makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Laura beseft dat ze er moet aan werken en doet nu wel wat pogingen. Niet dat het gaat lukken, verre van, maar ze doet nu toch wat meer moeite.

Dat kan je van Tatiana niet zeggen, die geeft het gewoon geen kans, ocharme die Lothar. Ze doen mij denken aan (Ben en ) Tine. Lothar is de brave lieve teddybeer en Tatiana die krijgt al nachtmerries van het idee om aangeraakt te worden door hem.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Laura beseft dat ze er moet aan werken en doet nu wel wat pogingen. Niet dat het gaat lukken, verre van, maar ze doet nu toch wat meer moeite.

Dat kan je van Tatiana niet zeggen, die geeft het gewoon geen kans, ocharme die Lothar. Ze doen mij denken aan (Ben en ) Tine. Lothar is de brave lieve teddybeer en Tatiana die krijgt al nachtmerries van het idee om aangeraakt te worden door hem.
    Ik denk dat het door die tatoo’s komt van Lothar.
    Je zag dat in de aflvering van vandaag toen ze bij zijn grootouders waren.
    Ik denk dat het daardoor komt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ik denk dat het door die tatoo’s komt van Lothar.
    Je zag dat in de aflvering van vandaag toen ze bij zijn grootouders waren.
    Ik denk dat het daardoor komt.
    Die zijn tattoos zijn ook wel een beetje overdreven vind ik. Kan esthetisch mooi zijn, maar die heeft precies een deel van zijn armen en borstkas met egale stront ingesmeerd.

Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vergis u niet in welke mate dat shiftwerken bij Nick+Christophe en Sonny+Laura een rol speelt in de relatie. Ik werk al meer als 10 jaar volshift en dat dicteert toch in bijzondere mate uw manier van leven.
    Ik was me echt aan het ergeren toen CHristophe zo laissez-faire deed tijdens dat (zogezegde) etentje met zijn vrienden. DIe begrijpt dus echt niet dat Nick structuur in zijn leven heeft omdat dat anders niet vol te houden is. Een shiftwerker die om 4 uur de deur uit moet die week laat je niet tot half negen wachten voor te eten. Da's gewoon puur geen benul hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lopen, Sonny. Zo hard en zo ver mogelijk

Wat een mens zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De enige die 'het spel spelen' zoals het hoort, om het zo te zeggen, vind ik Nick en Christophe. Ik heb de aflevering van vorige week vandaag ingehaal en aansluitend de aflevering van vanavond. Die amuseren zich, samen lachen, de ene lacht met de andere zijn fascinatie voor vlaggen (zonder spotten), de andere houdt rekening mee dat de ene een stuiterbal is. Vorige afl liet Nick die schotel eten vallen. Ipv daar spel van te maken lachen ze zich alletwee een breuk en maken er het beste van met wat sla.
    Vandaag hadden ze boel over die frieten. Ze hebben dat speels maar efficiënt opgelost met hun vraag over irritaties aan elkaar.

Tussen Tati en Lothar gaat het precies iets beter, maar Lothar zou beter gewoon bij zijn meme en pepe intrekken want dat wordt toch niks. Dat die Tati alles zo overdreven moet uitgesproken hebben werkt echt op mijn zenuwen. Maar alle vrouwen in dat programma zijn precies zo.

Sonny... tja... die relatie is zo dood als een pier. Ze wil dat hij constant open staat voor haar interesses (Familie en shoppen dan nog, wtf. Hoe saai kan ne mens zijn). Als hij dan vraagt om eens samen iets te doen is het dit en dat en ik wil in mijne zetel zitten... Die kat vond het meer spijtig als hij voort ging dan zij.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    De enige die 'het spel spelen' zoals het hoort, om het zo te zeggen, vind ik Nick en Christophe.
    Jonah en Winnie toch ook?

Warrick's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Adje voor de sfeer
    "Ideas are worthless unless we act on them"

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avilowca Bekijk bericht
    Vergis u niet in welke mate dat shiftwerken bij Nick+Christophe en Sonny+Laura een rol speelt in de relatie. Ik werk al meer als 10 jaar volshift en dat dicteert toch in bijzondere mate uw manier van leven.
    Ik was me echt aan het ergeren toen CHristophe zo laissez-faire deed tijdens dat (zogezegde) etentje met zijn vrienden. DIe begrijpt dus echt niet dat Nick structuur in zijn leven heeft omdat dat anders niet vol te houden is. Een shiftwerker die om 4 uur de deur uit moet die week laat je niet tot half negen wachten voor te eten. Da's gewoon puur geen benul hebben.
    Ik ergerde me op die moment ook wel enorm aan dei Christophe. Die kreeg dat niet over zijn lippen om sorry te zeggen. De houding "Ik ben zo dus deal with it", krijg ik het schijt van.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Jonah en Winnie toch ook?
    Die telde ik even niet mee omdat het daar overduidelijk is
    Twitch|Steam|PSN

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Die telde ik even niet mee omdat het daar overduidelijk is
    Toch denk ik dat ook die nog uit elkaar zullen gaan.

Die zijn daar zo enthusiast in gevlogen dat en willen het zo graag dat ze elkaar niet écht leren kennen heb ik de indruk. De eerste breuk was er al in dat café, of ze hebben dat echt zo gefilmd natuurlijk. Sonny en Laura leren elkaar wél goed kennen, en merken dat het toch geen match is.

Bij alle drie de koppels zie je toch wel dat er bij bijna allemaal een gebrek is zich aan te passen aan een andere levenstijl, of het samenleven met iemand anders, het rekening houden met iemand anders. Niet gek ook natuurlijk, tegen je 30 heb je een zodanig leven zoals je dat zelf wil als je single bent, en dan doe je wat je wil.

Weten jullie trouwens toevallig wat haar job is? "Site Manager" staat er steeds, maar als je als site manager kan zeggen "in de week bekom ik van het weekend", dan weet ik niet goed wat voor site die managed, tenzij het letterlijk een website is,...?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Toch denk ik dat ook die nog uit elkaar zullen gaan.

Die zijn daar zo enthusiast in gevlogen dat en willen het zo graag dat ze elkaar niet écht leren kennen heb ik de indruk. De eerste breuk was er al in dat café, of ze hebben dat echt zo gefilmd natuurlijk. Sonny en Laura leren elkaar wél goed kennen, en merken dat het toch geen match is.

Bij alle drie de koppels zie je toch wel dat er bij bijna allemaal een gebrek is zich aan te passen aan een andere levenstijl, of het samenleven met iemand anders, het rekening houden met iemand anders. Niet gek ook natuurlijk, tegen je 30 heb je een zodanig leven zoals je dat zelf wil als je single bent, en dan doe je wat je wil.

Weten jullie trouwens toevallig wat haar job is? "Site Manager" staat er steeds, maar als je als site manager kan zeggen "in de week bekom ik van het weekend", dan weet ik niet goed wat voor site die managed, tenzij het letterlijk een website is,...?
    Als ik mij niet vergis werkt ze bij Janssen Pharmaceutica? Wss manager van een een team / site binnen het bedrijf. Zal wss wel nog stevig jobke zijn denk ik.
    Maak mij gelukkig en luister naar mijn laatste set! (of gewoon naar ze allemaal natuurlijk).
    https://www.mixcloud.com/pablovgd/mi...5-disco-house/

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik moet zeggen dat ik ook niet goed snap hoe een site manager van Janssens Pharma in de week moet (en kan!) bekomen van het weekend.
    Twitch|Steam|PSN

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Sonny... tja... die relatie is zo dood als een pier. Ze wil dat hij constant open staat voor haar interesses (Familie en shoppen dan nog, wtf. Hoe saai kan ne mens zijn). Als hij dan vraagt om eens samen iets te doen is het dit en dat en ik wil in mijne zetel zitten... Die kat vond het meer spijtig als hij voort ging dan zij.
    Ieder zijn interesses natuurlijk. Maar je kreeg wel de indruk dat het vooral belangrijk was dat hij openstond voor haar interesses en minder andersom. Maar goed, je ziet natuurlijk maar kleine flarden. Zij pakt het verkeerd aan en hij heeft het al lang opgegeven.

Stoorde mij nog het meest aan de scene van het potje pudding: 'Ik haal dat zelf wel. Ik ben een zelfstandige vrouw.'
    Blij dat die van mij niet zo is. Uw eigen carrière kunnen maken en uw plan trekken, heeft toch niets te maken met voor elkaar zorgen en u eens in de watten laten leggen...

Hopelijk was dat niet al te serieus bedoeld...

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Ieder zijn interesses natuurlijk. Maar je kreeg wel de indruk dat het vooral belangrijk was dat hij openstond voor haar interesses en minder andersom. Maar goed, je ziet natuurlijk maar kleine flarden. Zij pakt het verkeerd aan en hij heeft het al lang opgegeven.

Stoorde mij nog het meest aan de scene van het potje pudding: 'Ik haal dat zelf wel. Ik ben een zelfstandige vrouw.'
    Blij dat die van mij niet zo is. Uw eigen carrière kunnen maken en uw plan trekken, heeft toch niets te maken met voor elkaar zorgen en u eens in de watten laten leggen...

Hopelijk was dat niet al te serieus bedoeld...
    Die scene was ik even vergeten. Dat was inderdaad belachelijk.
    Twitch|Steam|PSN

Regels voor berichten