Pagina 25 van 41 Eerste ... 1521222324252627282935 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als Genk-supporter hou ik joakim maehle in de gaten. Die maakt iedereen af in de fysieke proeven. Bij Brugge en Anderlecht zitten ook van die spelers. Zeker omdat de container cup vrij korte afstanden heeft.
    Die zou inderdaad los op 1 staan bij de loopproef .
    Zou met zijn gemiddelde over 13 km zelfs niet slecht eindigen haha .
    Mata is ook zo een speler die kan lopen als een gek en lijkt me nog vrij krachtig, die zou het inderdaad ook goed doen.

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik verschiet er toch altijd van dat er volwassen mannen zijn die geen 45 kg omhoog geduwd krijgen.
    Ik heb nog noois gebencht... kweetni of ik da ook zou kunnen

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    We gaan het eens omdraaien. Iedereen kan wielrennen, lopen, roeien,... Als ge wat karakter en fysieke aanleg hebt. Niet iedereen kan voetballen. Daar hebt ge talent en techniek voor nodig.
    Bwa het als in (bijna) alle sporten he iedereen zal het wel kunnen als je jaren traint, tot op een bepaald niveau de top is voor een enkeling weggelegd.

Zeggen dat er voor wielrennen, lopen, roeien geen talent nodig is en al helemaal zeggen dat er geen techniek voor nodig is dat is redelijk verkeerd .

Maar bon verder ben ik de eerste om al is te lachen met de grote hoop overbetaalde pseudovedette die veel voetballers imo zijn maar wordt dat hier ondertussen toch ook beu . We weten het nu al voetballiefhebbers gaan zich in bochten wringen om te bewijzen dat voetballers toch subliem zouden scoren op deze proeven andere doen nog een schep bij bij Vanaken zijn zwakke fietsproef.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er is hier een voetbal-lobby binnengekomen, die de commentaren allemaal iets te serieus neemt precies
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Er is hier een voetbal-lobby binnengekomen, die de commentaren allemaal iets te serieus neemt precies
    Die Pedro mag toch een beetje minder praten. Z'n opmerking van de reservesnor van Jeroom in Elodie haar handtas was grappig, maar voor de rest zit hij maar te lullen alsof hij per woord betaald wordt.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Figuren als Pedro Elias, Otto-Jan Ham, ... je bent daar voor of tegen, veel middenweg bestaat er niet volgens mij.

Ik kan hem wel smaken. Ik amuseer me nog wel met het commentaar van Perdo & Wesley. Maar misschien vind ik alles sneller grappig in Corona-tijden, ik weet het niet

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind Pedro (en Sonck) ook wel zalig eigenlijk. Heerlijke droge humor.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Nooit echt fan geweest van Pedro, al vond ik Control Pedro wel nog iets hebben. Voor elke goeie mop heeft hij 5 cringy momenten.

Denk dat die zijn humor ook gewoon beter tot recht komt in dagdagelijkse situaties, dan op tv.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Ik vind Pedro (en Sonck) ook wel zalig eigenlijk. Heerlijke droge humor.
    Inderdaad, vind dat echt een goed duo.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik verschiet er toch altijd van dat er volwassen mannen zijn die geen 45 kg omhoog geduwd krijgen.
    Inderdaad. En al zeker omdat het meer een hoge pin press is dan een bench press.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    de fans nemen de commentaren serieuzer dan de voetballers de container cup

ik kan dat ook niet ze

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog nooit gedaan, ik zou zeker ook geen 45kg kunnen. Zou niet weten hoe eraan te beginnen
    Let us pray for all the fools that be

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Jij weet echt niet wat je zegt. Waarom gaan wij nog werken? Laten we allemaal prof loper/wielrenner worden. Iedereen kan dat.

Als je geen deftige vo2max kan halen dat grotendeels in je DNA zit dan ga je juist nergens geraken.
    En wat karakter.. Er is meer nodig dan wat karakter om een tour de France uit te rijden hoor. Kruip eens op een fiets voor 200km en denk dan eens dat die dat 10 dagen op rij doen maar nog meer kms en dan ga je beseffen dat het meer is dan wat karakter.

Je zegt juist dat je om voetballer te worden talent nodig hebt.. En je zegt in de zin ervoor dat je fysieke aanleg nodig hebt voor die andere sporten. Spreekt elkaar een beetje tegen niet?
    Hij bedoelt uiteraard dat iedereen kan fietsen, lopen en zwemmen. Dus hij spreekt zichzelf niet tegen.

Bij voetbal/basket/hockey... spelen teamwork, balgevoel en spelinzicht ook een heel grote rol naast het fysieke aspect. Messi is niet de beste speler van de wereld omdat hij fysiek zo goed is, maar omdat hij technisch een wonderkind is en altijd weet waar hij moet lopen.

Dat hoeft volgens mij geen betoog al gaan er altijd wel mensen zijn die hun afkeer voor voetbal niet kunnen wegsteken.

Een sprinter (lopen) moet veel minder technieken beheersen dan een voetballer/basketter/wielrenner/rugbyspeler etc.
    Daar zal niemand over twijfelen. Hetzelfde kan je zeggen van een wielrenner tegenover een voetballer.

Ja er zijn wel wat teamaspecten bij wielrennen, maar toch veel minder dan bij voetbal (of basket of rugby of ...)

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik zou toch niet onderschatten hoeveel techniek er bij lopers zit, zeker bij sprinters (maar ook bij de rest), spelinzicht kan je dan weer volle bak noemen bij ook quasi alles, 100m nog t minste mss, genoeg afstanden waarop kampioenschappen vaak tactisch gelopen wordt, je hebt er daar ook altijd die wel de wedstrijd hard moeten maken wegens geen sprint en vice versa.

Balgevoel en spelinzicht zie ik dan weer niet in waarom dat bij voetbal groter zou zijn dan bij basket of rugby of ... .

Nee, in het ding van voetballers moeten meer kunnen dan enkel fysiek kan ik nog meegaan maar dat is bij quasi alle sporten zo.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Elke sport heeft zijn facetten die het moeilijk maken, waardoor het niet voor iedereen is weggelegd. Om het op hoog niveau te doen, heb je talent nodig. Dat geldt voor elke sport.

Natuurlijk is voetbal meer dan zomaar tegen een balletje trappen. En niet iedereen gaat bergop Evenepoel volgen als hij maar lang genoeg traint.

Denk niet dat iemand dat in twijfel trekt

Regels voor berichten