PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Oh boy, ik houd mijn filmminnend hart al vast voor wanneer/als wij hier kinderen krijgen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat zal inderdaad wennen worden, maar ik zal wel zien. In stukken zien is niet onoverkomelijk en is nog altijd beter dan helemaal niets zien.
    Het is wel handig dat de film zelf netjes is ingedeeld in hoofdstukken, ik geloof dat het er vijf zijn, maar dat zal DwightSchrute zich wel beter herinneren...

Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Oh boy, ik houd mijn filmminnend hart al vast voor wanneer/als wij hier kinderen krijgen...

Het is wel handig dat de film zelf netjes is ingedeeld in hoofdstukken, ik geloof dat het er vijf zijn, maar dat zal DwightSchrute zich wel beter herinneren...
    Chloroform?

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tut in de whisky doppen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Doen wij hier dagelijks... ik heb toch geen ander verklaring waarom mijn flessen altijd zo snel leeg zijn.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    "But... but no need to fear. It's not over. For across the sun's glowing sphere, slowly, the Moon swims away. And the sun once again bursts forth, and to the Earth slowly there comes again light, and warmth again floods the Earth. Deep emotion pierces everyone. They have escaped the weight of darkness."

Werckmeister Harmonies nog maar 1 keer gezien en die vond ik heel memorabel. Van Tarr dan nog enkel Turin Horse gezien, dat heel andere sfeer had en wellicht het meest depressieve stukje film is dat ik ooit heb mogen ervaren. En toch op zijn eigen manier bloedmooi. Hier moet je echt je tijd voor nemen.

Satanstango wil ik ook graag zien maar de vraag is wanneer ... Ik kan die wel in stukken zien maar dat is ook niet echt de bedoeling en ik zie mijn films ook liever in één ruk uit.
    Tarr gaf zelf aan dat de film op zijn best is als die in eenmaal uitgekeken wordt. In de enkele keren dat Satantango in de cinema geweest is werd de film telkens met pauzes afgespeeld. Thuis kan je natuurlijk doen wat je wilt maar uitkijken in één keer is me toch een iets te zware opdracht.

Je wordt makkelijk terug in het verhaal wat het makkelijk maakt om terug in te pikken. Het verhaal zelf is an sich ook niet zo complex (dan heb ik het niet over de symboliek) dus echt veel vergeten doe je niet na 2 dagen.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DwightSchrute Bekijk bericht
    Tarr gaf zelf aan dat de film op zijn best is als die in eenmaal uitgekeken wordt. In de enkele keren dat Satantango in de cinema geweest is werd de film telkens met pauzes afgespeeld. Thuis kan je natuurlijk doen wat je wilt maar uitkijken in één keer is me toch een iets te zware opdracht.

Je wordt makkelijk terug in het verhaal wat het makkelijk maakt om terug in te pikken. Het verhaal zelf is an sich ook niet zo complex (dan heb ik het niet over de symboliek) dus echt veel vergeten doe je niet na 2 dagen.
    In 1 keer zal dan wel iets zijn als ik nog eens alleen thuis ben, maar mijn vrouw kennende krijg ik dan een hele waslijst aan taakjes.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    Films in 1x uitkijken is voor mij echt een hele opgave en eerder uitzondering geworden. 's Avonds lig ik meestal na 10 of 20 min in slaap, ik begin dan ook wel meestal pas naar iets te kijken tegen 23u ofzo. 2 kindjes, druk werk, meestal daardoor laat thuis, mijn vrouw en ik eten vaak maar tegen 21u30 of 22u. Ik doe ook soms 3 dagen tot een week over 1 aflevering van een serie

Als ik eens een namiddag kan thuis zijn, zonder kinderen (en zonder vrouw, want die kijkt meestal liever andere dingen dan ik), dan kan ik mij eindelijk eens verliezen in een serie of film. Maar die momenten zijn schaars geworden.

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik kijk op een typische dag tijdens mijn middag- en avondeten naar een korte serie, na mijn avondeten naar een film en daarna dikwijls nog een lange serie.
    En dan lees ik meestal nog een uurtje voor ik ga slapen.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Films in 1x uitkijken is voor mij echt een hele opgave en eerder uitzondering geworden. 's Avonds lig ik meestal na 10 of 20 min in slaap, ik begin dan ook wel meestal pas naar iets te kijken tegen 23u ofzo. 2 kindjes, druk werk, meestal daardoor laat thuis, mijn vrouw en ik eten vaak maar tegen 21u30 of 22u. Ik doe ook soms 3 dagen tot een week over 1 aflevering van een serie

Als ik eens een namiddag kan thuis zijn, zonder kinderen (en zonder vrouw, want die kijkt meestal liever andere dingen dan ik), dan kan ik mij eindelijk eens verliezen in een serie of film. Maar die momenten zijn schaars geworden.
    Amai, herkenbaarder dan dit kan het niet worden. Werkelijk exact hetzelfde bij mij
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    De dagen waar ik zowel 4 uur kon lezen, 2 films kon zien, een terrasje kon doen met vrienden en misschien nog wat kon gamen zijn al lang gedaan.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    9 Post(s)
    De dagen waar ik zowel 4 uur kon lezen, 2 films kon zien, een terrasje kon doen met vrienden en misschien nog wat kon gamen zijn al lang gedaan.
    Dat alles doe ik nu op zowat een maand de tijd :-)

Enfin vervang dat lezen door een aflevering of 4 van een serie, want lezen kan ik mij al helemaal niet meer voor opladen.

kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

Dacht dat het typische Amerikaanse uitlach TV zou zijn, maar dat is het totaal niet. Leuke 'ode' aan de Eurovisie en aan IJsland. Zalige Will Ferrel humor en coole soundtrack

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kil911ler Bekijk bericht
    Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

Dacht dat het typische Amerikaanse uitlach TV zou zijn, maar dat is het totaal niet. Leuke 'ode' aan de Eurovisie en aan IJsland. Zalige Will Ferrel humor en coole soundtrack
    Ik zie er wat tegen op om er naar te kijken omdat het song festival echt niks voor mij is. Alhoewel, ik lees er wel veel goede dingen over.
    Giggity

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Ik zie er wat tegen op om er naar te kijken omdat het song festival echt niks voor mij is. Alhoewel, ik lees er wel veel goede dingen over.
    Ik haat Eurosong uit de grond van mijn hart, maar de film is echt wel oké hoor.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Ik haat Eurosong uit de grond van mijn hart, maar de film is echt wel oké hoor.
    Allé, ik zal eens de moeite doen dan
    Giggity

Tags for this Thread

Regels voor berichten