iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toevallig ook recent begonnen hieraan. Kvind het ook goed, en die accenten zijn machtig hé
    Yup. Arthur Shelby vind ik zo'n leuk karakter.
    De serie doet mij eigenlijk wat denken aan de Sons of Anarchy, maar dan in een ander tijdperk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    by orda of the peaky fookin bloinders

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Succession, Big Little Lies en Silicon Valley volledig uitgekeken. Nu nog Watchmen en ik denk dat ik alle kwaliteitseries op Streamz wel gezien heb

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mégane Bekijk bericht
    Succession, Big Little Lies en Silicon Valley volledig uitgekeken. Nu nog Watchmen en ik denk dat ik alle kwaliteitseries op Streamz wel gezien heb
    Veep, Banshee, The leftovers, The Deuce, The righteous Gemstones, Babylon Berlin...

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Doom Patrol!!!!

Ga dat zien!
    From Russia With Love

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt? Ik geraakte maar echt niet door dat eerste seizoen door de dwaze dingen die gebeurden en de irritante personages (Jane en die mummyman).

Verstuurd vanaf mijn SM-T510 met Tapatalk

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    La Revolution op Netflix begonnen.

Franse serie ten tijde van de Franse Revolutie, maar dan met wat zombie-achtige shit doorspekt. Denk ik. Ben nog maar aan aflevering 2.
    Nog wat te vroeg om veel over het verhaal te zeggen, men gaat relatief traag met verschillende verhaallijnen. Setting is wel geslaagd, en de muziek is fantastisch. Enkel daarvoor zou ik al blijven volgen.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Utopia

Ik ben echt in dubio over deze. Aan de ene kant is het zonder twijfel een goed gemaakte show die erg bekijkbaar is. Het heeft een mysterieus plot en zet zijn haakjes genoeg in je om te blijven volgen. Alleen is het zoals veel critici zeiden idd echt een show die misschien niet geschikt is voor dit moment. Dodelijke pandemie afkomstig van vleermuizen en duistere complotten...het is iets dat we in 2020 al genoeg hebben. Zelfs los van dat alles is de toon mij net iets te nihillistisch soms en het geweld een beetje gratuit. Tikje een mixed bag dus.

Vikings season 3
    De vriendin blijft volharden in de avonturen van Ragnar Lodbrock, zeker nu ze Valhalla speelt. Persoonlijk is het niet helemaal mijn show, maar ik moet zeggen dat het voor een show die gekozen is door de missus wel opvallend minder girly is dan waar ze normaal mee komt ( Crazy Ex girlfriend en You iemand? )

Het gaat op mij nooit de aantrekking hebben die Black Sails had, maar ik merkte dat season 2 al een stuk beter was dan het matige eerste en dat seizoen 3 die lijn door trekt. Misschien vind ik dit tegen seizoen 4 wel echt goed.

Samen tv kijken is compromissen sluiten, ik kies iets, zij kiest iets...soms valt dat tegen, in het geval van Vikings valt het dus mee. Nu maar hopen dat ze volgende week niet voor The Walking Dead gaat of we zijn weer gesjareld.

wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    The Alienist S2 uitgekeken.

Leuke seizoen weeral. Ben benieuwd of ze nog een seizoen gaan maken.
    8,5/10

The Queen's gambit

Topserie
    9/10

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Utopia

Ik ben echt in dubio over deze. Aan de ene kant is het zonder twijfel een goed gemaakte show die erg bekijkbaar is. Het heeft een mysterieus plot en zet zijn haakjes genoeg in je om te blijven volgen. Alleen is het zoals veel critici zeiden idd echt een show die misschien niet geschikt is voor dit moment. Dodelijke pandemie afkomstig van vleermuizen en duistere complotten...het is iets dat we in 2020 al genoeg hebben. Zelfs los van dat alles is de toon mij net iets te nihillistisch soms en het geweld een beetje gratuit. Tikje een mixed bag dus.
    De orginele Britse serie vond ik echt wel top. Herinner mij vooral de prachtige soundtrack. Ik ben benieuwd naar de Amerikaanse adaptatie, maar is misschien beter om niet te kijken

Edit:
    Nu pas naar de trailer gekeken, wtf hebben ze hiervan gemaakt. Als je dat vergelijkt met de opening van de original... https://youtu.be/01VGtX9xfh0
    Laatst gewijzigd door jannesb; 27 november 2020 om 15:22

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik ben die Amerikaanse ook aan't skippen omdat ik het origineel al gezien heb, wat heel goed was tot het iets te twisty werd en nogal zwak eindigde.
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Amai, wordt nog een drukke december maand wat aantal series betreft

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    The big bang theory even een kans gegeven. Snap niet dat dit zo’n hoge rating krijgt. Naar een toespraak van de koning luisteren is grappiger. En die lachband die na elke 5 woorden automatisch afspeelt helpt ook niet echt.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    The big bang theory even een kans gegeven. Snap niet dat dit zo’n hoge rating krijgt. Naar een toespraak van de koning luisteren is grappiger. En die lachband die na elke 5 woorden automatisch afspeelt helpt ook niet echt.
    Ricky Gervais vond dat blijkbaar ook:
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb dat ook gevolgd. De eerste twee of drie seizoenen waren wel goed en kon ik hard mee lachen. Maar daarna gaat het wel bergaf imo met minder nerdy stuff en een breder publiek proberen te bereiken. Af en toe eens een leuke aflevering nog maar op den duur ook een sitcom zoals er dertien in een dozijn zijn.

Regels voor berichten