Pagina 28 van 41 Eerste ... 1824252627282930313238 ... Laatste
    Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als Robin zich misschien geëngageerd had , kon hij misschien wel een profatleet zijn als ik dat zo allemaal lees
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Neen maar ik durf wel zeggen dat ik iets van de toppers in de "gewone" atletiek ken heb er daar genoeg zien presteren in Bloso
    Even voor de duidelijkheid zijn de masters ook gewoon een volwaardig circuit en in verhouding wordt er evenhard gelopen. En ook evenhard getraind. Enkel met Grinta en talent kom je er niet bij de masters hoor, toch zeker bij de 35 en 40 categorie zal je toch wat trainingsarbeid moeten verrichten.
    Je laat u gewoon door Robin opnaaien zonder in feite zelfs nog maar iets op te zoeken.

Het probleem is dat je bij ouder worden explosiviteit verliest. Daarom dat masters gewoon minder goed sprinten en hordes doen. De echte atletiek nummers dus. Maar 10.000m en meer, de duurinspanningen daar zie je dat masters echt niet of weinig moeten onderdoen. De marathon is zo een discipline die daar het perfecte voorbeeld voor is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Als Robin zich misschien geëngageerd had , kon hij misschien wel een profatleet zijn als ik dat zo allemaal lees
    Heb ik ook al zeer veel gedacht
    Die man bezit buitengewone genen zonder dat hij het zelf goed beseft. Het ergste is dat hij gewoon de waarheid spreekt (allez naar prestaties toch, dat hij er amper iets voor doet dat kan ik niet checken :P). Heeft daarbij ook nog eens de belastbaarheid van een tank, echt onbegrijpelijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Om profatleet te worden moet je ook doorzettingsvermogen hebben en leven voor je sport, en dat noodzakelijke aspect zit duidelijk niet in zijn talentenarsenaal
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    bij het lopen gaat het wel degelijk vooral om het talent, de power, de grinta om door een muur te willen gaan
    en wil je echt bij top horen en het verschil maken is een zeer goede techniek uiteraard van belang

Als ik naar mezelf kijk, zou ik vanaf dit jaar bij de M45 lopen. Ik loop sinds 2012 en heb nooit een schema gevolgd, nooit op techniek getraind, eet de totaal verkeerde voeding om op niveau aan sport te doen en loop toch tijden waarmee ik medaillekansen heb op het BK 1500, 10k, marathon..ok, uiteraard is dit geen wereldniveau, maar moest ik op mijn 18de begonnen zijn met lopen, zouden mijn tijden ook daar dan op nationaal vlak dik in orde zijn.
    Ik zal dus wellicht goede genen hebben maar heb vooral een 'geef nooit op' mentaliteit en verdraag het niet als een ander voor mij loopt ;-).
    Techniek, core stability, schema's, voeding, interesseren me geen hol. ;-)

Vanaken heeft gewoon een totaal gebrek aan inzet getoond bij het fietsen omdat hij dat niet 'leuk' vond. Doe dan niet mee, en blijf thuis gast
    Aan zijn hartslag @ trapfrequentie te zien heeft hij zich weldegelijk ingezet.

Afstandlopen is vooral veel kilometers kunnen maken en grootste talent is niet geblesseerd raken.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    48 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Aan zijn hartslag @ trapfrequentie te zien heeft hij zich weldegelijk ingezet.

Afstandlopen is vooral veel kilometers kunnen maken en grootste talent is niet geblesseerd raken.
    Waarom is het het een of het ander? Wat een zever, zeg. Je kunt toch gewoon de waarde van alle sporten op zichzelf bekijken? Dat "mijn papa is sterker dan jouw papa" vind ik toch zo raar, hè.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik verwacht veel van Mignolet vanavond! Lijkt me een fysiek sterke mens die regelmatig op een golfterrein staat.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Ik verwacht veel van Mignolet vanavond! Lijkt me een fysiek sterke mens die regelmatig op een golfterrein staat.
    Ja idd, die heeft toch een stevige set armen en bovenlichaam, dus monkeybars en benchen zou die wel moeten kunnen ... weet wel niet hoeveel looptraining die keepers krijgen -> 't is niet dat die een snelle 1500m ooit gaan moeten lopen hé

Ik vermoed dus dat die wel een pak tijd gaat verliezen in lopen en fietsen

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Inderdaad, Mignolet is waarschijnlijk de enige die het golf-record nog scherper kan stellen. Na vanavond hoeven we misschien niet meer te lachen met voetballers

Thibau Nys zal het wel goed doen bij het lopen en het fietsen. De rest zal heel moeilijk worden. Is nog wat jong.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Het verbaast mij dat ze Sven er niet tegenover gezet hebben. Die is zo mediageil dat ‘m een nier zou verkopen om nog eens 5 minuten in de spotlight te staan.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het verbaast mij dat ze Sven er niet tegenover gezet hebben. Die is zo mediageil dat ‘m een nier zou verkopen om nog eens 5 minuten in de spotlight te staan.
    Die is wss malcontent dat ze niet aan hem gedacht hebben voor professioneel commentaar als ex-prof.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het is een programma voor actieve topsporters hé, maar ik begrijp dat dat niet altijd duidelijk is doordat ze er af en toe een voetballer tussengooien.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Het is een programma voor actieve topsporters hé, maar ik begrijp dat dat niet altijd duidelijk is doordat ze er af en toe een voetballer tussengooien.
    Goeike.

Maar de Simon zal wel eens iets laten zien
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Om profatleet te worden moet je ook doorzettingsvermogen hebben en leven voor je sport, en dat noodzakelijke aspect zit duidelijk niet in zijn talentenarsenaal
    uiteraard leef ik niet vr m'n sport omdat ik andere prioriteiten heb en veel dingen leuker vind (waaronder eten wat ik wil).
    Moest ik die keuze als jonge kerel hebben moeten maken, was dat misschien anders geweest. Zal ik nooit weten.

Maar dat je mij een gebrek aan doorzettingsvermogen toekent, is ronduit belachelijk. Dan is het zeer duidelijk dat je mij niet kent
    Maar dat je geen fan bent, was me al duidelijk hoor

Ben ook wel benieuwd naar de uitzending vanavond

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    ik ben benieuwd. mij lijkt goal keepen toch vooral explosief kunnen zijn, met veel downtime tijdens een match. zeker als je bij het Club Brugge van dit seizoen in de goal staat: veel matchen met werk heeft die niet gehad.
    hij komt wel van de Premier League, waar je toch meer trainingspirit zou moeten kweken dan in de pintjes-league. kan wel een verschil maken tov de andere voetballers.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    ik ben benieuwd. mij lijkt goal keepen toch vooral explosief kunnen zijn, met veel downtime tijdens een match. zeker als je bij het Club Brugge van dit seizoen in de goal staat: veel matchen met werk heeft die niet gehad.
    hij komt wel van de Premier League, waar je toch meer trainingspirit zou moeten kweken dan in de pintjes-league. kan wel een verschil maken tov de andere voetballers.
    Explosiviteit is voor een keeper enorm belangrijk. En hij zal ook voldoende tijd doorbrengen in de fitness. Vraag is wat hij kan qua lopen en fietsen want een keeper op leeftijd is toch niet meer van de soepelste.

Regels voor berichten