Discussie: Filmtitel gezocht!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Filmtitel gezocht!

Hallo iedereen

Ik zit vanavond met een film in mijn hoofd die meermaals is uitgezonden door Disney Channel maar ik herinner me de titel (natuurlijk) niet meer. Even een korte beschrijving:
    Een groep vrienden wordt op stomme kampen gestuurd door hun ouders. Dan besluit een jongen uit de groep om zelf een kamp op te richten, met het geld dat hun ouders in het echte kamp stopten. Dus ze doen alsof ze braaf naar de kampen gaan, maar eigenlijk doen ze lekker hun eigen ding. Ik weet ook nog dat ze worden geholpen door een oude man met het bouwen, en dat ze hun kamp bouwden aan een meer met allemaal huisjes. Op het einde ontdekken de ouders dat ze voor de gek werden gehouden.
    Dat is het zowat... Zoals ik al zei werd hij vaker op Disney Channel uitgezonden (geen idee of hij een original is) en is de film ongeveer 5 jaar oud.

Heeft iemand een ideetje welke het zou zijn? Whatismymovie.com leverde in ieder geval niets op...

Alvast bedankt!

Rob
    no votes  

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    @Spandi Wow, en daar heb ik een paar uur achter zitten zoeken... Heel erg bedankt! Hier mag een slotje op...
    no votes  

Regels voor berichten