Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Rustig blijven, rustig blijven.
    Hell must be empty, all the devils are here.

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WalkingDead Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Seg apchaar, de overgrote meerderheid heeft geen blu ray speler, das enkel voor de filmfanaten.
    Iedereen met een PS3 of hoger of een Xbox1 heeft al een bluray speler in huis.

Ik snap hoegenaamd niet waarom iedereen die 'gratis' HD krijgt via zijn digibox nog wel geld zou willen betalen voor lager kwaliteit SD beeld op DVD... Dat heeft toch niks met filmfanatisme te maken, dat is gewoon logisch redeneren... We kijken naar Familie in HD, maar voor visueel spectaculaire Marvel superheldenfilms volstaat SD PAL-resolutie.
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    1 (100%)
    Omdat de meeste mensen geen fysieke media meer kopen, maar films huren.

Oudere mensen (40+) kennen het verschil niet eens, en kopen een blu-ray om dan te ontdekken dat ze dat niet kunnen afspelen thuis. En ja nu moogt gij roepen en tieren dat gij 40 jaar en 1 dag zijt, en wel dat verschil weet, maar ik heb het over de grote meerderheid van de mensen. Die betalen liever 2 euro minder.

iTrader
    4 (100%)
    45 in mei, actually... Oud? Oud? Why you little...

Laatst gewijzigd door Anal_Amoebe; 14 februari 2019 om 20:12 Reden: Duh, 45 natuurlijk, geen 46... ...dat geheugen van die ouwe zakken, hé...

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

iTrader
    4 (100%)
    Ik wilde het hier eigenlijk laten rusten maar ik voel mij toch aangesproken dat wij 40-jarigen hier worden weggezet als techno-onbekwaamden die het verschil niet eens zouden zien tussen een DVD en een bluray. Ik vind eigenlijk net dat wij GenX-ers net de meeste technologische problemen hebben moeten overwinnen. Wij moesten onze ouders leren hoe ze hun video moesten programmeren en als wij een computer hadden, was dat eentje met MS-DOS waar het opstarten van een spelletje net iets meer voeten in de aarde had dan gewoon de titel aan te klikken in een lijst of een schijf in een apparaat te steken. En als het niet lukte moesten we experimenteren, niet gewoon ons probleem intikken in een zoekmachine waarna de oplossing stap voor stap op scherm kwam, tegenwoordig zelfs met beeld en geluid want voor elk potentieel probleem staat er wel een tutorial op youtube.

Tegenwoordig lijkt alles gemaakt voor de kleinste gemene deler en moet elke idioot alles kunnen gebruiken... ...tot hier de rant van een oude zak die zich nog net heeft kunnen inhouden om te zeggen dat vroeger alles beter was. Dat telt trouwens enkel voor muziek...

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor iemand van bijna 45 is het allemaal nog redelijk helder geschreven .

Nee, ben het wel echt eens met jou hoor, klopt veel van wat je zegt lijkt mij.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Voor iemand van bijna 45 is het allemaal nog redelijk helder geschreven .
    't zal wel ff geduurd hebben :')

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WalkingDead Bekijk bericht
    Omdat de meeste mensen geen fysieke media meer kopen, maar films huren.

Oudere mensen (40+) kennen het verschil niet eens, en kopen een blu-ray om dan te ontdekken dat ze dat niet kunnen afspelen thuis. En ja nu moogt gij roepen en tieren dat gij 40 jaar en 1 dag zijt, en wel dat verschil weet, maar ik heb het over de grote meerderheid van de mensen. Die betalen liever 2 euro minder.
    Beetje rare stelling dat mensen van een bepaalde leeftijd niet zouden kunnen snappen wat een blu-ray is ofzo; Sowieso zijn er wel al meerdere formaat veranderingen geweest. Vroeger had ge blijkbaar Betamax (voor mijn tijd), VHS, DVD, Blu-Ray (en blijkbaar wat 'mislukte' formaten, ertussen zoals VCD en HD-DVD)
    From Russia With Love

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    't zal wel ff geduurd hebben :')
    Eens ik wat extra licht had aangedaan en mijn bril had opgezet zodat ik de potloodletters op mijn handgeschreven kladversie terug kon zien, ging het overtypen al heel wat vlotter...

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Ondertussen Marvel MCU Phase 1 en 2 films op Blu Ray gekocht

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TrainerAsh Bekijk bericht

ChainsawVHS's schermafbeelding
    iTrader
    43 (98%)
    Ik wist niet af van het bestaan van deze topic, laatste blu-ray die ik kocht was Black Christmas (1974)
    I have come here to chew bubblegum and kickass, and im all out of bubblegum

PSNChainsawVHS

Joly's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk juist dat wij als veertigers bekwamer zijn als de jeugd van tegenwoordig. Ik zie het dagelijks op het werk. Ondanks dat de hele wereld met een klik beschikbaar is, zijn sommigen echt wereldvreemd.

Wij weten nog hoe je deftig moet schrijven, hoe je een DOS commando kunt ingeven, en zelf onze pc kunt herstellen. Wij moesten onze ouders uitleggen hoe je de video moest installeren/programmeren enz. Wij hebben de industriële revolutie nog meegemaakt op gebied van informatica/techniek...
    Floppy/Diskettes van 8, 5¼ en 3½ inch, wie kent ze nog? Gaatje boren en je ging van 720kb naar 1,44mb (DD->HD), wij waren nog vindingrijk...

Maar net zoals bij de jeugd, zijn er ook ouderen die totale digibeten zijn, en enkel maar kunnen swipen. Ze kunnen niet (meer) werken met een computer, ze hebben enkel nog een smartphone.

Kwa blu-ray aankopen, heb ik vorige week eindelijk The Green Mile gekocht, alsook Inception en The Magnificent Seven Collection gekocht op Amazon

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TrainerAsh Bekijk bericht
    Ik heb ze de laatste maanden ook allemaal verzameld op blu-ray, heb ze allemaal (verspreid over enkele bezoekjes) in de Mediamarkt gekocht. 22 films voor in totaal 240 euro
    Ben de laatste maanden trouwens redelijk actief bezig met mijn blu ray collectie aan te vullen, en die boxsets in de Mediamarkt zijn imo wel behoorlijk voordelig (heb er daar al zo een aantal aangeschaft)

Maar zijn er, buiten de tweedehands markt en de Mediamarkt, andere winkels (online en/of fysieke winkels) die relatief goedkope/voordelige blurays aanbieden?
    ik zoek eigenlijk nog heel wat oudere films en vooral tv series (waarvan wsl sommigen zelfs niet op bluray bestaan) die al zeker meer dan 10j oud zijn
    bijkomend is dat ik wel overal NL subs bij wil
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ik heb ze de laatste maanden ook allemaal verzameld op blu-ray, heb ze allemaal (verspreid over enkele bezoekjes) in de Mediamarkt gekocht. 22 films voor in totaal 240 euro
    Ben de laatste maanden trouwens redelijk actief bezig met mijn blu ray collectie aan te vullen, en die boxsets in de Mediamarkt zijn imo wel behoorlijk voordelig (heb er daar al zo een aantal aangeschaft)

Maar zijn er, buiten de tweedehands markt en de Mediamarkt, andere winkels (online en/of fysieke winkels) die relatief goedkope/voordelige blurays aanbieden?
    ik zoek eigenlijk nog heel wat oudere films en vooral tv series (waarvan wsl sommigen zelfs niet op bluray bestaan) die al zeker meer dan 10j oud zijn
    bijkomend is dat ik wel overal NL subs bij wil
    Als je er 22 hebt dan heb je nog 1tje te kort want er zijn er 23 in totaal Waarschijnlijk nog 'Spiderman: Far from home' aangezien deze nog niet uit is ^^.
    Hier nog Captain Marvel (deze zakt maar niet in prijs) en Far from home nodig.

Pagina 102 van 102 Eerste ... 252929899100101102

Regels voor berichten