Pagina 7 van 15 Eerste ... 34567891011 ... Laatste

Discussie: [VTM] Lego masters

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vind het wel raar dat ze bij de eliminatie precies alleen maar rekening houden met de opdracht van die aflevering. Dan heeft de aflevering van vorige week eigenlijk geen enkel nut gehad.
    Jawel, om tijdens die aflevering iemand naar huis te sturen. Ik ben in elk geval blij dat die twee eindelijk naar huis zijn.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Jawel, om tijdens die aflevering iemand naar huis te sturen. Ik ben in elk geval blij dat die twee eindelijk naar huis zijn.
    Vorige week hebben ze niemand naar huis gestuurd he.
    Maar de winnaars van toen hebben nu de opdrachten mogen uitdelen, dus helemaal nutteloos was het niet

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ik vind het wel raar dat ze bij de eliminatie precies alleen maar rekening houden met de opdracht van die aflevering. Dan heeft de aflevering van vorige week eigenlijk geen enkel nut gehad.
    En wat kreeg de winnaar van deze aflevering dan? Niks? Dus deze aflevering ook geen enkel nut? Het wisselt vaak af tussen beloning voor de winnaar vs afvallen van verliezer.

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ben je nu niet wat op details aan het neuten enkel omdat jij het draaiboek van de makers niet in handen hebt?

enfin, ik wilde hier niet in discussie gaan hoor. Ik lees hier maar graag omdat ik het programma toevallig ook volg ( nog nooit zo vaak tv gekeken sinds maart). Kvind het best amusant. Er is nu eens niemand waar ik wreed ambetant van wordt, in tegenstelling tot blind getrouwd/gekocht en andere programma's.

Dat de structuur en de opdrachten op voorhand niet gekend zijn is prima in dit concept, dat de winnaars van een aflevering vooral eer en prestige winnen vind ik ook heel mooi. Al bij al heel aangename, trage en chille tv.
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 17 mei 2020 om 22:34
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    En wat kreeg de winnaar van deze aflevering dan? Niks? Dus deze aflevering ook geen enkel nut? Het wisselt vaak af tussen beloning voor de winnaar vs afvallen van verliezer.
    Tijd voor uw chill pilleke.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kword zot van dieie kerel die een operatie heeft gehad. No shit dat die vrouw daar van weg gelopen is.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingCunta Bekijk bericht
    Kword zot van dieie kerel die een operatie heeft gehad. No shit dat die vrouw daar van weg gelopen is.
    Hersenoperatie en op zich nog redelijk recent
    Hij heeft ook al aangegeven dat hij zelf moeite heeft met de gevolgen, vooral gedrag, van die operatie.
    Waarschijnlijk daardoor uit elkaar maar ik denk dat vooral zij wel nog houdt van hem maar er niet meer kan mee leven.

Ik kan me ook wel soms ergeren aan hem maar ik zet het dan wel in perspectief daarmee.

De juiste team eruit deze week maar niet als je de twee weken bekijkt.
    Denk dat vrouw en Nederlander zijnde hen langer dan voorzien erin houden.

Ze kunnen wel een verhaal vertellen dat is zeker maar qua bouwen gaan ze niet winnen.

Brickmaster zelf maakt soms ook rare opmerkingen. Bv met naaimachine zag hij het niet maar hij keek ook maar half blijkbaar.
    Het was duidelijk dat het een blinde was, dat er 1 aan het slapen was. De onhandig had ik ook niet direct gezien maar wel goed gevonden.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Ben je nu niet wat op details aan het neuten enkel omdat jij het draaiboek van de makers niet in handen hebt?

enfin, ik wilde hier niet in discussie gaan hoor. Ik lees hier maar graag omdat ik het programma toevallig ook volg ( nog nooit zo vaak tv gekeken sinds maart). Kvind het best amusant. Er is nu eens niemand waar ik wreed ambetant van wordt, in tegenstelling tot blind getrouwd/gekocht en andere programma's.

Dat de structuur en de opdrachten op voorhand niet gekend zijn is prima in dit concept, dat de winnaars van een aflevering vooral eer en prestige winnen vind ik ook heel mooi. Al bij al heel aangename, trage en chille tv.
    Goh, Kurt Rogiers doet toch wel heel hard zijn best om zo nutteloos mogelijk te zijn ... die voegt nu echt eens 0.0 toe aan dit programma

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Het feit dat die Hollander en Kurt elkaar soms afwisselen (neem aan dat dat met opnames familie nog was) en je de andere dan ook totaal niet mist zegt genoeg,...

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ja inderdaad als je niet zag dat dat een blinde was dan ben je zelf blind. Mits wat deftig te zien weet je heel goed wat er gaande was. Nu die baarden hebben ook wel wat arrogantie “liever eruit met Iets knap dan erin blijven met iets lelijk”. Misschien moet de brickmaster hun niet. Hebben hun onenigheid met brickmaster al meermaals laten blijken.

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Gohja, presentators zijn clows, of moeten dat zijn. Daar heb ik geen problemen mee. Bij reality tv is het vaak hoe die mensen echt zijn (zie die Flo (angry tear emoji)), daar heb ik meer moeite mee.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja inderdaad als je niet zag dat dat een blinde was dan ben je zelf blind. Mits wat deftig te zien weet je heel goed wat er gaande was. Nu die baarden hebben ook wel wat arrogantie “liever eruit met Iets knap dan erin blijven met iets lelijk”. Misschien moet de brickmaster hun niet. Hebben hun onenigheid met brickmaster al meermaals laten blijken.
    Op Facebook schrijven "die baarden" ook altijd een stukje (zie hieronder) over hoe zij de aflevering hebben ervaren. Elke week worden ze ook iets kritischer op de brickmaster

"Tijdens het bouwen kwamen zowel Björn en Corneel als Jos en Martijn kijken en werd ons verhaal door beide (winnende) duo’s correct geïnterpreteerd. We krabden ons, spreekwoordelijk, weer in de haren toen de enige Lego-professional in de zaal de blinde minifig, de onhandige minifig en de NPU met de naald niet kon lezen"

Spoiler:

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    qua arrogantie vond ik dat "samengestelde" koppel wel de kroon spannen. in de eerste aflevering een beige blok bouwen, kritiek krijgen dat er niet genoeg kleur in zit, en dan in de volgende opdracht dan maar een kakafonie van kleuren bouwen, om de brickmaster zijn ongelijk te bewijzen.

en daar dan van de eerste keer een plaatsje voor de gouden brick te voorzien, want het leek hun nogal logisch dat zij die gingen winnen.

blij dat die er als eerste uit lagen

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Op Facebook schrijven "die baarden" ook altijd een stukje (zie hieronder) over hoe zij de aflevering hebben ervaren. Elke week worden ze ook iets kritischer op de brickmaster

"Tijdens het bouwen kwamen zowel Björn en Corneel als Jos en Martijn kijken en werd ons verhaal door beide (winnende) duo’s correct geïnterpreteerd. We krabden ons, spreekwoordelijk, weer in de haren toen de enige Lego-professional in de zaal de blinde minifig, de onhandige minifig en de NPU met de naald niet kon lezen"

Spoiler:
    Zo zie je ook maar weer hoe hard er geknipt en gemanipuleerd kan worden in zogenaamde 'reality TV'. 100% zeker dat het Hollandse ex-koppel er al de ganse tijd in blijft omdat ze de meeste kans maken op breakdowns of conflicten, wat voor de makers betere TV is dan goed samenwerkende en 'saaie' duo's. Laten we eerlijk zijn, de brug gaf een duidelijke winnaar én verliezer, toen hadden ze er normaal gesproken uit gemoeten. Als het eender wie anders ware geweest, had er wel een eliminatie plaatsgevonden.

Ik had in David en Giovanni al van de eerste aflevering de potentiële winnaars gezien, maar die zogenaamde brickmaster ziet dat duidelijk anders. Lijkt wel alsof hij al een tijdje een excuus aan't zoeken is om ze eruit te flikkeren maar dat ze altijd té goeie dingen blijven afleveren en anderen altijd duidelijk mindere.

Vooroordelen van de brickmaster in acht genomen, lijken Bjorn en Corneel mij nu de meeste kans te maken voor de eindwinst, en dat zou zeker niet onverdiend zijn...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Zo zie je ook maar weer hoe hard er geknipt en gemanipuleerd kan worden in zogenaamde 'reality TV'. 100% zeker dat het Hollandse ex-koppel er al de ganse tijd in blijft omdat ze de meeste kans maken op breakdowns of conflicten, wat voor de makers betere TV is dan goed samenwerkende en 'saaie' duo's. Laten we eerlijk zijn, de brug gaf een duidelijke winnaar én verliezer, toen hadden ze er normaal gesproken uit gemoeten. Als het eender wie anders ware geweest, had er wel een eliminatie plaatsgevonden.

Ik had in David en Giovanni al van de eerste aflevering de potentiële winnaars gezien, maar die zogenaamde brickmaster ziet dat duidelijk anders. Lijkt wel alsof hij al een tijdje een excuus aan't zoeken is om ze eruit te flikkeren maar dat ze altijd té goeie dingen blijven afleveren en anderen altijd duidelijk mindere.

Vooroordelen van de brickmaster in acht genomen, lijken Bjorn en Corneel mij nu de meeste kans te maken voor de eindwinst, en dat zou zeker niet onverdiend zijn...
    Vind ik ook wel, de beweging die ze er steeds in steken is echt wel knap

Regels voor berichten