Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    229 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb de preview onbewust meegepikt toen ik 1917 ben gaan kijken in Antwerpen (IMAX). Tegen het einde ervan was ik eigenlijk al vergeten welke film ik was komen zien

Niemand anders dat commerci├źle mindfuckin actie thrillers mag produceren in Hollywood.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja valt allemaal af te wachten.
    Ga jij Greyhound zien op release PBR?
    Is wel een relatief leuk vooruitzicht in deze tijd.
    Ik denk dat ik zelfs Interstellar nog is in de cinema ga zien,omdat ugc die blijkbaar op selecte dagen speelt,en ik heb men kans toen gemist,i love that movie!
    Interstellar op het grote scherm, daar doe ik zeker ook aan mee The Invisible Man in UGC ook. Vermoedelijk gaan ze in De Cinema in Antwerpen ook Queen & Slim, The Beach Bum en Ema spelen, en ook die ga ik proberen te zien
    Wat Greyhound betreft, ik weet nog niet of dat een film is die ik wil gaan zien in de bioscoop. Als er bubbelgenoten van me die willen gaan zien, dan doe ik waarschijnlijk wel mee. Anders lijkt mij dat ook wel een gezellige om thuis te bekijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Ik snap eigenlijk de hype rond Tenet niet. Ik zie graag Nolan zijn films, en ik ben zeker dat ik Tenet goed ga vinden. Maar tis nu niet alsof ik ZO gehypet ben, of geirriteerd dat hij er nog niet is.
    Ik zou er geen enkel probleem mee hebben moest Tenet nog een jaar op zich laten wachten. Zolang die een release krijgt in de bioscopen, ben ik tevreden.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Interstellar op het grote scherm, daar doe ik zeker ook aan mee The Invisible Man in UGC ook. Vermoedelijk gaan ze in De Cinema in Antwerpen ook Queen & Slim, The Beach Bum en Ema spelen, en ook die ga ik proberen te zien
    Wat Greyhound betreft, ik weet nog niet of dat een film is die ik wil gaan zien in de bioscoop. Als er bubbelgenoten van me die willen gaan zien, dan doe ik waarschijnlijk wel mee. Anders lijkt mij dat ook wel een gezellige om thuis te bekijken.

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben moest Tenet nog een jaar op zich laten wachten. Zolang die een release krijgt in de bioscopen, ben ik tevreden.
    Zo dicht bij de release een jaar extra wachten op Tenet zou toch echt een pijnlijke zijn. Maar in all fairness, het uitstel van No time to Die, Top Gun Maverick en Ghostbusters Afterlife deden ook al zeer.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil Tenet ook graag zien want nieuwe Nolan is (bijna) altijd heerlijk entertainment en spektakel, maar het is ook niet of ik de dagen aan het tellen ben tot zijn release. Mijn punt was dat ik liever langer wacht en Tenet in de zalen zal spelen dan dat hij op VOD zou uitkomen...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Where'd You Go, Bernadette? - 8/10 (Richard Linklater, 2019)

Hier had ik wat schrik voor omdat deze nogal slecht onthaald werd en geen bioscooprelease krijgt omdat niemand hem wil uitgeven... Ik vond hem zelf erg ontroerend en fenomenaal gespeeld door Cate Blanchett. Het voelde een beetje aan als een atypische Linklater, omdat ik hem moeilijk kon verenigen met suburban Seattle als setting en met rijke mensen als de hoofdfiguren, maar het werkte zeer goed.

Bunny Lake is Missing - 8/10 (Otto Preminger, 1965)

Uitstekende thriller met feministische inslag over de verdwijning van een jong meisje, maar waarvan de politie begint te twijfelen of zij wel degelijk bestaat. Cinematografie was tiptop, Saul Bass' openingsgeneriek is fantastisch zoals gewoonlijk, Preminger weet heel goed spanning op te bouwen en interessante nevenfiguren te introduceren om de film levendig te houden, zoals de oude vrouw op zolder en de creepy, rapey huisbaas (prachtig vertolkt door Noel Coward). Laurence Olivier speelt een heel goede down-to-earth inspecteur, maar probeert nooit de show te stelen. En het was ook een plezier om Keir Dullea in een andere rol als David Bowman te zien! Enige minpunt voor mij was de score. Fluit is nooit mijn favoriet instrument geweest (dwars noch blok), maar figureert nogal prominent in de soundtrack.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Prisoners

Hoge verwachtingen bij deze film van Villeneuve...die jammer genoeg allesbehalve ingelost werden
    De film heeft uiteraard zijn pluspunten (de magnifieke fotografie, acteerprestaties van Melissa Leo en de altijd geweldige Gyllenhaal). Het onsympathiek karakter van Jackman, die trouwens een sterk staaltje overacting ten berde brengt, zorgde er echter voor dat ik op geen enkel moment echt mee werd gezogen . Op't eind kon het me bijna niet meer schelen wie de uiteindelijke dader was. Tel daar nog wat rolleyes momentje bij, en je zit met een serieus ontgoochelde, pompeuze film

Een 6/10 dankzij Gyllenhaal, Leo en Deakins

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Prisoners

Hoge verwachtingen bij deze film van Villeneuve...die jammer genoeg allesbehalve ingelost werden
    De film heeft uiteraard zijn pluspunten (de magnifieke fotografie, acteerprestaties van Melissa Leo en de altijd geweldige Gyllenhaal). Het onsympathiek karakter van Jackman, die trouwens een sterk staaltje overacting ten berde brengt, zorgde er echter voor dat ik op geen enkel moment echt mee werd gezogen . Op't eind kon het me bijna niet meer schelen wie de uiteindelijke dader was. Tel daar nog wat rolleyes momentje bij, en je zit met een serieus ontgoochelde, pompeuze film

Een 6/10 dankzij Gyllenhaal, Leo en Deakins
    Ik vind dat echt een steengoede film!
    Holy shit en dat einde...

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Ik vind dat echt een steengoede film!
    Holy shit en dat einde...