Pagina 52 van 102 Eerste ... 24248495051525354555662 ... Laatste
    Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Amai dat kan toch niet . In de Fnac staan die seizoenen aan 30€ per stuk. Nu ik heb ook veel klachten gehoord over TheHut inzake lange levertijden en verloren bestellingen, dus miss toch niet zo ideaal.
    Dit zijn DVD's, ik denk dat de BR aan €30 per stuk staan.

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Rambo BR boxset grenade edition... hier van Antwerpstam gekocht...

ALF 2.0's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Dit zijn DVD's, ik denk dat de BR aan €30 per stuk staan.
    Ik denk dat het mss toch wel de dvd's kunnen zijn, hoor. De volledig dvd-box kost nog steeds iets van een €160 in de Mediamarkt als ik me niet miskeken heb overlaatst.

De prijs van €61 is zeer laag, maar het kan nog lager: vorig jaar heb ik die box kunnen kopen voor £40 op Amazon UK.

MrZarq's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Amai dat kan toch niet . In de Fnac staan die seizoenen aan 30€ per stuk. Nu ik heb ook veel klachten gehoord over TheHut inzake lange levertijden en verloren bestellingen, dus miss toch niet zo ideaal.
    Op Amazon staan ze ook voor zoiets, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. UK Webshops >>>>> Belgische winkels.
    ~ Two by two, hands of blue ... ~

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reapo Bekijk bericht
    Ik denk dat het mss toch wel de dvd's kunnen zijn, hoor. De volledig dvd-box kost nog steeds iets van een €160 in de Mediamarkt als ik me niet miskeken heb overlaatst.

De prijs van €61 is zeer laag, maar het kan nog lager: vorig jaar heb ik die box kunnen kopen voor £40 op Amazon UK.
    Die zwarte dvd box stond een tijdje geleden voor 80 of 90 euro bij de MM Maastricht.

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Van't weekend Flodder gezien en deed me zin krijgen in nog een paar van die Hollandse 'klassiekers', vandaar:

Schatjes en Mama is Boos (FRS, met verz. €6/stuk). Van't weekend Hollandse schlock-a-thon, want heb De Lift ook nog liggen...

Verder nog:

Play
    -American Dad: vol 7 - €23
    -Cowboys & Aliens - €7

En van de mannen van Redlettermedia, hun '80-ies schlock-hommage Feeding Frenzy en Redlettermedia Archive vol1, samen, met verzending zo'n €23.5...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Van't weekend Flodder gezien en deed me zin krijgen in nog een paar van die Hollandse 'klassiekers', vandaar:

Schatjes en Mama is Boos (FRS, met verz. €6/stuk). Van't weekend Hollandse schlock-a-thon, want heb De Lift ook nog liggen...

Verder nog:

Play
    -American Dad: vol 7 - €23
    -Cowboys & Aliens - €7

En van de mannen van Redlettermedia, hun '80-ies schlock-hommage Feeding Frenzy en Redlettermedia Archive vol1, samen, met verzending zo'n €23.5...
    Hoe komt dat je eigenlijk nog altijd DVD's koopt?
    Sinds BluRays betaalbaar zijn geworden vertik ik het om nog DVD's te kopen.

OT:
    Amazon:
    - The International Blu Ray - 4 euro
    - The Informant Blu Ray - 3 euro

Met verzending zat ik aan 10 euro.

MrZarq's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik ben Anal niet, maar ik koop ook geen BR (behalve in de zeer uitzonderlijke situaties waar ik een dvd direct bij release koop, en de double-play maar een para euro duurder is), dus ik zal ook antwoorden.

Ten eerste is het nog steeds significant duurder. Net op Amazon wat zitten kijken, en de meeste zitten toch 4 pond erboven. Sommige maar 2 pond, maar dat stapelt snel op. Bij 10 films is dat al 20 pond, of dus 4 films die je op dvd had kunnen kopen.

Ten tweede heb ik nog geen BR-Player en heb ik nu niet direct zin om daarin te investeren. Als mijn huidige dvd-speler kapot gaat koop ik misschien wel een, maar ik heb geen idee wanneer dit zal zijn.

Ten derde kijk ik de meeste van mijn films op mijn laptop en op zo'n klein scherm is het verschil niet significant genoeg.

Ten vierde, en dit is eerder een principiele reden, zijn er de draconische DRM-maatregelen die ze met het formaat doen. Om de zoveel tijd veranderen de encodeer-sleutels, en dan moet je speler en/of geüpgradet worden. Bij de meeste computersoftware moet je hier ofwel voor betalen ofwel was de software bij aankoop extreem duur. Dit is ook de reden waarom VLC nog steeds (niet deftig) BR kan afspelen.
    ~ Two by two, hands of blue ... ~

sevencrowns's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrZarq Bekijk bericht
    Op Amazon staan ze ook voor zoiets, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. UK Webshops >>>>> Belgische winkels.
    Klopt.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fieziek Bekijk bericht
    Hoe komt dat je eigenlijk nog altijd DVD's koopt?
    Sinds BluRays betaalbaar zijn geworden vertik ik het om nog DVD's te kopen.
    Van gans die lijst uit mijn post is enkel Cowboys & Aliens uberhaupt op bluray te krijgen (wat voor nut zou HD ook hebben voor die andere dingen?) Bovendien heb ik niet eens een flatscreen, af en toe hang ik wel mijn 22" monitor aan de PS3. Maar in dit geval was het vooral omdat de DVD zo goedkoop was en ik C&A nu niet in die mate fantastisch vond.

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Van gans die lijst uit mijn post is enkel Cowboys & Aliens uberhaupt op bluray te krijgen (wat voor nut zou HD ook hebben voor die andere dingen?) Bovendien heb ik niet eens een flatscreen, af en toe hang ik wel mijn 22" monitor aan de PS3. Maar in dit geval was het vooral omdat de DVD zo goedkoop was en ik C&A nu niet in die mate fantastisch vond.
    Dat gaat er bij mij helemaal al niet in. Als je zodanig kan genieten van films is geluid en een deftige TV echt wel een must.
    Voor 200 euro vinde toch al hier op het forum een deftig 32" schermke me dunkt...

Heb zelf ook een grote collectie DVD's maar BluRay overtreft wel alle verwachtingen. Zelfs oude remakes krijgen een opgepoetst geluidsspoor en dergelijke.

BluRay

iTrader
    4 (100%)
    DVD is op mijn scherm nog altijd meer dan behoorlijk. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben nog van de VHS-generatie en bij mij gaf de overstap van VHS > DVD een veel groter verschil dan van DVD > Bluray. Trouwens, als ik blurays kijk staat mijn monitor op zo'n afstand dat de waarneembare schermgrootte groter toont dan mijn TV op zijn normale afstand en omdat het 1080P HD is, kan dat ook perfect bekeken worden vanop die veel kortere afstand, dus waarom zou ik een paar honderd euro moeten spenderen voor iets dat nu ook al perfect werkbaar is? Het beeld wordt niet beter met groter te worden, hoor, de resolutie blijft namelijk gelijk op al die schermen...

9lives UNI's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fieziek Bekijk bericht
    Voor 200 euro vinde toch al hier op het forum een deftig 32" schermke me dunkt...

Als anal zijn 60" in huis haalt zal hij zich wellicht deels bekeren, en gelijk heeft hij. Al zitten we dan wellicht aan 4k als standaard.

Maar ik kijk toch liever blu al zijn niet alle releases even geslaagd en soms ben je beter af met een dvd.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 9lives UNI Bekijk bericht
    Maar ik kijk toch liever blu al zijn niet alle releases even geslaagd en soms ben je beter af met een dvd.
    word

Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 9lives UNI Bekijk bericht

bedoel je dan dat je de kwaliteit van de DVD beter vindt of allé aangenamer om te kijken. Of bedoel je dat het de meerkost niet waard is?

Pagina 52 van 102 Eerste ... 24248495051525354555662 ... Laatste

Regels voor berichten