Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718

Discussie: Reizen Waes Europa

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nee, jullie leggen de lat te hoog. Het is geen puur reisprogramma maar eerder een entertainment programma op locatie.
    Tom staat voor sensatie en dat is wat hij bracht.
    Giggity

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Nogal een geluk dat er veel hoogstaande programma's uitgezonden worden op zondag of gelijk welke dag/zender in prime time tijdens deze corona crisis.

Mocht van mij gerust notg 4 weken langer geduurd hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nogal een geluk dat er veel hoogstaande programma's uitgezonden worden op zondag of gelijk welke dag/zender in prime time tijdens deze corona crisis.

Mocht van mij gerust notg 4 weken langer geduurd hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Inderdaad, gisteren wel genoten van Down the road maar Reizen Waes was nog een van de enige programma's die ik volgde de voorbije weken. Switch begint terug, da's nog ok maar ook maar een half uurtje.
    Voor mijn part mogen ze terug de kampioenen uitzenden

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    kampioenen
    Tot dit gruwelijke woord was ik het volledig eens met je post.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    Voor mijn part mogen ze terug de kampioenen uitzenden
    Ik stelde me onlangs een vraag ivm Doortje. In de beginseizoenen had die een prominente rol, zeker in dienst bij DDT. Daarna werkte ze bij BTW, tot ze ineens een half seizoen of langer niet te zien is in de serie omdat ze zogezegd in Engeland zit (familiebezoek geloof ik). Nu is Fernand erin gekomen (ook maar erg zwak eigenlijk), en is Doortje bijna gewoonweg een figurant met hier en daar een lijntje tekst. Vreemde evolutie van dat personage en het aandeel in de serie.

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Ik stelde me onlangs een vraag ivm Doortje. In de beginseizoenen had die een prominente rol, zeker in dienst bij DDT. Daarna werkte ze bij BTW, tot ze ineens een half seizoen of langer niet te zien is in de serie omdat ze zogezegd in Engeland zit (familiebezoek geloof ik). Nu is Fernand erin gekomen (ook maar erg zwak eigenlijk), en is Doortje bijna gewoonweg een figurant met hier en daar een lijntje tekst. Vreemde evolutie van dat personage en het aandeel in de serie.
    Al die personages hebben een vreemde evolutie gehad hoor. Vanaf Ann Swartenbroeckx zich ging moeien met de scenario’s is elk personage een typetje geworden en draaien alle afleveringen rond typetjes. Doortje is dan het over beschermend heilig trutteke met flauwe moppen typetje geworden.

Maar je hebt een punt toen ze bij ddt zat had ze een veel prominentere rol, dat is nu eenmaal omdat ddt het toppersonage was. Zij was dan ook een soort spion bij de vijand, de enige die ddt op een menselijke manier bekeek. Costermans en Btw zijn veel minder sterke antagonisten en zijn al veel meer belachelijke typetjes die geen menselijke kant hebben dus daar was Doortje dan ook niet meer nodig. Spijtig want wel goede actrice maar die hoort eigenlijk niet thuis in zo’n kinderserie wat het geworden was.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Al die personages hebben een vreemde evolutie gehad hoor. Vanaf Ann Swartenbroeckx zich ging moeien met de scenario’s is elk personage een typetje geworden en draaien alle afleveringen rond typetjes. Doortje is dan het over beschermend heilig trutteke met flauwe moppen typetje geworden.

Maar je hebt een punt toen ze bij ddt zat had ze een veel prominentere rol, dat is nu eenmaal omdat ddt het toppersonage was. Zij was dan ook een soort spion bij de vijand, de enige die ddt op een menselijke manier bekeek. Costermans en Btw zijn veel minder sterke antagonisten en zijn al veel meer belachelijke typetjes die geen menselijke kant hebben dus daar was Doortje dan ook niet meer nodig. Spijtig want wel goede actrice maar die hoort eigenlijk niet thuis in zo’n kinderserie wat het geworden was.
    Klopt. Al was DDT in het begin ook niet de doorwinterde antagonist zoals hij in de latere seizoen dat was (en toen Doortje in dienst was). Maar die evolutie naar de typetjes is duidelijk op te merken idd.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    That escalated quickly.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Tot dit gruwelijke woord was ik het volledig eens met je post.
    Same here.
    Al vond ik het een mindere aflevering van Down The Road aangezien het een compilatie was. De reeks zelf was prachtig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    That escalated quickly.
    Mijn gedacht!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten