Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tweede Kingsman beter dan de eerste? Heb die nog opgenomen staan op digicorder maar vond de eerste precies maar relatief slapkes.
    Als je de eerste niet zo je ding vond, gaat de tweede ook niet voor jou zijn vrees ik. Ik vind deze films gewoon onophoudelijke fun, zonder al te veel na te denken. Alle acteurs doen hun job en ik vind ze beide echt legit funny. Ik vind het daarom wat vreemd dat je verderop in je post net Planet Terror wel wist te pruimen. Liggen voor mij persoonlijk wel dichtbij wat ongecompliceerde, tongue in cheek fun betreft.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien vreemd maar in de zomermaanden altijd meer goesting krijg om veel actiefilms te zien. Nu heb ik gemerkt dat ik wel enkele classics van de jaren '80 en '90 heb gezien (denk ik?). Die Hard, The Rock, Lethal Weapon, Total Recall, True Lies, Predator, Speed, Point Break wel gezien.

Maar bv. met Stallone (buiten First Blood), Van Damme of Seagal bitter weinig tot geen zelfs denk ik. Wat zijn zo nog grote aanraders? Mag uiteraard ook buiten die 3 zijn, maar die duiken ook het vaakst op in de lijstjes die je online vindt. Geen fan van martial arts btw.
    pretty girls make graves

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Arnold Schwarzenegger: Commando, Predator, eerste twee Terminators,

Stallone: Rocky's en Rambo's

Van Damme: Bloodsport, Kickboxer, Hard Target, Streetfighter, Sudden Death, Maximum Risk (geweldig rijtje titels alleen al )

Seagel: Under Siege en Under Siege 2, Above The Law.

Andere: Robocop, Robocop 2, Robocop 3, John Woo als director is ook garant voor genoeg actie, Death Wish en Death Wish 2, en mss de vervolgen daarop ook nog, films met Jackie Chan zijn hier en daar ook nog wel in orde (wel al soort van westerse martial arts op een manier natuurlijk), ... .

Lijst die je misschien wel zal kunnen appreci├źren: https://www.icheckmovies.com/lists/m...ion+movie+a-z/
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    60 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beste

Iemand die me kan helpen met een titel van een film.

Die moet uitgekomen zijn in begin jaren 90 denk ik.
    Het enigste wat ik me herinner is dat er zich een gevecht in een houten kooi afspeelt tussen een blanke en een ferme reus van een neger.
    Meer weet ik niet meer.

Bauhaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht
    Misschien vreemd maar in de zomermaanden altijd meer goesting krijg om veel actiefilms te zien. Nu heb ik gemerkt dat ik wel enkele classics van de jaren '80 en '90 heb gezien (denk ik?). Die Hard, The Rock, Lethal Weapon, Total Recall, True Lies, Predator, Speed, Point Break wel gezien.

Maar bv. met Stallone (buiten First Blood), Van Damme of Seagal bitter weinig tot geen zelfs denk ik. Wat zijn zo nog grote aanraders? Mag uiteraard ook buiten die 3 zijn, maar die duiken ook het vaakst op in de lijstjes die je online vindt. Geen fan van martial arts btw.
    Kurt Russell: Big Trouble in Little China
    John Woo: The Killer
    Stallone: Demolition Man, leuke en ietwat underrated sci-fi film.
    Chuck Norris: Lone Wolf McQuade, de enige Norris film die ik kon smaken.
    Mark Dacascos: Drive
    Bronson: Death Hunt
    Rutger Hauer: Blind Fury
    When Tallulah Bankhead was on a TWA flight, the stewardess said "Would you like some of our TWA coffee Miss Bankhead?" Tallulah looked her up and down lasciviously and said "No darling, but I'd love some of your TWA tea".

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht

Enkele overlooked 80s en 90s action flicks (bovenste drie zijn all time favourites voor mij):
    - Strange Days
    - Remo Williams: The Adventure Begins
    - Streets of Fire
    - To Live and Die in L.A.
    - The Adventures of Buckaroo Bonzai
    - The Running Man
    - Death Machine
    - The Last Boyscout
    - The Long Kiss Goodnight
    - McBain

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    To Live And Die In LA: een van mijn all time favorieten .
    pretty girls make graves

Bauhaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    - Remo Williams: The Adventure Begins
    Die vond ik ook vrij vermakelijk, goed gedoseerde combinatie van actie & humor.
    When Tallulah Bankhead was on a TWA flight, the stewardess said "Would you like some of our TWA coffee Miss Bankhead?" Tallulah looked her up and down lasciviously and said "No darling, but I'd love some of your TWA tea".

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://letterboxd.com/Robin2517Vega/films/reviews/
    Deze week:
    - Upgrade
    - Space Jam

Tags for this Thread

Regels voor berichten