Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste
    DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fuck, nee niet Rises. :/
    Foutje ingeslopen toen ik rises tegenkwam in de querry en aan de gewone dacht. Wist niet dat die al zo oud was. Scrap Batman, add Upgrade at spot 100.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fuck this ik ga echt niet nog ne top 100 maken, ik kreeg al genoeg stress van die vorige oefening .

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga het waarschijnlijk niet overleven maar ga toch eens proberen als ik wat tijd heb!

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Armzalige poging tot

1.The Lobster
    2.Melancholia
    3.Only Lovers Left Alive
    4.Las Elegidas
    5.A man called Ove
    6.It Follows
    7.Dunkirk
    8.A perdre la raison
    9.True Grit
    10.Locke

11.Star Wars: The Force Awakens
    12.Niet Schieten
    13.The Help
    14.Interstellar
    15.The Killing of a Sacred Deer
    16.Winter Sleep
    17.Under The Skin
    18.Jagten
    20.A Separation

21.The Favourite (Ja ik weet het, dat is al de derde keer dat de Griek passeert maar voor mij echt de beste regisseur van de laatste jaren)
    22.Shutter Island
    23.The Revenant
    24.Moonrise Kingdom
    25.Frank
    26.12 years a slave
    27.Once Upon A Time in Hollywood
    28.Midnight In Paris
    29.Silence
    30.The Grandmaster

31.Elle
    32.The Master
    33.Nightcrawler
    34.Allied
    35.Hunt for the Wilderpeople
    36.Spotlight
    37.The Wild Pear Tree
    38.Inherent Vice
    39.The Witch a New England Folktale
    40.Don't Breathe

41.Annihilation
    42.Gone Girl
    43.Rebelle
    44.Ted
    45.Mother!
    46.Over The Limit
    47.Tower
    48.Black Mirror: Bandersnatch
    49.Short Term 12
    50.Star Trek: Into Darkness

51.The Hateful Eight
    52.Amour
    53.We're The Millers
    54.Suicide Squad
    55.Groenten Uit Balen
    56.Guardians Of The Galaxy vol 2.
    57.We're The Millers
    58.La La Land
    59.Young Adult
    60.Sicario

61.Stoker
    62.The Wolf of Wallstreet
    63.Django Unchained
    63.Deux Jours Un Nuit
    64.Beasts Of The Southern Wild
    65.The Hunger Games
    66.Spectre
    67.Zero Dark Thirty
    68.Nymphomaniac
    69.Dumb and Dumber To
    70.Blue Jasmine

71.Get Out
    72.The Ides Of March
    73.Leviathan
    74.Mad Max: Fury Road
    75.Django Unchained
    76.Gravity
    77.A quiet place
    78.Moonlight
    79.Swiss Army Men
    80.The Dark Knight Rises

81.Snowpiercer
    82.Anomalisa
    83.The Assassin
    84.Rango
    85.The Cabin In The Woods
    86.Black
    87.D'Ardennen
    88.American Hustle
    89.Home
    90.Welp

91.Jack Reacher
    92.Home
    93.De Rouille et d'Os
    94.Alien: Covenant
    95.Fury
    96.The Heat
    97.Adventures Of Tintin
    98.Pacific Rim
    99.Duelles
    100.Hereditary

Edit: Ja lap ik ging maar één star wars in de lijst zetten, blijkt dat ik er geen enkele heb ingezet, The Force Awakens moet daar ook zeker nog ergens, eerder hoog, tussen.
    Laatst gewijzigd door AreVee; 27 december 2019 om 16:46
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mooie lijst. Staat veel in waarvan mij nu ook te binnen schiet "Ah ja dat vond ik ook zeer goed". Niet noodzakelijk in dezelfde volgorde en ik zie ook wel wat brol ertussen (The Hunger Games ), maar bon no hard feelings.

Ik hou niet bij welke films ik kijk dus voor mij is dit onmogelijk sorry.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    @AreVee

Je hebt 2 x True Grit (op 9 en 11) en 2 x Mother! (op 45 en 49) in je lijst staan

Staan wel veel A24 films in je lijst zo te zien.

Ik begin er gewoon niet aan, echt niet gemakkelijk om een lijst te maken en zeker al niet om er een volgorde in te plaatsen.
    Giggity

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mooie lijst. Staat veel in waarvan mij nu ook te binnen schiet "Ah ja dat vond ik ook zeer goed". Niet noodzakelijk in dezelfde volgorde en ik zie ook wel wat brol ertussen (The Hunger Games ), maar bon no hard feelings.
    Haha ja ik kan er niet aan doen, ik vind die film en in feite heel die reeks echt nog goedgemaakt, leuk en soms zelfs verrassend blockbusterentertainment (heb geen idee hoe goed ze de boeken hebben verfilmd overigens want nog niet gelezen). Heb maar de eerste genomen om de reeks er ergens in kwijt te kunnen. Minder bordkartonnenpersonages dan vele andere (denk Divergent reeks om maar iets te noemen). Over the top maar toch geslaagde make up. Net niet te veel super zoete I love you I love you more momentjes (er zijn er wel) en ik vind Lawrence het toch echt wel uitstekend doen als Katniss Everdeen. Bijrollen zijn vaak leuk. Het battlefield zelf vond ik meer dan ok. En dat allemaal in een brood en spelen jasje om de bevolking wat tevreden te houden en hier en daar wat cynisme dat te bespeuren valt. Ja, ik zou hem gerust nog vijf keer kunnen uitzitten de film en/of reeks, denk ik.

En voor mij amusanter dan Battle Royale waar het toch al snel mee vergeleken wordt .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    @AreVee
    Je hebt 2 x True Grit (op 9 en 11) en 2 x Mother! (op 45 en 49) in je lijst staan

Staan wel veel A24 films in je lijst zo te zien.

Ik begin er gewoon niet aan, echt niet gemakkelijk om een lijst te maken en zeker al niet om er een volgorde in te plaatsen.
    Thx, die tweede True Grit zal men Star Wars plek geweest zijn, aangepast. De andere weet ik minder goed wat er daar is misgegaan maar heb er dan maar Short Term 12 ingegooid.

Was me zelf niet opgevallen maar als ik eens naar de wiki pagina ga van A24 dan hebben ze idd al veel films gemaakt die bij mij in de smaak vielen, paar van Lanthimos, Under The Skin, Moonlight, en ook Amy, Enemy en Ex-Machina vond ik hoewel ze niet in de lijst staan nog zeker in orde. Van die ik gezien heb viel enkel Room me wat tegen. Misschien eens wat meer in de gaten gaan houden A24 .

En ja de volgorde is zeker en vast random voor een stuk, de allerbeste zul je er wel makkelijker kunnen uithalen voor jezelf maar of 84 nu echt beter was dan 85 (random nummers gekozen), ja dat is nog maar de vraag natuurlijk .

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Haha ja ik kan er niet aan doen, ik vind die film en in feite heel die reeks echt nog goedgemaakt, leuk en soms zelfs verrassend blockbusterentertainment (heb geen idee hoe goed ze de boeken hebben verfilmd overigens want nog niet gelezen). Heb maar de eerste genomen om de reeks er ergens in kwijt te kunnen. Minder bordkartonnenpersonages dan vele andere (denk Divergent reeks om maar iets te noemen). Over the top maar toch geslaagde make up. Net niet te veel super zoete I love you I love you more momentjes (er zijn er wel) en ik vind Lawrence het toch echt wel uitstekend doen als Katniss Everdeen. Bijrollen zijn vaak leuk. Het battlefield zelf vond ik meer dan ok. En dat allemaal in een brood en spelen jasje om de bevolking wat tevreden te houden en hier en daar wat cynisme dat te bespeuren valt. Ja, ik zou hem gerust nog vijf keer kunnen uitzitten de film en/of reeks, denk ik.

En voor mij amusanter dan Battle Royale waar het toch al snel mee vergeleken wordt .

Thx, die tweede True Grit zal men Star Wars plek geweest zijn, aangepast. De andere weet ik minder goed wat er daar is misgegaan maar heb er dan maar Short Term 12 ingegooid.

Was me zelf niet opgevallen maar als ik eens naar de wiki pagina ga van A24 dan hebben ze idd al veel films gemaakt die bij mij in de smaak vielen, paar van Lanthimos, Under The Skin, Moonlight, en ook Amy, Enemy en Ex-Machina vond ik hoewel ze niet in de lijst staan nog zeker in orde. Van die ik gezien heb viel enkel Room me wat tegen. Misschien eens wat meer in de gaten gaan houden A24 .

En ja de volgorde is zeker en vast random voor een stuk, de allerbeste zul je er wel makkelijker kunnen uithalen voor jezelf maar of 84 nu echt beter was dan 85 (random nummers gekozen), ja dat is nog maar de vraag natuurlijk .
    Diee suicide squad gade mij toch is moete uitleggen, by far slechtste dat ik dit decenium gezien heb

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ha kzie dat die met bad motherfucker op z'n portemonee mij al voor was maar ja... Suicide Squad ???
    Ted en Dumb and Dumber To vond ik ook redelijk afgrijselijk en Hunger Games en The Help niet meer dan meh.

Voor de rest wel heel mooie lijst.
    Melancholia

Voor A24 moet je je allessinds niet verontschuldigen. IMO met voorsprong het beste productiehuis van het decennium. Tegenwoordig zet ik de trailer al af als die begint met A24 en komt die gewoon direct op de agenda.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Voor A24 moet je je allessinds niet verontschuldigen. IMO met voorsprong het beste productiehuis van het decennium. Tegenwoordig zet ik de trailer al af als die begint met A24 en komt die gewoon direct op de agenda.
    Idem!

Af en toe bekijk ik eens een A24 film die ik nog niet bekeken had. Onlangs zo Ghost Story, The Killing Of a Sacred Deer en uiteraard The Lighthouse bekeken.
    Giggity

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog een leuk lijstje tegengekomen; onbeschaamd onesided in het voordeel van arthouse fare.

https://www.slantmagazine.com/film/t...-the-2010s/10/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Bekijk bericht
    Diee suicide squad gade mij toch is moete uitleggen, by far slechtste dat ik dit decenium gezien heb
    Verhaal is van den hond op zich. Maar ik vond de vrij uitgebreide intro's leuk gedaan, vond Margot Robbie als Harley Quinn er echt wel in schitteren (casting, acteerwerk, make-up, dik in orde imo), vond ook Jared Letho (blasfemie volgens velen) ook echt nog wel perfect een eigen joker interpretatie geven. En vond de redelijk radicale keuze voor een eenvoudig verloop ook wel passen, niet te veel onzin over weet ik wel wat men moet gaan zoeken om zo doorheen de tijd te kunnen reizen om dan de grootnonkel van de echte grote boosaard al te kunnen vermorzelen om zo stap per stap etc. Nee niks van, personages introduceren en gaan! Visueel heb ik genoten, leuke kleurkeuzes en battles waren meer dan ok in beeld gebracht, voor mij zelfs ook de eind battle waar velen nogal problemen mee hadden. Humor had me meestal mee, t zal niet allemaal geslaagd zijn maar meer hits dan misses toch die ik mij herinner. Big city wordt degelijk gebruikt en op t einde wordt er ook voldoende sfeer gecreëerd. Relaties tussen de verschillende leden vond ik ook werken, misschien niet allemaal evengoed maar wel zeker evengoed dan in pakweg veel Avengers films. Ik herinner mij vaag nog wel een coole soundtrack ook met zelfs regelmatig nummers die ik herkende als quasi muziek leek .

Ik vond dat kort samengevat een relatief lichte maar enorm genietbare super hero flick. Om het als echt meesterwerk te gaan categoriseren daarvoor heb ik teveel respect voor de echte meesterwerken maar film krijgt, hoewel hij absoluut niet foutloos is, wel veel te veel bagger mee imo, ik heb andere super hero movies geweten die gigantisch populair waren en tot op de dag van vandaag misschien zelfs blijven en waar ik tien keer minder plezier heb uitgehaald en waar de minpunten als een rommelig verhaal of wat te veel in één film proberen te stoppen zeker zo hard aanwezig waren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Ha kzie dat die met bad motherfucker op z'n portemonee mij al voor was maar ja... Suicide Squad ???
    Ted en Dumb and Dumber To vond ik ook redelijk afgrijselijk en Hunger Games en The Help niet meer dan meh.

Voor de rest wel heel mooie lijst.
    Melancholia

Ja wat kan ik zeggen, ik ben een gigantische sucker voor echt door en door onnozele humor, iemand die
    Spoiler:
    ik lag er niet dubbel maar driedubbel mee, en zo zijn er nog heel veel momenten geweest, zo stom dat in de echte wereld echt niemand het voor zou hebben maar ik moet er wel echt om lachen. Tel daar dan het fantastische samenspel tussen Carrey (één van mijn komische helden, voor de liefhebbers zeker zijn vroege comedyshows eens checken te vinden op youtube en andere krochten van het web) en Daniels bij, nog een leuke bijrol voor Laurie Holden als Kelly Bundy 2.0 en je hebt echt iets waar ik gewoon mee kan blijven lachen .

The Help is echt extreem sentimenteel vaak, ik geef het toe. Maar het werkte wel bij mij, had daar eigenlijk op voorhand echt bijna exact de film van verwacht die ik gekregen heb en had gedacht dat ik hem met moeite zou kunnen uitzitten maar om één of andere reden, ik neem aan toch een intelligent script in combinatie met sterk acteerwerk, had die me toch helemaal mee.

Ted in de all time toplist al eens proberen uit te leggen en The Hunger Games hier ergens boven .

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had een lijst gemaakt en gerangschikt en nu vind ik die niet meer terug. Gotta be here somewhere
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Pff. Ik heb een aangeboren drang om lijstjes te maken, maar deze is quasi onmogelijk zonder dat ik een hoop films gewoon ga vergeten. Ik heb gewoon geen idee hoe ik eraan moet beginnen.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat ik aan geen 100 films ga komen afgelopen decenia. Heb mij echt volledig verloren in de serie wereld. Waar ik in 2000 nog bijna wekelijks een film of 3 4 zag lukt het mij amper om dit nu op een mand gebakken te krijgen.
    Heb wel de Star wars gezien, maar dat zijn toch echt gedrochten van films... Ik snap echt niet dat die in de top 100 van iemand terecht komen, of waren de alternatieven dan zo povertjes?

Pagina 3 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten