Pagina 7 van 20 Eerste ... 3456789101117 ... Laatste

Discussie: Disney +

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Betalen voor iets wat je al zo op je tv krijgt?

Nat geo graphic
    Disney

Voor de zelfde zever te kijken die ze anders ook op de kabel smijten, dezelfde series documentaires.

Daar heb je ook nazi docu s die door je strot worden geramd zoals op de tv.
    Daar lopen ook apen en olifanten rond wat je al 500 keer gezien hebt in een docu,
    Daar is t ook dr pol

Als je echt nat geo graphic wilt, koop u het magazine in de winkel.

Wil je echt documentaires, kijk tv vlaanderen, en dan heb je iedere dag iets nieuws. Terwijl ze daar voor de hoeveelste keer weer liggen voor te planten heb ik een echte natuur film gezien op mijn tv vlaanderen app basic abonnement.

Disney plus ook maar de vuilbak wat ze op disney channel disney junior en nat geo graphic uitzenden in een abonnement vorm on demand.

En voor wat gaan we t doen

star wars, disney cartoons, marvel ?

Waarom wil je betalen voor ouwe nest. Dan klagen dat de tv achter loopt, wat heeft disney+ te bieden ? Dat is net als weer de zoveelste aflevering van FC de kampioenen op 1 of familie en thuis.

Koop u die dvd boxen die ge echt kijkt en kijk voor altijd, ipv daar een gans leven voor te betalen, ik weet wat ik zou doen.

HDR, 4k leuk jongens maar je mag ook zon duur internet abonnement hebben om die onzin te gebruiken, die gb s krijg je ook voor niet voor niks voor even een resolutie naar de enige eeuwige hoogte op te trekken.
    T kost je alleen maar stroom en data voor de rest heb je daar niks aan, 720p is ook goed. Sneeuwwitje blijft Sneeuwwitje al mag dat nog 8k zijn. Je krijgt echt niks meer.

Disney+ is goedkoop als je de rest er niet bijtelt. Ik vind dit weer het zoveelste onzin abonnemnt.
    Of zijn mensen kinds geworden ik weet ook niet wat t is.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Kunt gij uw shitposts niet houden voor het Apple gedeelte ipv uw zever naar andere subfora te brengen?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

NDEFCB's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe zit het op disney + met titels als 'Marvels Agents of SHIELD'?
    Dit wordt op amerikaanse kabel (ABC network; denk ik) uitgezonden en kan in België vooralsnog niet legaal gestreamd worden (?)
    Momenteel zijn de kosten voor streaming services hier : netflix (16 euro?)+ amazon prime video (6euro?) en geen vlaamse televisie (0euro!).
    Al bij al valt dit mee qua prijs, zelfs met disney+ er straks nog bij.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NDEFCB;22508015q
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Momenteel zijn de kosten voor streaming services hier : netflix (16 euro?)+ amazon prime video (6euro?) en geen vlaamse televisie (0euro!).
    Al bij al valt dit mee qua prijs, zelfs met disney+ er straks nog bij.
    Wetende dat ge bij telenet bijna 30€ betaalt voor tv abo en huur digibox, blijft dat idd betaalbaar. Netflix deel ik nog altijd met 3 vrienden, en Prime is sowieso cheap. Disney+ gaat voor mij dus het verschil niet maken. En als je iets een tijd niet meer gebruikt is 't met 1 klik opgezegd.

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht

Nat geo graphic
    Disney

Voor de zelfde zever te kijken die ze anders ook op de kabel smijten, dezelfde series documentaires.

Daar lopen ook apen en olifanten rond wat je al 500 keer gezien hebt in een docu,
    Daar is t ook dr pol

Wil je echt documentaires, kijk tv vlaanderen, en dan heb je iedere dag iets nieuws. Terwijl ze daar voor de hoeveelste keer weer liggen voor te planten heb ik een echte natuur film gezien op mijn tv vlaanderen app basic abonnement.

Disney plus ook maar de vuilbak wat ze op disney channel disney junior en nat geo graphic uitzenden in een abonnement vorm on demand.

Waarom wil je betalen voor ouwe nest. Dan klagen dat de tv achter loopt, wat heeft disney+ te bieden ? Dat is net als weer de zoveelste aflevering van FC de kampioenen op 1 of familie en thuis.

Koop u die dvd boxen die ge echt kijkt en kijk voor altijd, ipv daar een gans leven voor te betalen, ik weet wat ik zou doen.

HDR, 4k leuk jongens maar je mag ook zon duur internet abonnement hebben om die onzin te gebruiken, die gb s krijg je ook voor niet voor niks voor even een resolutie naar de enige eeuwige hoogte op te trekken.
    T kost je alleen maar stroom en data voor de rest heb je daar niks aan, 720p is ook goed. Sneeuwwitje blijft Sneeuwwitje al mag dat nog 8k zijn. Je krijgt echt niks meer.

Disney+ is goedkoop als je de rest er niet bijtelt. Ik vind dit weer het zoveelste onzin abonnemnt.
    Inderdaad ik ga van alle films en series die Disney heeft de DVDbox kopen, dan ben ik zeker goedkoper af dan een Disney+ abonnement!

:facepalm:
    Let us pray for all the fools that be
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    11 Post(s)

Nat geo graphic
    Disney

Daar is t ook dr pol

Het is hier al prima verwoord maar euh... Geen geld willen geven omdat het ouwe nest is maar wel hier je tijd willen verschijten om erover te zagen als een oud viswijf... Goe bezig.

Soit, Disney+ zou dus ook ondersteuning bieden voor NL audio/ondertitels (althans dat is in NL zo), al vermoed ik wel dat het de Nederlandse audio zal zijn en niet de Vlaamse (zeker in de recentere zaken zit daar nog vaak verschil op):

https://disneyplusaanbod.nl/zijn-fil...nds-gesproken/
    \0/

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NDEFCB Bekijk bericht
    Hoe zit het op disney + met titels als 'Marvels Agents of SHIELD'?
    Dit wordt op amerikaanse kabel (ABC network; denk ik) uitgezonden en kan in België vooralsnog niet legaal gestreamd worden (?)
    Ik denk dat agents of shield op Disney+ UK zit maar wel maar tot en met season 5, season 6 zit voorlopig bij ABC maar aangezien Disney de Marvel rechten heeft en de eerste 5 seasons zal season 6 er wel ooit bijkomen.
    Geen idee hoe het met bv Disney+ NL zit ( of in de toekomst BE ) als Disney+ zoals Netflix is dan heb je geen garantie dat je hier agents of shield gaat krijgen omdat het bv op Disney+ UK wel staat maar, dacht dat ook iets te maken had met license issues onder Belgische aanbieders zoals Telenet etc maar zover ik weet heeft geen enkel Belgisch betaalpakket de rechten van Agens of Shield in Belgie dus zou hier gewoon op Disney+ moeten komen.

NDEFCB's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik denk dat agents of shield op Disney+ UK zit maar wel maar tot en met season 5, season 6 zit voorlopig bij ABC maar aangezien Disney de Marvel rechten heeft en de eerste 5 seasons zal season 6 er wel ooit bijkomen.
    Geen idee hoe het met bv Disney+ NL zit ( of in de toekomst BE ) als Disney+ zoals Netflix is dan heb je geen garantie dat je hier agents of shield gaat krijgen omdat het bv op Disney+ UK wel staat maar, dacht dat ook iets te maken had met license issues onder Belgische aanbieders zoals Telenet etc maar zover ik weet heeft geen enkel Belgisch betaalpakket de rechten van Agens of Shield in Belgie dus zou hier gewoon op Disney+ moeten komen.
    Makes sense. Zolang ik maar minder en minder 'moet' downloaden buiten streaming services. Ik kan gerust een jaar wachten op een seizoen.

Also: dat zijn de twee langste zinnen/alineas die ik vandaag heb gelezen. ;-)

Sent from my SM-T835 using Tapatalk

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NDEFCB Bekijk bericht
    Makes sense. Zolang ik maar minder en minder 'moet' downloaden buiten streaming services. Ik kan gerust een jaar wachten op een seizoen.

Also: dat zijn de twee langste zinnen/alineas die ik vandaag heb gelezen. ;-)
    Ik steek altijd weinig moeite er in als ik op mijn smartphone reply meestal is het nog leesbaar

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Blijkbaar kan je al pre-orderen voor 60€/jaar

(stond ergens op mijn FB tijdlijn)
    PSN: Jonas89

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Blijkbaar kan je al pre-orderen voor 60€/jaar

(stond ergens op mijn FB tijdlijn)
    Jep: https://preview.disneyplus.com/be?lang=nl-be
    PSN: xIO3Y

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    ...
    Ik vermoed dat je ook nog al je muziek op hardcopy koopt... dan is het tenminste van u en moete niet heel u leven voor Spotify betalen. Even serieus blijven hé. Ik ben ook lang geen voorstander geweest van streaming diensten omdat je toch alles ook kan downloaden. Feit is dat ik dan altijd zat te kloten met shady websites etc. Nu klik je gewoon een app open en klaar, geen gedoe. Dat alleen al is het waard.
    Ik heb hier thuis 200 DVD's staan van een aantal jaren geleden, daar wordt al jaren niet meer naar om gekeken. Ik kijk zelfs regelmatig films op TV (incl. reclame) die ik evengoed op DVD heb. Pure luiheid eigenlijk maar ik moet wel DVD niet gaan zoeken...

Als je kost realistisch inschat is het gewoon peanuts. Heb net even gezocht op internet en blijkbaar gaat Disney+ net als Netflix een soort van gedoogbeleid voeren als het op account sharing aankomt: technisch gezien mag het niet maar ze gaan er niet tegen optreden tenzij ze vreemde patronen zien in het gebruik van accounts.
    Momenteel sharen mijn vriendin en ik, samen met mijn zus een Netflix account. €6/maand dus, als we hetzelfde doen voor Disney+ met de huidige promo komt daar €2,5/maand bij. Dat gaan we nog niet eens merken. En als 1 van die services niet of onvoldoende gebruikt wordt zeggen we ze gewoon terug op.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor 60€ voor het komende jaar lijkt het mij absoluut wel interessant, is amper 5€ per maand itt Netflix wat 12€/maand kost voor een standaard abbonement

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toch maar 50/50 doen met de dochter voor een jaar, kwestie van de volledige MCU ( buiten Incredible Hulk) er nog eens door te jagen en haar de awesomeness van Darkwing Duck en Chip n Dale Rescue Rangers te leren kennen.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Toch maar 50/50 doen met de dochter voor een jaar, kwestie van de volledige MCU ( buiten Incredible Hulk) er nog eens door te jagen en haar de awesomeness van Darkwing Duck en Chip n Dale Rescue Rangers te leren kennen.
    Maar de Spider-man films staan er niet op dacht ik? ivm rechten issue Sony
    voor mij zou het vooral zijn voor de nieuwe Marvel series Wandavision, The Falcon & The Winter Soldier, Loki, Hawkeye, rewatch van eerste seizoen The Mandalorian, tweede aankomende seizoen van The Mandalorian. En ook eens beginnen aan The Clone Wars serie (7 seizoenen), heb die namelijk nog nooit gezien
    En uiteraard de andere content, er zijn toch nog redelijk wat recente Disney films die ik nog nooit heb gezien

Regels voor berichten