Pagina 1 van 8 12345 ... Laatste

Discussie: Icheckmovies

iTrader
    0

Icheckmovies

Zijn er 9livers met een ICM-account?

https://www.icheckmovies.com/profiles/lakigigar/

Dit is mijn account...

Ik heb awards (allen bronzen) van:
    Reddit top 250 (125/250) - hoewel de Reddit top 250 juist geupdatet werd (en dus geupdatet op ICM moet worden), en The Room (2003) staat erin
    Fok! top 250 (125/250)
    MovieSense 101 (53/101)
    IMDb Adventure (28/50)
    IMDb Sci-Fi (29/50)
    IMDb 2000's (29/50)
    IMDb Drama (29/50)
    IMDb 2010's (28/50)
    Filmtotaal top 100 (58/100)
    ICheckmovies Most Checked (149/250)

Ik heb de beste rankings voor:
    Belgian Film Awards (9/35 en 278ste)
    Yie News Best Finnish Movies of all Time (2/92 en 1261ste)
    Total Film's 50 Amazing Films You've Probably Never Seen (1/50 en 3505e)
    Criterion's Eclipse Collection (1/184 en 4143ste)
    iCM Forum's 500<400 (3/500 en 4150ste)

Ik doe het verder ook overwegend goed in de recente, Koreaanse, Zuid-Amerikaanse, Zweedse en Spaanse lijsten, hoewel ik natuurlijk zo weinig heb gezien

Op IMDb heb ik 105 films gezien uit de top 250 en op Moviemeter 108 films uit hun top 250. Natuurlijk als ik Pulp Fiction, The Godfather I en II, Reservoir Dogs, The Usual Suspects, Léon, The Pianist, Once Upon a Time in the West, Lost in Translation, Heat, Die Hard, Apocalypse Now, Scarface en Mulholland Dr. zal zien, zal dat aantal ook weer flink in de lucht gaan, en dat zijn toch wel films die ik dringend eens moet zien. Komen zeker nog aan bod later dit jaar.

Ik heb wel al gezien dat AreVee ostentatief lijsten afwerkt.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 5 april 2018 om 14:52

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Kheb eens een account aangemaakt. Nu 2 weken me bezig houden met alle films die ik al gezien heb aan te duiden :-)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kheb eens een account aangemaakt. Nu 2 weken me bezig houden met alle films die ik al gezien heb aan te duiden :-)
    Je kan volgens mij van IMDb importeren

https://www.icheckmovies.com/import/imdbvotes/

En uiteraard bij IMDb -> your ratings -> exporteren

Natuurlijk moet je dan wel je ratings aanvullen op IMDb.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Ik heb wel al gezien dat AreVee ostentatief lijsten afwerkt.
    Haha dat valt echt héél goed mee hoor (zijn ook periodes van weken waarin ik letterlijk geen enkele film kijk maar veel meer series kijk of boeken lees of aantal optredens doe etc waardoor er minder tijd overblijft om films te kijken). Maar sinds wij vrienden zijn op icheckmovies heb ik toevallig wel is moeite gedaan om de Belgian film Awards te beginnen af te werken, dus ja ik snap wel dat dat opvalt .

De twee platina lijsten die ik heb (helemaal afgewerkte lijsten dus) heb ik uiteraard ook op het einde bewust afgewerkt (bij de shorts waren dat er nog wel wat, bij filmtotaal hoogstens een stuk of tien van de 100), maar verder is er eigenlijk geen enkele lijst waar ik echt tijd heb ingestoken puur omwille van het feit dat het een icheckmovies officiële lijst is.

Maar ik moet wel toegeven, ik vind het nog wel best een leuke site, en moest ik echt meer tijd hebben dan zou ik ongetwijfeld mij wel aan wat meer lijsten zetten.

@Waelvis, moest je toevallig IMDB account hebben met je geziene films op dan is dat vrij simpel te importeren, ik heb zo ook mijn geziene films in één keer kunnen laten "checken" in plaats van ze allemaal individueel af te vinken .

Edit: Scusi, Lakigigar was me voor met dat importeren.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Haha dat valt echt héél goed mee hoor (zijn ook periodes van weken waarin ik letterlijk geen enkele film kijk maar veel meer series kijk of boeken lees of aantal optredens doe etc waardoor er minder tijd overblijft om films te kijken). Maar sinds wij vrienden zijn op icheckmovies heb ik toevallig wel is moeite gedaan om de Belgian film Awards te beginnen af te werken, dus ja ik snap wel dat dat opvalt .

De twee platina lijsten die ik heb (helemaal afgewerkte lijsten dus) heb ik uiteraard ook op het einde bewust afgewerkt (bij de shorts waren dat er nog wel wat, bij filmtotaal hoogstens een stuk of tien van de 100), maar verder is er eigenlijk geen enkele lijst waar ik echt tijd heb ingestoken puur omwille van het feit dat het een icheckmovies officiële lijst is.

Maar ik moet wel toegeven, ik vind het nog wel best een leuke site, en moest ik echt meer tijd hebben dan zou ik ongetwijfeld mij wel aan wat meer lijsten zetten.

@Waelvis, moest je toevallig IMDB account hebben met je geziene films op dan is dat vrij simpel te importeren, ik heb zo ook mijn geziene films in één keer kunnen laten "checken" in plaats van ze allemaal individueel af te vinken .
    Ja, ik vond het al echt raar dat ik zonder moeite 278ste stond in die lijst... terwijl ik nog graag de Dardennes en Tot Altijd enzo wil zien, dus ik vermoed dat dat ook wel één van mijn beste lijsten zal worden.

Ja, eens ik ook 90/100 bij filmtotaal 100 sta ga ik ook wel voor platina gaan, en uiteindelijk zijn alle films in die lijst toch wel films die je moet gezien hebben, dus dat vind ik ook wel op zich logisch.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Kheb ook geen imdb account :-)

Qua series heb ik wel Followmy.tv maar das al lang niet meer bijgewerkt.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nope, ik hou geen boekhouding bij van mijn films, noch ben ik geïnteresseerd in die van andere mensen haha
    De coloribus vermoed ik, ge hebt ook mensen die een lijst bijhouden op dingen als Discogs of heel hun luistergedrag in kaart brengen met Last.fm, maar eigenlijk heeft me dat ook nooit geïnteresseerd
    You are a can.

iTrader
    0
    Bij filmtotaal top 100 moet ik nog deze zien (en dat is sinds kort een statische lijst, en geen dynamische zoals de andere toplijsten)
    Spoiler:

Dat zijn stuk voor stuk films die je moet gezien hebben. Nu Stalker en Persona zijn volgens mij diepzinnig en filosofisch, en niet toegankelijk. La meglio gioventu is lang maar wil ik wel zien. En Double Idemnity en The Third Man zijn voor mij niet echt gekende films. Maar de rest zal van bijna zelf vroeg of laat gevuld raken (en moet eigenlijk gevuld raken indien je serieus genomen wilt worden )

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Kheb ook geen imdb account :-)

Qua series heb ik wel Followmy.tv maar das al lang niet meer bijgewerkt.
    Dan best een IMDb account aanmaken als je "centrale boekhouding" .

Misschien als je een MM account hebt, dat je daar van kunt exporteren? (ben niet zeker hoe dat werkt, maar je kan wel degelijk iets exporteren).

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Khad daar een paar maanden geleden eens een account op aangemaakt, (dacht net voor nieuwjaar) ondertussen alweer glad vergeten

https://www.icheckmovies.com/profiles/tazz_85/

heb eens opnieuw mijn IMDb ratings geimporteerd, sinds nieuwjaar alweer 51 films gezien

Dat van die awards wist ik niet, is wel een leuke feature imo

1990's (25/50)
    2000's (29/50)
    2010's (35/50)
    All Time Box Office (175/300)
    50 Greatest Sequels (40/60)
    All-Time Worldwide Box office (464/732)
    FilmTotaal top 100 (55/100)
    Sci-fi (35/50)
    Drama (28/50)
    Adventure (29/50)
    Action (34/50)
    iCheckMovies - Most Checked (194/250)
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    0
    Wow, je doet het wel goed op de box office lijsten. Ik heb:

All-time box office (104/300)
    All-Time Worldwide Box Office (235/732)

De rest is wat vergelijkbaar met ik. Al heb je wel 1272 films gezien, en ik maar 716 nu.

Greatest Sequels maar 18/60 en Action 21/50
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 5 april 2018 om 16:37

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Nope, ik hou geen boekhouding bij van mijn films, noch ben ik geïnteresseerd in die van andere mensen haha
    De coloribus vermoed ik, ge hebt ook mensen die een lijst bijhouden op dingen als Discogs of heel hun luistergedrag in kaart brengen met Last.fm, maar eigenlijk heeft me dat ook nooit geïnteresseerd
    Discogs vind ik handig om te weten welke platen ik nu al heb en als ik ergens op een distro nieuwe vinyl koop, ik zeker geen dubbele aanschaf.
    Last.fm is gewoon handig omdat het goeie similar artists aanraadt.

iTrader
    0
    last.fm statistieken zijn ook wel leuk.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Gebruik enkel Trakt.tv hier
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Ik enkel
    Icheckmovies
    Moviemeter -> https://www.moviemeter.nl/user/157556
    IMDb -> Lakigigar1's Profile - IMDb
    Letterboxd (maar niet actief) -> https://letterboxd.com/Lakigigar/ (ga ik wel nog updaten)
    Criticker (voor statistieken voor acteurs en regisseurs, als ik in een oogopslag wil zien van welke acteur / regisseur ik het meest gezien heb). -> https://www.criticker.com/profile/Lakigigar/

en last.fm -> https://www.last.fm/user/Lakigigar
    Maar er bestaat niet echt een IMDb voor muziek hé en sowieso zijn zulke sites ook niet echt compleet in de genres die ik graag hoor.
    Gebruik ook nog muziekmeter en tvmeter (en gamesmeter en boekmeter zal ik ook wel hebben, maar ik denk dat ik van die twee dingen men wachtwoord ben vergeten, en ik lees weinig boeken op mijn voornemens na, en games lig ik ook een beetje plat eigenlijk).

Pagina 1 van 8 12345 ... Laatste

Regels voor berichten