Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Discussie: [VTM] Lego masters

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Laten we het erop houden dat de winnaar van dit eerste seizoen redelijk controversieel is en dat de jurering/eliminering best wat transparanter en minder bevooroordeeld mag gebeuren in de toekomst...

...en de presentatie VEEEEEEL beter.
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Als je bevooroordeling ziet in deze jurering dan zie je spoken. Laten we het daar bij houden.

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik vind die grote dieren/ draken nooit echt indrukwekkend op zich is dat makkelijke build. zie ook liever die volle jungle met al die verhaaltjes etc

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben snel eens de Amerikaanse versie aan het bekijken hé. En goddamn wij mogen eigenlijk echt niet klagen over drama en presentatie hoor

Grote fan van Will Arnett maar wat hij hier moet doen is zo verschrikkelijk cringy en uber-Amerikaans. De teams zijn geselecteerd op ofwel drama ofwel op bouwkunsten, er is dus een énorm niveauverschil (veel groter dan onze versie).
    Het niveau van de betere teams is dan wel een stukje beter dan die van ons vind ik.

Verschrikkelijk programma, 3/10, would not recommend!

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Vandaag pas de finale gezien. Leuk programma, mooie dingen gezien. Verbaas me wat aan het feit dat dat hier weer zo enorm serieus wordt genomen. Partijdige jury, echt?

Halve finale was dat tafereel van de industriële revolutie gewoon schitterend. Finale vond ik het ruimteschip nog wat beter maar dat is natuurlijk ook subjectief, en ik zette Jan en Lola toch op plaats 2. Die draak vond ik ook echt niet mooi. Zal dan best dat 28u weinig is om zoiets neer te zetten en ik kan het niet beter, maar er valt ook iets te zeggen voor het idee dat je zaken moet bouwen die binnen je capaciteiten vallen. De draak was het centerpiece en niet mooi - dus terecht niet gewonnen.

Neem zo'n luchtig programma toch gewoon voor wat het is, in plaats van daar altijd zo verschrikkelijk hard in door te gaan. Andere mensen vinden andere dingen belangrijk, dat is ook niet bepaald wereldschokkend he
    Laatst gewijzigd door eniac; 4 juni 2020 om 07:45
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

:unsure:'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    LM Australia is ook wel tof om naar te zien op youtube (de recaps)

Alleen dat piratenschip in de finale snap ik echt niet waarom ze dat ooit wilden bouwen, zo lelijk de andere builds vind ik ook niet bepaald wow in deze finale..,
    https://www.youtube.com/watch?v=oDzr6fG7bqU

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Alleen dat piratenschip in de finale snap ik echt niet waarom ze dat ooit wilden bouwen, zo lelijk de andere builds vind ik ook niet bepaald wow in deze finale..,
    als ik dat zie...

daar hebben ze in de finale 1 brickman, en zijn 1 stem is er 100 waard. tov de 2 hier, met elk 50 punten.

en als je de builds ook vergelijkt: 2 van de 3 waren uitgebreide scenario's met kleinere aandachtstrekkers (center pieces), net zoals de winnende build hier (het steam-punk build heeft die finale gewonnen)
    hier zijn ze afgekomen met 2 gigantische centerpieces met wat randanimatie rond gezet.

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door :unsure: Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Dat schip is idd niet mooi lijkt wel met duplo gemaakt

Regels voor berichten