Pagina 20 van 41 Eerste ... 1016171819202122232430 ... Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vreemde obsessie hier van mensen die vinden dat iemand MOET kunnen fietsen -> die kerel fietst gewoon niet graag (zeer herkenbaar, ik ook niet bvb), just live with it ffs
    Dit topic bespreekt een tv-programma waarin sporters en BV's fysieke proeven afleggen waarbij het doel is om zo goed mogelijk te doen. Tis niet dat enkel Hans zijn negatieve uitschieter hier besproken wordt hoor.
    Hij moet zelfs niet kunnen fietsen, die hometrainer zal niet omvallen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Mja, voor een proef van 3km op de hometrainer is 'kunnen fietsen' nu wel relatief hé.

Niemand verwacht dat je in de buurt van de wielrenners komt, maar op deze proef moet je toch dicht kunnen eindigen als je 5 minuten diep in het rood kan gaan. Ik vraag me af hoeveel Tim Brys op een fiets zit.

Te kleine versnelling en last van zijn rug. We zullen het daar op houden
    We zullen zien hoe goed Mignolet en Praet scoren binnenkort.
    Toch vooral het niet graag doen hoor: je zag aan alles dat het niet zijn ding was, ook zijn hartslag ging niet de hoogte in zoals bij Brys, dus toch logisch dat het resultaat navenant is.

Ik ben er redelijk gerust in dat Hans niet wakker ligt van zijn fietsprestatie hoor

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toch vooral het niet graag doen hoor: je zag aan alles dat het niet zijn ding was, ook zijn hartslag ging niet de hoogte in zoals bij Brys, dus toch logisch dat het resultaat navenant is.

Ik ben er redelijk gerust in dat Hans niet wakker ligt van zijn fietsprestatie hoor
    Die uitleg vind ik eigenlijk erger voor hem

Kleine versnelling door vergeetachtigheid/onhandigheid (ok, nogal dom) of verkeerde tactische keuze om voor een kleine versnelling versnelling te kiezen. Dat kan ik allemaal begrijpen.
    Last van de rug is zéker een goed excuus.

'Geen zin hebben' zou ik maar heel triestig vinden voor een topsporter die zich hier ocharme maar 10 minuten moet inspannen. En dat kan ik eerlijk gezegd ook moeilijk geloven...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die uitleg vind ik eigenlijk erger voor hem

Kleine versnelling door vergeetachtigheid/onhandigheid (ok, nogal dom) of verkeerde tactische keuze om voor een kleine versnelling versnelling te kiezen. Dat kan ik allemaal begrijpen.
    Last van de rug is zéker een goed excuus.

'Geen zin hebben' zou ik maar heel triestig vinden voor een topsporter die zich hier ocharme maar 10 minuten moet inspannen. En dat kan ik eerlijk gezegd ook moeilijk geloven...
    Kans lijkt me groter dat hij het gewoon een best OK prestratie vond op de fiets van zichzelf, hij is tenslotte wel naar hartslag 160 ongeveer gegaan dus niks inspanning is ook niet waar hé!

Ach ja, moest het een speler van pakweg Eupen geweest zijn dan zou 90% hier er zelfs geen woorden aan vuil gemaakt hebben, blijkbaar zit de aversie tegen Club hoog bij sommigen

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kans lijkt me groter dat hij het gewoon een best OK prestratie vond op de fiets van zichzelf, hij is tenslotte wel naar hartslag 160 ongeveer gegaan dus niks inspanning is ook niet waar hé!

Ach ja, moest het een speler van pakweg Eupen geweest zijn dan zou 90% hier er zelfs geen woorden aan vuil gemaakt hebben, blijkbaar zit de aversie tegen Club hoog bij sommigen
    Nee, we lachen gewoon graag met voetballers t.o.v. (andere) topsporters

Met je 'aversie tegen Club' zoek je het wel wat te ver...

Tessa Wullaert werd hier ook 'afgemaakt'.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Gisteren voor de eerste keer gekeken. Op eerste zicht zou het concept van zo'n programma me niet aanspreken, maar toch heb ik het uitgekeken
    Vraagje voor degenen die al langer volgen: klopt die tijd van Vanaken op de fiets? Was er een defect ofzo? Of was er iets misgegaan? Lijkt me een vreemde tijd voor zo'n topsporter.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Valorant!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Temptation

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Nee, we lachen gewoon graag met voetballers t.o.v. (andere) topsporters

Met je 'aversie tegen Club' zoek je het wel wat te ver...

Tessa Wullaert werd hier ook 'afgemaakt'.
    Weer gelijk toch zeker die laatste twee zinnen. Ik hoef echt niet per se te lachen met voetballers, had Hans nu pakweg tweede gestaan had ik ook gezegd . Maar verder nagels met koppen.

Hoe moeilijk kan het echt zijn bij sommigen en hoeveel bochten moeten er gedraaid worden, Vanaken was ronduit zwak in het fietsen, klaar. Dat hij daar geen seconde van wakker zal liggen mag ik hopen en zal ook wel zo zijn, dat hij zijn machine veel beter had kunnen en/of moeten afstellen ook, dat hij dat niet zo geweldig goed kan of niet graag doet tot daaraantoe en ge moet kiezen he, ja zijn hartslag ging ook niet zo omhoog als Brys dus logisch dat het resultaat navenant is vs ja maar toch 160 hartslag he!

Enfin soit, das t laatste wat ik daar over ga zeggen, ieder zijn idee, komen zoals hier gezegd idd nog wel mooie kandidaten langs.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Gisteren voor de eerste keer gekeken. Op eerste zicht zou het concept van zo'n programma me niet aanspreken, maar toch heb ik het uitgekeken
    Vraagje voor degenen die al langer volgen: klopt die tijd van Vanaken op de fiets? Was er een defect ofzo? Of was er iets misgegaan? Lijkt me een vreemde tijd voor zo'n topsporter.
    Hij was vergeten dat zo'n home trainer versnellingen had, en het interesseerde hem ook gewoon niet

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Hij was vergeten dat zo'n home trainer versnellingen had, en het interesseerde hem ook gewoon niet
    Maar wie zegt dat? Pedro, in een grapje tijdens de commentaar. Dat heb ik gezien. Maar is dat echt het enige waarom we denken dat hij niet aan de versnellingen gekomen is? Ik geloof daar in ieder geval niets van.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik denk eerder dat moest het pakweg Kompany zijn die zulke prestatie zou neerzetten jij en nog een paar Club supporters als eerste zouden geweest zijn om hem af te breken... En terecht trouwens!

95% vant volk hier lacht trouwens vooral met Hans omdat het een voetballer is, niet omdat het een voetballer van Club is. Want draai het of keer het, zijn prestatie op de fiets was gewoon topsporter onwaardig, punt.
    Als volgende week Praet even slecht fietst krijgt die trouwens dezelfde reacties hoor...
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Praet heeft in Leicester wel wat body gekweekt dus van hem verwacht ik een betere prestatie. Misschien niet voor top5, maar de verwachtingen liggen bij hem toch hoger.

edit: natuurlijk ook licht ironisch dat Hans zelf met de opmerking "salonvoetballers" afkomt en "daar iets aan te willen veranderen".
    Laatst gewijzigd door Bloembak; 8 mei 2020 om 13:34

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Ik denk eerder dat moest het pakweg Kompany zijn die zulke prestatie zou neerzetten jij en nog een paar Club supporters als eerste zouden geweest zijn om hem af te breken... En terecht trouwens!

95% vant volk hier lacht trouwens vooral met Hans omdat het een voetballer is, niet omdat het een voetballer van Club is. Want draai het of keer het, zijn prestatie op de fiets was gewoon topsporter onwaardig, punt.
    Als volgende week Praet even slecht fietst krijgt die trouwens dezelfde reacties hoor...
    Idd, lees mijn commentaar maar eens erover en dit als club supporter.

Kort samengevat: dieptriest en overbetaald.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Vreemde obsessie hier van mensen die vinden dat iemand MOET kunnen fietsen -> die kerel fietst gewoon niet graag (zeer herkenbaar, ik ook niet bvb), just live with it ffs
    dan moet je ook niet meedoen hieraan. Just ne puber die Hans 'ik doe da nie graag, dus ik ga m'n best niet doen'

Ik ben ook een vrij goede loper, en fiets zelden, maar geef me zo'n hometrainer en trap me ook kapot erop dan, is gewoon de instelling. Wie een goede conditie heeft en een beetje gemotiveerd is doet veel beter dan wat hij heeft afgeleverd

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat is ocharme 3km, geen 300 hé
    Ik fietste vroeger rapper naar school dan die kerel.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Valorant!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Temptation

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    dan moet je ook niet meedoen hieraan. Just ne puber die Hans 'ik doe da nie graag, dus ik ga m'n best niet doen'
    Hoeveel van de deelnemers hebben er niet gezegd dat ze iets niet graag deden (bv. Dat roeien). Maar eens ze er zaten gingen de meesten er wel voor. Dat is voor mij het grootste verschil.
    Er gaan echt wel voetballers zijn die op dat gebied een betere mentaliteit hebben. Zouden die top 3 zitten? Mogelijk. Alleszins dichter bij de middenmoot. In voetbal heb je nu doorgaans beter mensen met een gemiddelde conditie (voor professionele sporters) die een team zijn, dan mensen die een topfysiek hebben, maar niet kunnen samenspelen.

Regels voor berichten