Edenian's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik merkte erg veel amateuristische cuts in de film, zoals eyelines die niet klopten of dialogen die mid-phrase werden afgeknipt maar je de spreker nog wel zijn mond zag opendoen omdat hie nog iets ging zeggen...
    De digitale de-aging zag er best goed uit, maar wat ze niet hebben kunnen aanpassen is de postuur en lichaamstaal van de oude acteurs. Dat zorgde voor een bizarre disjointed effect en stoorde me enorm.
    Qua plot duurde het enorm lang voor ik echt geïnteresseerd geraakte, de film was zeker al een uur bezig. En dat zegt erg veel want vanaf dat punt was er nog meer dan 2.5u te gaan. Ik ben van Scorsese wel wat gewoon qua overdreven runtimes, maar dit ging er los over. Ik ben er zeker van dat daar 45min uit kon, zo niet meer.

Joe Pesci was on the fuckin' money, though. Wat heb ik die man gemist, zeg.

De film valt niet tegen, hij is nog altijd goed en er valt veel over te zeggen. Later meer. Maar voor Scorsese, die sowieso al een hoog gemiddelde heeft en net twee van zijn allerbeste films heeft gemaakt sinds After Hours, loste The Irishman de verwachtingen niet in.
    Ik geef u op alle vlakken volledig gelijk. Dit was ook mijn eerste indruk. Ik vond hem gewoonweg niet boeiend en vond dat wel jammer. Ook een maat die mee was gaf dezelfde mening. Vroeg me al af of er nog zouden zijn want ik verschoot van al die positieve reviews.
    No Guts, No Glory
    PSN: Edenian

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    It Chapter 2, holy shitballs dit was slecht.
    More like Chapter 2 1/2 am i right?

Srsly kan iemand mij uitleggen wat het punt is van de oplitsing in twee delen (kind-volwassen) als het tweede deel ook gwn voor de helft met die kinderen is?

Als je naar It bent gaan kijken voor Stephen Kingness, ga dan eerder naar Doctor Sleep. Het is geen perfecte film en lijkt niet het verschil te begrijpen tussen 'ode brengen aan The Shining' en 'shots repliceren uit The Shining', maar er zit ergens wel een goede film in.

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het boek is ook geschreven met de twee periodes door elkaar, dus vandaar. Eigenlijk is IT een film die in 2 stukken is gekapt, en is dit niet echt een "vervolg"'. Maar goed, vond hem ook niet zo goed als de eerste.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Blade Runner (1982) 7/10

Goede film maar verdiend imo toch ook niet de epische status dat het nu heeft.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Het boek is ook geschreven met de twee periodes door elkaar, dus vandaar. Eigenlijk is IT een film die in 2 stukken is gekapt, en is dit niet echt een "vervolg"'. Maar goed, vond hem ook niet zo goed als de eerste.
    Fair enough, maar in Chapter 1 worden die stukken niet door elkaar gehaald, wat zijn publiek wel doet vermoeden dat (als je een beetje vertrouwd bent met het verhaal) Chapter 2 over de volwassenen gaat gaan. En dat vind ik niet echt. Want los van mijn verwachtingen en mijn teleurstelling in de nutteloze tweedelige structuur, denk ik wel dat nostalgie, herinnering en kindertrauma een belangrijk thema vormen in Chapter 2, en hoe die dingen de oudere versies van de personages tekenen, en daar faalt de film erg hard. Je ziet bijzonder weinig reflectie over die onderwerpen in de volwassenen zelf, het wordt bijna allemaal getoond door een flashback in te lassen die een figuurlijke stempel op het hoofd van het personages drukt met een veel te letterlijke emotie X of geheim Y of trauma Z.

Na The Irishman die andere Netflix release gekeken: The King
    Ik heb er ontzettend van genoten. Ik ben lang on the fence geweest over Chalamet, maar na deze film ben ik toch fan geworden. Ik vond het een klein beetje jammer dat Pattinsons rol zo klein was, ik dacht echt dat hij een supporting player was in deze film. Maar hij deed het, zoals verwacht, heel goed. Bloedserieus en in character, maar niet zonder humor of een tikkeltje zelfspot. Pacing zat perfect: de film was niet gehaast, maar was ook niet saai, en de takes die bovengemiddeld lang waren, bleven nooit aanslepen. Dit is geen grandioze cinema, maar heel aangenaam en ontspannend. Een aanrader.

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Ik merkte erg veel amateuristische cuts in de film, zoals eyelines die niet klopten of dialogen die mid-phrase werden afgeknipt maar je de spreker nog wel zijn mond zag opendoen omdat hie nog iets ging zeggen...
    De digitale de-aging zag er best goed uit, maar wat ze niet hebben kunnen aanpassen is de postuur en lichaamstaal van de oude acteurs. Dat zorgde voor een bizarre disjointed effect en stoorde me enorm.
    Qua plot duurde het enorm lang voor ik echt geïnteresseerd geraakte, de film was zeker al een uur bezig. En dat zegt erg veel want vanaf dat punt was er nog meer dan 2.5u te gaan. Ik ben van Scorsese wel wat gewoon qua overdreven runtimes, maar dit ging er los over. Ik ben er zeker van dat daar 45min uit kon, zo niet meer.

Joe Pesci was on the fuckin' money, though. Wat heb ik die man gemist, zeg.

De film valt niet tegen, hij is nog altijd goed en er valt veel over te zeggen. Later meer. Maar voor Scorsese, die sowieso al een hoog gemiddelde heeft en net twee van zijn allerbeste films heeft gemaakt sinds After Hours, loste The Irishman de verwachtingen niet in.
    Ben je in Cartoon's gaan zien? Ben aan het twijfelen zelf om het in de cinema te gaan zien. De schermen in Cartoons zijn al niet heel groot, en de stoelen en beenruimte zijn nog kleiner vind ik. Niet zeker of ik 3u30 met mijn knieën in iemands nek wil zitten.

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    259 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    GEMINI MAN

bwa niet slecht, het verhaal iets minder maar de actie dik oké . nog net een 7/10
    make america great again

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor mij mag een film in de cinema al nirt langer dan 2u30 duren, the Irishman zal dus voor thuis zijn.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DamianV Bekijk bericht
    Ben je in Cartoon's gaan zien? Ben aan het twijfelen zelf om het in de cinema te gaan zien. De schermen in Cartoons zijn al niet heel groot, en de stoelen en beenruimte zijn nog kleiner vind ik. Niet zeker of ik 3u30 met mijn knieën in iemands nek wil zitten.
    Ik wou hem absoluut in de bioscoop zien, maar niet in de Cartoon's, want ik hou niet van hun zalen.

Voor deze film ben ik zelfs naar Amsterdam getrokken om hem in het EYE te gaan zien, een zaal waar ik wel fan van ben. Meteen ook een bezoekje aan de Tarkovsky-tentoonstelling gepleegd en de Masters of Cinema bluray van Nagisa Oshima's Cruel Story of Youth gekocht in de museum gift shop!
    Laatst gewijzigd door PBR Streetgang; Vandaag om 08:34

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles moet weg (1996)

IMO toch 1 van de betere Vlaamse tragi-komedies en de chemie tussen Van den Begin en Crets is de max.
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weer veel te veel bagger gezien afgelopen maanden maar toch een paar die eruit sprongen;

Parasite - 8/10
    The Art of Self Defense - 7/10
    The Nigthingale - 7/10
    Peanut Butter Falcon - 7/10
    The King - 7/10
    Terrified - 7/10
    The Day Shall Come - 7/10

Official Secrets - 6/10
    Paradise Hills - 6/10
    In the Tall Grass - 6/10
    Fractured - 6/10
    The Laundromat - 6/10
    Little Monsters - 6/10
    Rocketman - 6/10
    Cold Pursuit - 6/10
    Crawl - 6/10
    Light of My Life - 6/10
    In the Shadow of the Moon - 6/10
    Stuber - 6/10
    The Missing Link - 6/10
    Eli - 5/10
    Long Shot - 5/10
    Child's Play - 5/10
    Angel has Fallen - 5/10

de buizen bespaar ik jullie.

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Weer veel te veel bagger gezien afgelopen maanden maar toch een paar die eruit sprongen;

The Art of Self Defense - 7/10
    Peanut Butter Falcon - 7/10
    The Day Shall Come - 7/10
    Kijk ik wel naar uit, zijn die al te vinden op de meer obscure websites?

Pagina 216 van 216 Eerste ... 116166206212213214215216

Tags for this Thread

Regels voor berichten