Bekijk resultaten enquête: Op welke film zit je het hardst te wachten?

Aantal stemmers
26. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Wonder Woman 1984

0 0%
  • Dark Phoenix

0 0%
  • Captain Marvel

0 0%
  • Spider-Man: Far From

0 0%
  • Avengers: Infinity War Pt2

8 30,77%
  • Aladdin

0 0%
  • Dumbo

0 0%
  • The Lion King

2 7,69%
  • Once Upon a Time in Hollywood

8 30,77%
  • Godzilla: King of the Monsters

0 0%
  • Pokémon Detective Pikachu

0 0%
  • Toy Story 4

1 3,85%
  • MIB

0 0%
  • Terminator

0 0%
  • Star Wars: Episode IX

7 26,92%
Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: Film in 2019

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0

Question Film in 2019

Tradition demands it. Lijstjestijd! Van welke films denk je dat ze in 2019 je hart sneller zullen doen slaan?
    Gelieve je top 10 van 2019 films waar je het hardst naar uitkijkt hier neer te pennen!

1. Once Upon a Time in Hollywood (Quentin Tarantino)
    2. Ad Astra (James Gray)
    3. Us (Jordan Peele)
    4. The Favourite (Yorgos Lanthimos)
    5. Vice (Adam McKay)
    6. Destroyer (Karyn Kusama)
    7. MIB (Felix Gary Gray)
    8. Star Wars: Episode IX (J.J. Abrams)
    9. Captain Marvel (Anna Boden & Ryan Fleck)
    10. Avengers: Infinity War Pt2 ( Anthony & Joe Russo)
    11. Bill & Ted Face the Music (Dean Parisot)
    12. Alita: Battle Angel (Robert Rodriguez)
    13. Terminator (Tim Miller)
    14. Hellboy (Neil Marshall)
    15. Where'd You Go, Bernadette (Richard Linklater)
    16. Glass (M. Night Shyamalan)

In mijn ogen blijft Hollywood alsmaar verder aftakelen. Voor het zoveelste jaar op rij een nog zwakkere line-up dan het jaar ervoor. Het zal weer van de indies afhangen of het komende jaar nog gered kan worden.

Andere noemenswaardige releases; Aladdin, Dumbo, The Lion King, Spider-Man: Far From Home, Dark Phoenix, Wonder Woman 1984, It: Chapter Two, John Wick: Chapter 3, Godzilla: King of the Monsters, Hobbs and Shaw (Fast&Furious spinoff), Goldfinch, Artemis Fowl, Pokémon Detective Pikachu, Joker, The New Mutants, Chaos Walking, The Lego Movie 2, How to Train Your Dragon: The Hidden World, Shazam, Pet Sematary, Minecraft, Greyhound, The Irishman, Charlie's Angels, Ford v. Ferrari, The Secret Life of Pets 2, Shaft, Toy Story 4, Annabelle 3, Cowboy Ninja Viking, Top Gun: Maverick, Frozen 2, The Addams Family, Wicked, Flarsky, Serenity, Welcome to Marwen, Serenity, Flarsky, Stan & Ollie, Arctic, Masters of the Universe, Holmes & Watson, At Eternity's Gate, Boy Erased, The Frontrunner, Zombieland 2, If Beale Street Could Talk, Bad Boys For Lif3, Rocketman, Sonic the Hedgehog, Jumanji 2, The Upside, Child's Play, Angry Birds 2, Dora the Explorer, Replicas, Captive State, Happy Death Day 2U, Kingsman, Super Intelligence, Jakob's Ladder, The Kitchen, Downton Abbey, Green Book, Gemini Man, Grudge, Cats

Ongetwijfeld ben ik er nog een hele hoop anderen vergeten, dus excuses als jouw topper er niet tussen zit. Net zoals alle voorgaande jaren heb ik er ook nu weer een poll bijgestoken zodat we kunnen nagaan welke film het populairst is onder de 9Livers. Dit jaar eindigde Avengers: Infinity War overtuigend helemaal bovenaan. De jaren daarvoor was het keer op keer Star Wars dat met de eerste plek aan de haal ging. Dit jaar deed Solo het opmerkelijk minder en moesten onze vrienden from a galaxy far far away genoegen nemen met de 3e plaats. Deadpool 2 wist het zilver te kapen. Nog geen tekenen van superhero fatigue te bespeuren. Zal ook dit jaar Marvel zijn boxoffice greep verder verstevigen met Infinity War Pt2 of zal de mantel toch teruggegeven worden aan Star Wars dat met Episode IX de nieuwe trilogie hoopt af te ronden? Eén ding is zeker, wie er ook wint, Mickey mouse will shrug his way to the bank.
    Laatst gewijzigd door DaFreak; 29 november 2018 om 12:48

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    1. Once Upon A Time In Hollywood
    2. The Irishman
    3. John Wick 3
    4. The Favourite
    5. Joker
    6. Vice
    7. Green Book
    8. If Beale Street Could Talk
    9. The Mule
    10. US

Roma komt in December uit op Netflix btw
    The House That Jack Built is in Belgie ook al in de cinema geweest

iTrader
    0
    Ik maak normaal altijd een top 25... Kga Roma er laten instaan want anders schiet er helemaal niets meer over.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    IT part 2 niet vergeten!
    Giggity

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    En Climax, Kursk en Beautiful Boy spelen nu in de zalen.
    Laatst gewijzigd door PBR Streetgang; 29 november 2018 om 09:35

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Pfff verschrikkelijk zwak imo.
    Wel weer een reden om me te smijten op klassiekers en nieuwe ontdekkingen.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En Climax, Kursk en Beautiful Boy spelen nu in de zalen.
    Ik ga af op de bluray release want cinema is dood.

PBR wanneer hij beseft dat ik ook in deze lijst niet langer categoriseer op basis van productie jaar.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Sure thang, maar wat is dan het punt van een "2019" lijst als je toch geen rekening gaat houden met wanneer de films uitkomen?

iTrader
    0
    khou toch rekening met wanneer ze op bluray uitkomen?
    Just messing with you. Zijn gewoon wat foutjes. De poll bevat enkel films met productiejaar 2019.

Climax en Roma behoren tot mijn most anticipated en ik gok ze ook maar eerst in 2019 te zullen zien maar zal ze verwijderen uit mijn persoonlijke lijst.

iTrader
    0
    Ad Astra, Eighth Grade, The Lion King, Pokémon, Once Upon a Time in Hollywood, The Irishman, The Informer, Arctic, Birds of Passage, Chaos Walking, Us, The Beach Bum -> en dan moeten die ook nog goed zijn. Zitten paar films tussen die echt behoorlijk kunnen floppen.

Het is inderdaad echt slecht. Het zal zeer afhankelijk zijn van indies en arthouse-hits. Gelukkig moet ik nog veel te veel zien van de afgelopen jaren, dus daar trek ik me dan maar aan op. Ik vind dat we behoorlijk verwend zijn de laatste jaren, vooral op vlak van indies en arthousefilms... Dus dat het eens wat minder zal worden, is best. En het enige wat we nu weten zijn welke blockbusters er kunnen uitkomen. Meestal bekijk ik die toch niet. Moet nog een karrenvracht aan blockbusters zien (zelfs dehenen die me leuk en interessant lijken) van de laatste jaren.

Heb op The Lion King gestemd in de poll trouwens.

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Ad Astra, Eighth Grade, The Lion King, Pokémon, Once Upon a Time in Hollywood, The Irishman, The Informer, Arctic, Birds of Passage, Chaos Walking, Us, The Beach Bum -> en dan moeten die ook nog goed zijn. Zitten paar films tussen die echt behoorlijk kunnen floppen.

Het is inderdaad echt slecht. Het zal zeer afhankelijk zijn van indies en arthouse-hits. Gelukkig moet ik nog veel te veel zien van de afgelopen jaren, dus daar trek ik me dan maar aan op. Ik vind dat we behoorlijk verwend zijn de laatste jaren, vooral op vlak van indies en arthousefilms... Dus dat het eens wat minder zal worden, is best. En het enige wat we nu weten zijn welke blockbusters er kunnen uitkomen. Meestal bekijk ik die toch niet. Moet nog een karrenvracht aan blockbusters zien (zelfs dehenen die me leuk en interessant lijken) van de laatste jaren.

Heb op The Lion King gestemd in de poll trouwens.
    Eighth Grade is al uit op torrent
    Onlangs gezien omdat ik dacht dat die hiet nooit zou uitkomen...

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Moet zeggen dat ik daar echt amper van op de hoogte ben vaak, als er iets is dat me echt aanstaat hoor ik het de weken ervoor wel en zal ik wel eens binnen springen in de cinema (zo is er ook Widows nu van McQueen waarvan ik pas het bestaan vernam een paar dagen terug door een recensie in HUMO en die ga ik normaal komende maandag zien).

Uiteraard wel benieuwd naar een nieuwe Tarantino, Lanthimos, Rodriguez, Scorsese, ... . Op zich lijkt het me als ik er eens héél snel doorga niet eens zo'n slecht jaar te worden.

K zou in de poll probably voor nieuwe Lanthimos gaan maar die staat er niet tussen .

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kan kort zijn:
    De Disney remakes staan sowieso op't programma.
    Meest benieuwd naar The Lion King.
    De Terminator zal ik ook wel gaan zien,maar niet met hoge verwachtingen.
    Van de rest ken ik eigenlijk niks.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DamianV Bekijk bericht
    Eighth Grade is al uit op torrent
    Onlangs gezien omdat ik dacht dat die hiet nooit zou uitkomen...
    Deftige kwaliteit (= geen HDCam of screener of zoiets)?

iTrader
    0
    @Laki; jep.

Ook ergens wel jammer dat we volgend jaar meer dan waarschijnlijk te horen gaan krijgen dat disney zelfs met zo'n schrale release lijst een nooit geziene monsteromzet gaat opstrijken die alle andere studios doet verbleken. Dat gaat andere studios alleen maar aanzetten om hetzelfde franchise model achterna te gaan en uit te bouwen.

The Lion King, Aladdin, Toy Story 4, Infinity War Pt2, Star Wars 9, Frozen 2 en misschien zelfs Dumbo & Captain Marvel zie ik allemaal de kaap van het miljard en ver daar boven halen.

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten