AlexanderMenu's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)

Thumbs up Sound of the Somme: een WWI kortfilm in België

Dag film liefhebbers,

Het is al een tijdje geleden dat ik actief was op het forum van 9lives en reeds 7 jaar sinds mijn laatste artikel en review voor de website zelf als redacteur. Ondertussen werk ik al meerdere jaren in de filmindustrie en had ik jullie allemaal graag aan mijn nieuw project voorgesteld. Mijn nieuwe kortfilm Sound of the Somme gaat over het waargebeurd verhaal van een 20-jarige Schots-Canadese doedelzakspeler tijdens de Eerste Wereldoorlog en hoe zijn heldhaftige daad met instrument in de hand mensen heeft gered uit een aanval dat gedoemd was om te mislukken.

Na twee jaar research te hebben gedaan en een script te hebben geschreven dat meerdere keren tot beste screenplay werd verkozen op film festivals in de Verenigde Staten, Brazilië en Israël, hebben we deze week een Kickstarter gelanceerd om een deeltje van de film te kunnen sponsoren. In een paar dagen tijd hebben we 15% van ons doel bereikt, maar we hebben nog een hele weg te gaan! Halen we ons doel niet, dan komen de middelen niet onze richting uit, halen we het wel, dan hebben we een partner die het opgehaalde Kickstarter bedrag wil verdubbelen!

Ik weet 100% zeker dat er hier WWI en WWII fanaten zitten (en misschien zelf bagpipers), vandaar dat ik met veel trots de Kickstarter met jullie deel. Bekijk gerust onze video en pagina op Kickstarter en het zou fijn zijn mocht je de kortfilm een hart onder de riem kon steken door mijn passieproject te delen of een contribution te plaatsen. Ik wens jullie allemaal veel zonnige groeten uit Los Angeles en hopelijk zien we elkaar binnenkort op de filmset in de West-Vlaamse velden van Ieper! Laat gerust ook jouw feedback hieronder met andere oorlogsfilms die we allemaal gezien zouden moeten hebben. Cheers!

De Kickstarter kan je hier vinden.
    Find our Belgian WWI short film on Kickstarter!

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    4 (100%)
    tof initiatief

Tags for this Thread

Regels voor berichten