Pagina 23 van 23 Eerste ... 131920212223
    marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chickenlal Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eigenlijk wel grappig als je er over nadenkt. 4-5 proeven geleden laten ze Thomas winnen om die videoboodschap te zien en sindsdien is die nooit van winnaarseiland geweest denk ik?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    klopt. en eigenlijk dom he, want de winnaar mocht nog iemand mee nemen voor die boodschap. dus je kon winnen, en dan Thomas mee nemen.
    Koen was daar 2de, en er waren toch wel wat puzzel duels tussen Thomas en Jorik, dus die laatste dagen hadden heel anders kunnen lopen

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    klopt. en eigenlijk dom he, want de winnaar mocht nog iemand mee nemen voor die boodschap. dus je kon winnen, en dan Thomas mee nemen.
    Koen was daar 2de, en er waren toch wel wat puzzel duels tussen Thomas en Jorik, dus die laatste dagen hadden heel anders kunnen lopen
    Ze wisten niet op voorhand dat ze iemand mochten meenemen.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Thomas is al uit elkaar met zijn madam waarmee hij ging trouwen.

Maar ben het artikel kwijt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ze zal niet gewild hebben

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.hln.be/showbizz/tv/thoma...nder~ab51f9b5/

Fucking HLN paywall... Iemand die screen kan posten?

Heeft in ieder geval al een ander, n mottige schminkdoos.
    Komaan gast da had ik ni verwacht van hem, da em 1 zou pakken waar letterlijk ne kilo schmink op plakt...

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Blijkbaar was zijn zoon van een andere relatie. Nu ja, dat is zijn privéleven en daarmee doet hij wat hij wil. Terechte Robinsonwinnaar. Ook al mag het concept aangepast worden kijk ik altijd uit naar een nieuw seizoen. Zelf deelnemen? Liever niet. Ik denk dat de ervaring ongelofelijk is, maar ik heb geen behoefte om op TV te komen, laat staan de hele backlash op sociale media mee te maken. Enkele maanden rondhossen in de Filipijnen trekt me anders wel aan ...

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Blijkbaar was zijn zoon van een andere relatie. Nu ja, dat is zijn privéleven en daarmee doet hij wat hij wil. Terechte Robinsonwinnaar. Ook al mag het concept aangepast worden kijk ik altijd uit naar een nieuw seizoen. Zelf deelnemen? Liever niet. Ik denk dat de ervaring ongelofelijk is, maar ik heb geen behoefte om op TV te komen, laat staan de hele backlash op sociale media mee te maken. Enkele maanden rondhossen in de Filipijnen trekt me anders wel aan ...
    En vooral, hoe kom je er van terug!?
    Zijn er meerdere die daarna zeer veel aanpassingsproblemen gehad hebben met opnieuw in de drukke Westerse wereld terecht te komen, terug "9-to-5" job te doen,...

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    En vooral, hoe kom je er van terug!?
    Zijn er meerdere die daarna zeer veel aanpassingsproblemen gehad hebben met opnieuw in de drukke Westerse wereld terecht te komen, terug "9-to-5" job te doen,...
    Ik denk dat dat redelijk meevalt, het is ook maar een dikke maand dat die op een eiland zitten. Het zal wel even duren voor die terug op hun ritme zitten, maar dat is niet onoverkomelijk. Mensen die een jaar op wereldreis zitten integreren nadien ook gewoon terug in de samenleving. Je hebt natuurlijk wel een pak levenservaring bij en je zal de prioriteiten anders indelen dan voordien.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Herman zijn voet was toch niet te onderschatten precies. Is nog geopereerd geweest terug in Nederland en kon o.a. een half jaar niet met de auto kunnen rijden.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Regels voor berichten