleur dan de voetballers. Bij voetballers kan je nog zegge het de populaire sport, inzicht, leiderschap, taktiek, teamspeler, techniek... Maar die Borlees enige wat die kan is 40 seconden volle bak lopen? En dat is dan die zijn fulltime job? Als hij 1500m moet lopen dan is hij trager dan een 17 jarige veldrijder en zit op niveau van de even oude keeper van club brugge? Als hij 5 minuten moet fietsen eindigt hij gelijk met de 34 jarige Kirsten Flipkens? Serieus teleurstellend, ik had daar een totaal ander beeld van, is nu wat bijgeschroefd.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 20 mei 2020 om 20:26

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    De Borlees stelden nog harder teleur dan de voetballers. Bij voetballers kan je nog zegge het inzicht de populaire sport, inzicht, leiderschap, taktiek, techniek... Maar die Borlees enige wat die kan is 40 seconden volle bak lopen? En dat is dan die zijn fulltime job? Als hij 1500m moet lopen dan is dat te veel? Als hij 5 minuten moet fietsen eindigt hij gelijk met Flipkens? Serieus teleurstellend, ik had daar een totaal ander beeld van, is nu wat bijgeschroefd.
    Maar die kunnen dat ene ding dan ook verschrikkelijk goed. Langere afstanden vereist andere techniek, andere spiergroepen, andere training, ...

Knappe prestatie van Van Avermaet, ik dacht bij Van Tichelt en zeker bij Brys al dat er niemand onder ging duiken. Duikt hij nog eens 20 seconden onder Naessens. En Hanne Claes ook fenomenaal, voor een sprintster is dit toch straf hoor.
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 20 mei 2020 om 20:41
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Maar die kunnen dat ene ding dan ook verschrikkelijk goed. Langere afstanden vereist andere techniek, andere spiergroepen, andere training, ...

Knappe prestatie van Van Avermaet, ik dacht bij Van Tichelt en zeker bij Brys al dat er niemand onder ging duiken. Duikt hij nog eens 20 seconden onder Naessens. En Hanne Claes ook fenomenaal, voor een sprintster is dit toch straf hoor.
    Looptechniek blijft looptechniek hoor. En zelfde spiergroepen ook lijkt me alleen heeft de sprinter meer korte en afstandsloper meer lange vezels. Is vooral verschil in verzuring lopen of niet

Hanne heeft sportkot gedaan dus moet je wel algemene sportbasis hebben

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Ik vond ze vooral verrassend.. Ik dacht dat die monstertijden op de uithoudingsproeven gingen hebben en minder op die krachtoefeningen en het was juist omgekeerd.

OK het zijn geen lange afstandslopers maar 1500m is nu toch ook niet zo ver. En dan benchen ze wel 90kg en meer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    dat benchen was absoluut niet zoals het hoorde. Zakte tot in het midden maar. Als je door de veiligheidsstang niet echt volledig tot de borst kan zakken moet je op z'n minst wel tot die stang laten zakken.
    Greg liet vandaag bij z'n tweede poging op 65kg effectief het gewicht zakken tot het max en da's een heel groot verschil.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Veldspelers die 90min lang "actief" moeten zijn op het veld scoren SLECHTER dan een doelman die maar een fractie van de tijd (intensief) moet bewegen. Ja dit is ECHT een serieuze "in your face" voor iedereen die lachte met Wullaert en Vanaken en bij uitbreiding alle voetballers
    Wauw, triestige mens ze. Hersenloze haat tegen wat voetballers waar gij van vind da ze ni hard genoeg hun best gedaan hebben :') Eerst was het voetballers blablabla salonsporters blablabla. En nu is een keeper geen voetballer want is geen veldspeler. Hahaha. Whatever makes you sleep at night I guess.

Soit,
    Gouden Greg bewijst hier nogmaals gewoon een sporter te zijn van wereldklasse. Ook prachtprestatie van Hanne!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Wauw, triestige mens ze. Hersenloze haat tegen wat voetballers waar gij van vind da ze ni hard genoeg hun best gedaan hebben :') Eerst was het voetballers blablabla salonsporters blablabla. En nu is een keeper geen voetballer want is geen veldspeler. Hahaha. Whatever makes you sleep at night I guess.
    Zit het zo diep?

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Twee zeer sterke prestaties gisteren, Van Avermaet die samen met Naesen bewijst dat klassieke coureurs in deze zevenkamp (ver) voor andere wielrenners eindigen. Ben echt benieuwd naar Van Aert en Van Der Poel nu.

En Hanne Claes misschien nog wel straffer zeker die eerste onderdelen, gewoon indrukwekkend, Jolien D'Hoore kloppen die toch ook al merkelijk beter was dan de andere dames én die een fietsonderdeel had waar ze enorm veel pakt op de rest, .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet onderschatten dat weten wat je te wachten staat een gigantisch voordeel oplevert. Zoals Greg aangeeft, eens googlen hoe je moet golfen of schieten en het eventueel even uittesten is een wereld van verschil tegenover wie zijn eerste slag ooit direct in de container is.

Had graag eens een kampioen crossfit of dergelijk all around athleet gezien zoals bv. Carmen Bosmans. Deze zouden in theorie iedereen achter zich moeten laten aangezien ze trainen op onbekende opdrachten bij Crossfit games. Jammer genoeg missen deze sporten bekende atleten . Een soort van maatstaf op 1 net zoals we kunnen vergelijken met doorsnee niet-sporters dankzij de BV's.
    PSN: Rurouni1560

Regels voor berichten