iTrader
    0

Vergelijkbare films met ice Age?

Beste zoals de titel al aangeeft zoek ik animatie films zoals het genre ice age heeft iemand ideeën ?

Zeuske's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Shrek?

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Bee Movie

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Volgens wiki zijn er ondertussen al 5 Ice Age Films, 2 TV specials, en 5 kortfilms.

Wat bedoel je in feite juist met genre ice age? Gewoon komische animatie films met pratende dieren of komische animatie films in prehistorische setting?

> Prehistoric setting; The Croods, Early Man, Dinosaur, The Good Dinosaur, We're Back en natuurlijk the one to rule 'em all; The Land Before Time, bij ons beter bekend als platvoet en zijn vriendjes.

> Animatie films over pratende dieren... Dat zijn er denk ik wel wat.
    Dreamworks, het huis achter Ice Age, heeft er zelf al heel wat gedumpt; Denk maar aan de Madagascar, de Kung Fu Panda films, Shark Tale, Antz, Over the Hedge ...
    Verder denk ik ook aan Bolt, Brother Bear, A Bug's Life, Finding Nemo, Chicken Little, Happy Feet, ZooTopia, Chicken Run... aanbod is praktisch eindeloos.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zoek je leuke animatiefilms in het algemeen of echt specifieke pratende-dieren-in-de-ijstijd-films?

iTrader
    0
    Echt sprekende dieren films ijstijd hoest niet voornamelijk de sprekende dieren

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rik1234 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Echt sprekende dieren films ijstijd hoest niet voornamelijk de sprekende dieren
    Over the hedge heb ik altijd een zalige film gevonden
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Homeward Bound of course

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    All of the above + Open Season.

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hierboven staan al heel wat goeie tips. Uiteraard zijn er klassiekers van Disney en Pixar die niet mogen ontbreken, zoals The Jungle Book, The Lion King, The Rescuers (en sequel The Rescuers Down Under), The Aristocats, Dumbo, The Fox and the Hound, Lady and the Tramp, Bambi, Winnie the Pooh, Monsters Inc (en prequel Monsters University) en Finding Nemo (en sequel Finding Dory).

Verder zijn er nog Turbo, Puss in Boots (spin-off van Shrek), Penguins of Madagascar (spin-off van de Madagascar-films), Rio (en sequel Rio 2), The Nut Job, Surf's Up, Storks, Angry Birds The Movie, Yellowbird, Ferdinand, The Secret of NIMH, Horton Hears a Who, The Secret Life of Pets en Sing.

Enkele titels die ook volwassenen kunnen smaken: Rango, Fantastic Mr. Fox, Watership Down (niet voor jonge kijkers), Shaun the Sheep the Movie (waar eigenlijk zo goed als niet in wordt gesproken).

Om af te sluiten nog drie mooie films uit België/Frankrijk: Minuscule (The Valley of the Lost Ants), Mune (Guardian of the Moon) en één van de onbekendste toppertjes van de voorbije jaren: Ernest & Célestine.

Kijk ze!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TriCore9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floki Bekijk bericht
    Hierboven staan al heel wat goeie tips. Uiteraard zijn er klassiekers van Disney en Pixar die niet mogen ontbreken, zoals The Jungle Book, The Lion King, The Rescuers (en sequel The Rescuers Down Under), The Aristocats, Dumbo, The Fox and the Hound, Lady and the Tramp, Bambi, Winnie the Pooh, Monsters Inc (en prequel Monsters University) en Finding Nemo (en sequel Finding Dory).

Verder zijn er nog Turbo, Puss in Boots (spin-off van Shrek), Penguins of Madagascar (spin-off van de Madagascar-films), Rio (en sequel Rio 2), The Nut Job, Surf's Up, Storks, Angry Birds The Movie, Yellowbird, Ferdinand, The Secret of NIMH, Horton Hears a Who, The Secret Life of Pets en Sing.

Enkele titels die ook volwassenen kunnen smaken: Rango, Fantastic Mr. Fox, Watership Down (niet voor jonge kijkers), Shaun the Sheep the Movie (waar eigenlijk zo goed als niet in wordt gesproken).

Om af te sluiten nog drie mooie films uit België/Frankrijk: Minuscule (The Valley of the Lost Ants), Mune (Guardian of the Moon) en één van de onbekendste toppertjes van de voorbije jaren: Ernest & Célestine.

Kijk ze!
    Watership down, wow. ik denk dat ik dat gezien heb toen ik tussen mijn 8 a 10 jaar oud was. Ik wist gewoon de titel niet meer voor dit hier vermeld werd. Van wat ik er nog over weet kan dat voor kleine kijkers wel griezelig worden.

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TriCore9 Bekijk bericht
    Watership down, wow. ik denk dat ik dat gezien heb toen ik tussen mijn 8 a 10 jaar oud was. Ik wist gewoon de titel niet meer voor dit hier vermeld werd. Van wat ik er nog over weet kan dat voor kleine kijkers wel griezelig worden.
    BBC en Netflix werken achter de schermen aan een remake in de vorm van een miniserie van 4 episodes, maar naar verluidt iets minder 'intens'.

iTrader
    0
    De tv-serie Beestenbos is Boos of (The Animals of Farthing Wood) in Engels is ook het vermelden waard.

iTrader
    0
    In veel andere animatiefilms heb je ook wel een sidekick met dieren die kunnen praten zoals in Alice in Wonderland (al is dat ook een beetje trippen en cult tot zekere hoogte: Disney on drugs). En in het algemeen kan je wel quasi elke animatiefilm uit de Pixar en Disneystal aanraden. Alsook redelijk wat van Dreamworks enzovoort.

Vergeet ook niet de geweldige live-action remake van The Jungle Book (2016)

En dan heb je ook nog: Cats & Dogs (2001), Stuart Little (2001), Stuart Little 2, The Smurfs en The Smurfs 2
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 4 april 2018 om 18:49

Regels voor berichten