KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    4 undercover ofzo. bagger... bagger bagger bagger. Na 5 min wist ik al dat het een grote puinhoop ging zijn. Hoe in godsnaam dat dit soort films funding vinden is een raadsel.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    The Aeronauts, visueel mooie film. Met Felicity Jones & Eddie Redmayne
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gezien in december:

- The 40 Year Old Virgin (2005): 7.5/10
    - A Rainy Day In New York (2019): 6.5/10
    - Ad Astra (2019): 8.5/10
    - All That Heaven Allows (1955): 9/10
    - Brewster's Millions (1985): 6/10
    - The Far Country (1954): 8.5/10
    - Forgetting Sarah Marshall (2008): 7/10
    - Ghost Town (2008): 7.5/10
    - Gone With The Wind (1939): 8/10
    - Joker (2019): 7.5/10
    - Knocked Up (2007): 7.5/10
    - Das Leben Der Anderen (2006): 8.5/10
    - The Prestige (2006): 8.5/10
    - Saboteur (1942): 7.5/10
    - Scott Pilgrim Vs. The World (2010): 7.5/10
    - Sex Drive (2008): 6/10
    - Shadow Of A Doubt (1943): 8.5/10
    - Topaz (1969): 7/10
    - Torn Curtain (1966): 7.5/10
    - Zombieland: Double Tap (2019): 7/10
    It is happening again

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Marriage Story

Prachtige film. Geweldig geacteerd, diep menselijk, grappig (heel dat gedoe met 'the thing with the knife' ), absoluut niet pretentieus. Loved it.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe Star Wars gezien en ik ben toch wel teleurgesteld eigenlijk

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paddington
    Leuke familiefilm, ziet er goed uit, hier en daar best wel grappig. Met plezier naar gekeken.

Once upon a Time ... in Hollywood
    Mager beestje, het ziet er goed uit, er wordt natuurlijk sterk geacteerd maar het verhaal is bij mij nog altijd het belangrijkste criterium en daar stelt het toch wat teleur.
    Men heeft teveel, voor mij, overbodige scenes gebruikt om tijd te trekken en om naar een climax te komen. Ietwat teleurstellend.

Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Marriage Story
    Geniaal, heerlijke dynamiek tussen Driver en Johansson.

Joker
    Straffe acteerprestatie van Phoenix maar daar stopte het ook wat voor mij.

Zombieland Double Tap
    Te meta, I did have fun though.

The Lighthouse
    Top 3 van het jaar, belachelijk dat dit geen release krijgt in België. Dit verdient een groot scherm en een soundsystem om u tegen te zeggen.

The Irishman
    Tijdloze klasse van Scorsese. Het is niets nieuw en de CGI op de gezichten is heel twijfelachtig, maar het flowt zooo lekker.

Suicide Squad
    Waarom heb ik dit bekeken?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar hij speelt toch helemaal zichzelf niet? Wij kennen Pitt toch niet persoonlijk? Wat hebben die twee gemeen? Pitt is een van de succesvolste acteurs ooit die waarschijnlijk zo ongeveer alles heeft bereikt dat hij wou bereiken in het leven. Zijn personage is een washed up stuntman gedegradeerd tot chaufeur en klusjesman die heel wat shit heeft meegemaakt en zich erbij heeft neergelegd dat hij zijn kans heeft gemist. En in alles dat hij doet en zegt voel je dat. Het feit dat het voelt alsof hij zichzelf speelt is nu net wat hem zo goed maakt.

Nu, Pitt doet mee voor supporting actor in once upon a time, als ik mij niet vergis, dus wie weet heeft hij ze alletwee
    Het gaat mij niet over de situatie, maar over zijn gedrag. En uiteraard kennen we Pitt niet persoonlijk, dus ik baseer me op interviews. En imo is Pitt in OUATIH gewoon hetzelfde als Pitt in elk random interview.
    Maar bon, ik denk dat we maar tevreden moeten zijn dat we mekaar niet kunnen overtuigen .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Dacht ik ook wel eigenlijk DiCaprio speelt meer Pitt dan Pitt
    Deze moogt ge mij toch eens uitleggen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CisnerosIsGod Bekijk bericht
    Brad Pitt of Joaquin Phoenix terzijde, van mij mag die Oscar naar Adam Driver gaan voor Marriage Story. Wat een geweldige acteerprestaties was dat seg. Heel goede film ook.
    Agreed, al heb ik nog niet genoeg gezien van de "oscar buzz" films om een uitspraak te doen. Ik verwacht vooral nog veel van The Lighthouse.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Deze moogt ge mij toch eens uitleggen?
    Brad Pitt speelt een stuntman voor een Hollywood acteur.
    Leonardo DiCaprio speelt een succesvolle Hollywood acteur die zichzelf alles kan veroorloven.

Brad Pitt is irl véél meer het 2e geval dan het 1e.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Leonardo DiCaprio succesvol? No offense, maar ik denk dat je wel veel gemist hebt in de film.
    Spoiler:

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dikke 2nd

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Marriage Story
    Suicide Squad
    Waarom heb ik dit bekeken?
    Oei, hoop dat ik hier niet volledig de schuld in draag door hem in mijn top lijst van laatste jaren te steken .

Snap zelf de positieve flow waar Marriage Story inzit echt niet, Driver irriteert mij voor de tweede keer op korte tijd enorm (Paterson was hij ook veruit het grootste minpunt van de film, de engelse bulldog overklast hem daar moeiteloos zonder één woord tekst). Johansson kan dan wel bezig zijn over "heeft me moeite gekost om het babe imago van me af te krijgen" maar dan heb ik ze tien keer liever in een strak pakske als Black Widow maar evengoed uiteraard in Lost In Translation, veel minder overdreven drama acteren maar belachelijk veel beter. Ik kon er bitter weinig mee in zijn geheel eigenlijk, kind irriteerde mij ook mateloos, wat een arrogant verwend bazeke was me dat, enfin in zijn rol dan uiteraard. Ik kreeg tegen het einde echt maar de helft van de (overload) aan tekst mee denk ik. Hier op deze pagina wordt ook nog niet pretentieus geopperd, hij kwam daar voor mij regelmatig wel bij in de buurt.

The Irishman imo ook wat overroepen, minder overroepen dan Marriage Story maar echt speciaal wordt die nergens. Leuk om de ouwe garde nog is met zen allen op stevig niveau te zien acteren maar ik had wel liever gehad dat het verhaal en scenario zich niet qua oubolligheid per se wou meten aan de leeftijd van de boys. Als je film dan ook nog is ruim drie uur lang is, ja dan heb ik bij momenten echt saaie shit gezien die nauwelijks een bepaalde richting uitging en die weinig tot niks extra bijbracht. Voor mij één van de allerzwakste Scorseses die ik gezien heb, nochtans had ik er vanaf pakweg Goodfellas nog geen enkele matige gezien, zijn laatste films die ik gezien heb (qua tijdsperiode) waren Hugo, The Wolf of Wallstreet en Silence en die waren zelfs alledrie erg geslaagd. Maar dit was meer "we smijten wat vrienden bij mekaar, we maken er een gangsterverhaaltje rond en we zien wel wat het geeft soort van iets" ofzo.

The Lighthouse staat nu wel al lang hoog op de verlanglijst maar idd wel erg jammer dat je die quasi nergens (of mss zelfs gwn nergens) op het grote scherm kan zien... .

Edit: + helemaal eens met de spoiler over Di Caprio in Once Upon A Time in Hollywood, Di Caprio is daar nu toch niet bepaald mr success in die film.
    Laatst gewijzigd door AreVee; 30 december 2019 om 19:45
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat mij oa stoorde aan ....Hollywood, waardoor ik het geen top Tarantino vind, is het gebrek aan knappe, intrigerende en meeslepende personages en acteurs. Ja, Pitt en Dicaprio zijn sterk en hun personages zijn knap uitgewerkt. Maar daar blijft het ook gewoon bij. Alle andere rollen zijn imo gewoon mèh. Al Pacino bv, wat kwam die eigenlijk doen in de film? Welke meerwaarde had die zijn character? Laat toch absoluut geen "Tarantino" signature na? Idem voor Kurt Russel bijvoorbeeld. En ook de minder bekende koppen vallen gewoon niet op of krijgen gewoon niet genoeg screentime om een indruk na te laten.

In Inglourious Basterds, Django Unchained, Pulp Fiction, Jackie Brown,... Zoveel sterke rollen, zoveel onvergetelijke scenes, zoveel keer dat ik dacht "fuck die spelen dat goed". Zelfs de bijrollen zijn quasi allemaal top gebracht.

In ....Hollywood, heel erg pover imo.

Mijn lijstje voor Tarantino:

Pulp Fiction
    Inglourious Basterds
    Django Unchained
    Reservoir Dogs
    Jackie Brown
    Death Proof
    Once Upon A Time in Hollywood
    The Hatefull Eight
    Kill Bill vol 1
    Kill Bill vol 2

Waarbij de top drie heel dicht bijeen zit, ook Reservoir Dogs en Jackie Brown even goed kunnen wisselen, idem voor Death Proof en ....Hollywood. En Kill Bill hopeloos laatste is.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laatste van het jaar: The Awful Truth (1937): 8.5/10.
    It is happening again

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai het is dag van de bad takes precies.

Hier het jaar afgesloten met de 4k bluray van Blade Runner 2049 om mijn nieuwe tv eens te doen zweten en ik werd niet teleurgesteld man man. Deze zal wel in mijn top 20 van het decennium geraken denk ik.

Pagina 228 van 245 Eerste ... 128178218224225226227228229230231232238 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten