Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Discussie: Dark

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Finale was epic.
    Ik begrijp de grote lijnen wel. Maar er zijn veel dingen waar ik me nog vragen bij stel. Ik ga het sowieso vanaf seizoen 1 herbekijken.

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door konrad Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Seizoen 3 uitgekeken. Er zijn toch een aantal dingen die ik gemist moet hebben.

Bv:

Spoiler:
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door Inv; 10 juli 2020 om 12:51

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tijdens mijn verlof toch maar eens mee herbeginnen nu ik alle seizoenen na mekaar kan zien.
    S1 heb ik vlot uitgekeken en was ik ferm van onder de indruk. Toen S2 uitkwam, na paar aflevering gestopt omdat ik de draad helemaal kwijt was en de helft van S1 eigenlijk al vergeten was.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb deze week de reeks uitgekeken, was fan geworden toen enkel seizoen 1 nog maar uit was maar ik bleef uiteindelijk toch wel op mijn honger zitten. In het laatste seizoen zijn ze zich toch wat voorbij aan het hollen qua verhaallijnen, op den duur zit je bijna te hopen op een apocalyps. Ze hadden beter wat meer tijd gestoken in karakterontwikkeling zodat je op die manier meer betrokken bent met het verhaal en de personages. Maar soit, toch één van de betere series op Netflix.

s1: 9/10
    s2: 7,5/10
    s3: 6,5/10

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De eerste 2 seizoenen kon ik echt wel goed volgen, mee redeneren etc. Voor seizoen 3 enkele recaps gelezen en er dan ook ingevlogen. Moet zeggen dat ik het tijdens het 3e seizoen echt wel moeilijk had om alles te ontcijferen en correct te blijven volgen, was de eerste keer dat ik soms wat verdwaald was. Ik was mee met de grote lijnen maar niet meer zo diepgaand als de vorige seizoenen. De voorlaatste en voornamelijk de laatste hebben dan wel heel veel duidelijk gemaakt. De seizoensfinale kon ik ook echt wel smaken al voelde de algemene verklaring wat gerusht aan imo, al heb ik het liever zo dan dat ze de serie uitmelken over nog meer seizoenen.

Enige juiste conclusie: topserie.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben nog niet doorheen seizoen 3, maar begin het toch een klein beetje beter te snappen.

Dat gezegd zijnde: ik vind het toch net iets te ingewikkeld om er echt van te kunnen genieten. Vorige seizoenen waren beter op dat vlak.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Seizoen 3 was goed, maar ik bleef toch wat op mijn honger zitten met het einde.

Spoiler:

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het 3e seizoen was echt nodeloos complex, om dan in de laatste aflevering alles snel af te ronden op een vrij eenvoudige manier. Het 1e seizoen vind ik fantastisch door het mysterie en omdat het goed te volgen was door gewoon aandachtig te blijven, seizoen 2 en vooral 3 waren veel te ingewikkeld.En ik heb dan nog de 3 seizoenen vrij kort na elkaar bekeken...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Finale was epic.
    Ik begrijp de grote lijnen wel. Maar er zijn veel dingen waar ik me nog vragen bij stel. Ik ga het sowieso vanaf seizoen 1 herbekijken.
    +1

in het midden van seizoen 3 was ik het wel even helemaal kwijt, dat hele seizoen hadden ze misschien wat anders mogen editten...

Spoiler:

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Seizoen 3 was goed, maar ik bleef toch wat op mijn honger zitten met het einde.

Spoiler:
    Spoiler:
    Laatst gewijzigd door coldplayke; 20 juli 2020 om 10:55
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten