Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wacht eigenlijk ook al zowat constant op dat moment

allé, ik kijk er niet naar uit hoor, maar moet er toch eens van komen dat ze zegt: fuck it, de laatste was toch een kanshebber, maar ze blijf loyaal precies.

Idem, ik zat er ook op te wachten
    Giggity

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Prachtig seizoen weer. Nu hopen dat S5 het mooi afrondt en niet té veel als overlap met BB moet fungeren.
    Titel van de topic is eigenlijk niet meer correct, dit was al seizoen 5. Volgend jaar is er al het laatste, zesde seizoen
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Echt een goed seizoen inderdaad, 3e laatste en voorlaatste aflevering waren meer dan geniaal. BCS is niet mijn favoriete serie maar kan echt wel genieten van de 'uniekheid'.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Ik wacht eigenlijk ook al zowat constant op dat moment

allé, ik kijk er niet naar uit hoor, maar moet er toch eens van komen dat ze zegt: fuck it, de laatste was toch een kanshebber, maar ze blijf loyaal precies.
    Idem, 't lijkt zelfs dat Kim zelfs Jimmy begint te overtreffen (dat voorstel over Howard bv).
    En ook eens met Nahrent: hopelijk kiezen ze er in't laatste seizoen ni voor om te veel te overlappen met Breaking Bad. Zou jammer zijn dat ze op dat succes zouden mikken ipv gewoon hun ding te blijven doen.
    Ook heel benieuwd naar hoe het afloopt. Zat qua flashforwards wat op m'n honger
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Echt een goed seizoen inderdaad, 3e laatste en voorlaatste aflevering waren meer dan geniaal. BCS is niet mijn favoriete serie maar kan echt wel genieten van de 'uniekheid'.
    Staat bij mij samen met Breaking Bad toch wel op 1 en 2. Chernobyl waarschijnlijk op 3. Wat zijn uw all time favorites dan dat deze 2 overtreffen?

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Series ranken blijft altijd moeilijk imo. Al heb ik twee duidelijke favorieten: The Wire en The Sopranos.
    Daarna komen Mad Men, Better Call Saul, Six Feet Under, Breaking Bad.. niet echt een volgorde in. Al moet ik zeggen dat ik momenteel BCS boven BB plaats.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pskonejott Bekijk bericht
    Staat bij mij samen met Breaking Bad toch wel op 1 en 2. Chernobyl waarschijnlijk op 3. Wat zijn uw all time favorites dan dat deze 2 overtreffen?
    Zoals Creeping Death al aanhaalde is series echt ranken niet zo eenvoudig, maar zal het proberen .

1. The Sopranos en The Wire nemen in ieder geval de eerste plaatsen in.
    2. Daarna is het moeilijk: Breaking Bad, Mad Men, The Bridge en Narcos waarschijnlijk.
    3. Dan: Chernobyl, Boardwalk Empire, Twin Peaks, Better Call Saul, Fargo, Sherlock, Rome, Deadwood, Oz, Gomorra, Dark,...
    4. En dan zijn er wel nog heel wat series waar ik zeker van genoten heb.

Bovenstaande zou in grote lijnen toch al een beeld moeten geven. Sommige series heb ik jaren geleden gezien waardoor het al wat moeilijker is om hen de juiste plaats te geven.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Breaking Bad heeft lang in mijn top 3 gestaan maar valt daar x jaar later toch wel ruim uit denk ik. Ik vind het moeilijk om series heet van de naald te ranken, meestal vinden die hun plekje na een paar jaar.

Voor mij zou het ongeveer zoiets zijn denk ik:

1. Mad Men
    2. The Fast Show
    3. Bojack Horseman (kan nog stijgen of zakken, we'll see)
    4. Flight of the Conchords
    5. Rome

Dan daaronder in no particular order: Six Feet Under, Fargo, Better Call Saul, Breaking Bad, Boardwalk Empire, Deadwood, Community, Sherlock, Rick & Morty, True Detective (enkel S1) en nog wel wat anderen.

The Wire en The Sopranos zijn de grootste gaten in mijn cultuur denk ik. Ik slaag er maar niet in om daar aan te beginnen. Idem met Parks & Recreation en It's Always Sunny in Philadelphia.

Regels voor berichten