Pagina 1 van 2 12 Laatste
    FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Scarlett Johanson in Rub & Tug

Binnenkort komt er een film uit over transgenders, de hoofdrol, een transgender man wordt gespeeld door Scarlett Johansson.

Naar mijn Twitter feed vindt de intolerante transgemeenschap dit uiteraard niet kunnen, want er zijn "talloze getalenteerde trans man acteurs" die de rol beter zouden kunnen spelen.

Rub & Tug

Dus ik opper het volgende;

- Scarlett Johansson zorgt voor de nodige exposure.
    - Scarlett Johansson zorgt voor een professionele aanpak.
    - Scarlett Johansson zorgt voor een professionele acteerprestatie.
    - Scarlett Johansson zorgt allicht voor een bepaalde revenue.

Blijkbaar vindt men dat niet zo belangrijk, want "deze vrouw steelt de jobs van trans mannen".

Nu, los van het feit wat ik vind over trans mensen, wat is jullie mening over de ettelijke pogingen van Hollywood om steeds meer linkse propaganda tot een film te maken, tot op het punt we het eigenlijk zien in franchises zoals Star Wars.

Ik tweette dan het volgende;

Acting,..., no actors experienced the world wars, or the Holocaust, or slavery, or Vietnam, or ... Still plenty of movies about all of that.
    Daarop reageerde dan eentje;

Right however you wouldn't have a white actor playing a black slave though. Black people are given jobs to tell black stories. It should be the same with the trans community.
    Waarop ik opnieuw reageerde;

Because you can't change your skin colour, I can act to be trans however.
    Wat hilarisch is, want dat is ook exact wat ze doen. Oops, ...

iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat uw thread niet op dit forum hoort omdat het weinig tot niks met de film zelf heeft te maken.
    Ik heb ook niet de nood te discussiëren over uw gerpercipieerd probleem en geponeerde stellingen.

Wel: ScarJo + Rub&Tug kinda peaks my interest. Ik heb nog nooit over de film gehoord.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    best onderstaand lid op de hoogte houden over deze film...:

DaFreak

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Al dat gedoe is gwn zo belachelijk. Wees blij dat het thema aan bod kan zelfs 5 jaar geleden was dat nog te taboe om er een film rond te maken. Al dat diversiteit gedoe is gwn overdreven aant worden.
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl.permalink.1530784355099/

Ik denk dat dit mooi de discussie kan aanvullen. Dat er voor moet opengestaan worden akkoord. We moeten op het punt komen dat er in media niet meer naar ras gekeken wordt maar als bij elke film waar iemand van andere origine/gender een belangrijke rol speelt de media er de nadruk op gaat leggen zal het nooit als normaal aanvaardt worden.

Dat een film over een transpersoon in cannes prijzen kan behalen en de transpersoon gespeeld wordt door iemand die niet trans is ontkracht toch al dat gezeik
    Laatst gewijzigd door Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield; 5 juli 2018 om 21:19

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk dat uw thread niet op dit forum hoort omdat het weinig tot niks met de film zelf heeft te maken.
    Ik heb ook niet de nood te discussiëren over uw gerpercipieerd probleem en geponeerde stellingen.

Wel: ScarJo + Rub&Tug kinda peaks my interest. Ik heb nog nooit over de film gehoord.
    Ik apprecieer uw eerlijkheid.

Ricky Roma's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Waarop ik opnieuw reageerde;

Because you can't change your skin colour, I can act to be trans however.

Wat hilarisch is, want dat is ook exact wat ze doen. Oops, ...
    Je hebt ergens wel een punt, maar je mist context. Trans actors zijn zwaar ondervertegenwoordigd in Hollywood, en dit is de laatste tijd een heftig topic, samen met het whitewashen van Aziatische personages en dergelijke. Daarom is Johansson haar comment ook ongelooflijk dom.

Johansson has issued a statement after receiving backlash regarding her new role. It was recently announced that Johansson would be playing the role of Dante "Tex" Gill in Rub & Tug, and fans were quick to point out that Gill seems to have lived as a transgender man, not a cisgender woman like Johansson. When asked for comment on the reaction to her new film, Johansson's rep provided this comment on Rub & Tug to Bustle from the actor herself: "Tell them that they can be directed to Jeffrey Tambor, Jared Leto, and Felicity Huffman's reps for comment."

Een actrice aanhalen die 10+ jaar geleden een trans speelde, wanneer het onderwerp totaal geen aandacht kreeg. Seriously? Dit is het soort slechte PR dat een film als deze nooit gaat overleven. Haar Oscarnominatie/win kan ze nu al vergeten.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    En nu krijgt het onderwerp teveel aandacht. Wat een gigantische afzetmarkt zal de transgender community niet zijn.

Dat ze dan op zijn minst de casting director/producers aanklagen.

Nog vele relevanter, is het feit dat de hoofdrol, zoals menig transgender, schtrontlelijk was, terwijl Johansson, nog altijd een belachelijk heet wijf is. Of gaat ze zoals Theron met serieus wat ballen te werk? :')

Met GiTS was het van hetzelfde, maar gezien het om een fictief personage ging, en de originele bedenker volledig zijn goedkeuring gaf, nog net iets belachelijker.

Mensen geven Hollywood teveel macht door zo'n gebleit op een actrice.

Crowdfund een budget voor een eigen productie en maak er zelf iets correct van. Nog nooit is het zo makkelijk geweest om als groep iets te organiseren.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Priscilla gaat toch over travestieten, en niet over transgenders?

ik vind het niet aan ScarJo om een job te weigeren, het is aan de producers om de juiste acteur te zoeken voor de job. hoeveel bekende trans-acteurs zijn er eigenlijk?

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Priscilla gaat toch over travestieten, en niet over transgenders?

ik vind het niet aan ScarJo om een job te weigeren, het is aan de producers om de juiste acteur te zoeken voor de job. hoeveel bekende trans-acteurs zijn er eigenlijk?
    All the same to me....
    Hoeveel trans mensen zijn er procentueel?
    1%? 1.5?
    En hoeveel hebben de transitie nog niet gedaan van vrouw naar man?
    En hoeveel kunnen daarvan juist op die moment in deze film acteren?

Of we nemen gewoon Scarlett, laten de twittershitstorm los, free publicity en get the F on with your life....

In before we moeten minimaal zoveel procent trans acteurs hebben, liefst even veel betaald als een acteur in een blockbuster van James cameron want ‘diversity’

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Eind goed, al goed in de drukke Twitterwereld.

Op naar de volgende queeste!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Naar mijn Twitter feed vindt de intolerante transgemeenschap dit uiteraard niet kunnen,
    Iets zegt me dat jij niet rechtstreeks geïnteresseerd bent in de "intolerante transgemeenschap". Sterker, ik vermoed dat jouw twitter feed eerder rechts is en jou zodanig weet op te zwepen met hun anti transgender bullshit dat je er op fora threads over begint.

Waarom wil je die evolutie naar inclusie en representatie perse tegenhouden of afremmen? Dat je de vraag voor representatie ziet als linkse propaganda zegt in feite genoeg. In Rusland zijn ze dezelfde mening toegedaan en daar bestempelen ze alles dat niet volstrekt heteronormatief is als homo propaganda en wordt het geband.

Je haalde het zelf aan, waarom zou bijvoorbeeld star wars niet mogen meegaan met de tijd? Het is toch te gek voor woorden dat er in zo'n groot galaxy praktisch alleen maar hetero blanken tussen de aliens rondlopen? Als je alle grote films zoals star wars "puur" wil houden zou ik niet te snel spreken over de "intolerante transgender community".

Je lijkt die vraag naar representatie te willen schetsen als een linkse aanval op jouw nerdy safe space... Wat valt daar bij te winnen? Ik snap echt niet dat men rond dit thema altijd zulke grote internet oorlogen weet te lanceren, oorlogen die irl nog geen storm in een glas water veroorzaken... Vreemd genoeg hoor ik meer mensen zagen over zagende zwarten, feministen en trans mensen dan dat ik effectief zwarten feministen en trans mensen hoor zagen. De maatschappij is geen zero sum game. Het is niet omdat we meer zwarten, vrouwen en ja zelfs holebi en trans karakters beginnen te tolereren in onze media dat dat afbreuk doet aan de positie van blanke hetero mannen zoals de meesten onder ons.

in short; suck it. ;p
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    best onderstaand lid op de hoogte houden over deze film...:

DaFreak

*fistbump

Merci om aan mij te denken maar Dante Tex Gil was een transman. Not my cup of tea.
    Zag er zelfs voor transitie al uit als ne vent.

math's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Jammer dat ze het niet doet, script begraven zou ik zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten