vwdude's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    The matrix 7/10

Toch even moeten opzoeken hoe het verhaal nu juist ineensteekt want kon er nimeer aan uit

Nu 2 en 3 nog zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vwdude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    The matrix 7/10

Toch even moeten opzoeken hoe het verhaal nu juist ineensteekt want kon er nimeer aan uit

Nu 2 en 3 nog zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ook net alledrie nog eens bekeken. De eerste blijft wel de beste.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    De imdb top 250 wat aan het bekijken. Veel goeie films, maar allemaal zo lang...
    Gisteren the Godfather 2, vandaag the good, the bad and the ugly. Gelukkig momenteel veel vrije tijd

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    T'is een beetje een neverending story, onderaan de lijst schommelt het heel hard. Heb een lange tijd rond de 100/250 films van de top 250 gezeten, en toen ik mij actief op de lijst concentreerde, heeft het toch ook wel driekwart jaar geduurd tegen dat ik alles had gezien. Maar elke week zijn er wel 1 of 2 films die eruit vliegen waardoor er weer nieuwe bijkomen die je nog niet gezien hebt.
    Moeilijkste zijn sommige van die bollywood films die quasi nergens online te zien of te bestellen zijn, en die komen af en toe tevoorschijn rond de 245-250ste plaats. Er zijn er zo een paar die ik nog steeds niet heb kunnen zien, en momenteel staan die er niet in, dus kan ik deze nog eens posten

https://i.imgur.com/5ZS1h3u.jpg
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Monos

Ja hallo...

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die ging ek normaal op een Vertigo event zien, maar helaas afgelast natuurlijk Sad!

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    The Art of Racing in the Rain - 5.5/10

Goh. Deze vind ik wel zeer moeilijk te beoordelen. Ik weet niet goed of ze zelf wel wisten waar ze naartoe wouden met het verhaal. Het verhaal wordt verteld vanuit het standpunt van een hond en zijn baasje is een autocoureur etc... Nja ok. De titel is wel misleidend, racen is belangrijk in het leven van dat baasje, maar daar gaat de film helemaal niet over. Verder was het me allemaal iets te melodramatisch (hoewel op een paar momenten effectief wel pakkend. Mijn vrouw kon de tranen niet bedwingen).
    Had de film iets meer gefocust geweest, zou ik hem beter beoordelen. En ook voor de belachelijke racer-subplot trek ik een punt af. Op je 40 (?) eindelijk opgemerkt worden door het Ferrari F1 team zonder enige voorgaande F1 ervaring, om dan voor hen te gaan rijden, komaan zeg. Iemand die niet met racen bezig is, gaat zich daar natuurlijk niet aan storen, maar voor mij verprutste dat alle geloofwaardigheid van het verhaal.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat Patser betreft, ok volgens dat het van Belgische makelij is. Eén van de betere Belgische films. Los daarvan kon hij me niet bekoren. Wat een marginale kutfilm. Tenzij de doelgroep 13 jarige 3de generatie Marokkanen zijn, dan snap ik het wel.

Panic Room, eerste keer dat ik hem zie. Heel leuke film.

Spoiler:
    Don't think you are, know you are...

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    T'is een beetje een neverending story, onderaan de lijst schommelt het heel hard. Heb een lange tijd rond de 100/250 films van de top 250 gezeten, en toen ik mij actief op de lijst concentreerde, heeft het toch ook wel driekwart jaar geduurd tegen dat ik alles had gezien. Maar elke week zijn er wel 1 of 2 films die eruit vliegen waardoor er weer nieuwe bijkomen die je nog niet gezien hebt.
    Moeilijkste zijn sommige van die bollywood films die quasi nergens online te zien of te bestellen zijn, en die komen af en toe tevoorschijn rond de 245-250ste plaats. Er zijn er zo een paar die ik nog steeds niet heb kunnen zien, en momenteel staan die er niet in, dus kan ik deze nog eens posten

https://i.imgur.com/5ZS1h3u.jpg
    Naar mijn mening zijn er wel heel wat interessantere lijstjes af te werken dan de IMDB top 250. Het is goed om te zien wat er mainstream het meest gewaardeerd wordt en de gebruikelijke pareltjes zitten er wel tussen maar er zit ook heel wat bagger in die gesteund wordt door users die hun eigen onlogische ratingsystemen gebruiken as in: alle superhero movies krijgen een 10 en om deze omhoog te helpen geef ik al de andere films een 1, of kijk naar de Bollywood movies.

Mijn persoonlijke favorieten als je een lijstje wilt met de betere films (maar dan vooral gericht op de gekende dus niet zozeer op verborgen pareltjes)

https://en.wikipedia.org/wiki/1001_M...Before_You_Die

BBC - Culture - The 21st Century’s 100 greatest films

https://www.goodreads.com/book/show/...ust_See_Movies
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Wat Patser betreft, ok volgens dat het van Belgische makelij is. Eén van de betere Belgische films. Los daarvan kon hij me niet bekoren. Wat een marginale kutfilm. Tenzij de doelgroep 13 jarige 3de generatie Marokkanen zijn, dan snap ik het wel.

Panic Room, eerste keer dat ik hem zie. Heel leuke film.

Spoiler:
    dat is dan ook juist mijn ene minpuntje van die film,

ze geven een paar keer steken uit naar de rechtse partijen van dit land, en willen net te hard hun marrokaanse roots doordrammen, alsof die hier baasjes zijn in antwerpen lol...
    vandaar dat ik zei dat ik niet fier was op hun afkomst, waar hier precies weer een storm van kritiek op kwam , maarja /Care....

voor de rest vind ik het een prima vlaamse film.
    en ook de trailer er net voor op die dvd: van de ARDENNEN , ook een zeer goede vlaamse film met veerle baetens
    make america great again

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Viva Boma ook gekeken, echt zoals velen zeggen. Beste van de 4 films, was precies een lange aflvering van hun vroegere series.

Krijgt toch een dikke 8.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    The nightingale

Harde en geweldadige film over het vroege Australië. Niet voor gevoelige kijkers. Kon mij wel boeien én choqueren. 7/10.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    The Perks Of Being A Wallflower 7,5/10
    Kids 6,5/10 (ondanks klassieke status toch vrij saai,vond hem oppervlakkig)
    The Big Short 6/10 (gaat over de bankencrisis van weleer,ondanks het feit dat ze het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen snap ik er weinig van,de grote lijnen wel natuuurlijk)
    True Story 7/10

Tags for this Thread

Regels voor berichten