AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik zou nee durven antwoorden. Wel (erg) geïrriteerd natuurlijk als iets echt slecht is en je niet weg kan en/of mag. Maar echt fysieke gevolgen dat kan ik mij niet herinneren nee.

Op zich wel fascinerend dat dat wel kan gebeuren bij andere mensen blijkbaar. Dus gek zou ik je nu ook niet noemen, eerder iemand die zeer intens in een film kan zitten (of net niet zitten) .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat maakt Black dan zo goed?

Indien El Arbi probeerde een realistisch beeld te vormen van de Brusselse straten dan is dit volgens mij niet gelukt. Lazy writing and story, Romeo en Julia rip off bezaait met scheldwoorden. Matig acteerwerk en ondermaats camerawerk.

En dan dat einde...

Maar dat is dan mijn mening
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nog nooit misselijk geworden van een film? Of krampen gekregen door hoe slecht hij was? Dat het niveau van de film zo laag is dat het niet enkel voelbaar is op een puur emotioneel of intellectueel vlak maar je ook fysiek beïnvloedt.
    Buik- of hoofdpijn, epilepsie, slaap, ... Kan toch getriggerd worden door film?

Or am I crazy?

Licht overdreven in het geval van Patser. Het is een onding, but I've seen worse. Batman V Superman, Hangover 2, Les Miserables...
    Pompeii

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DwightSchrute Bekijk bericht
    Wat maakt Black dan zo goed?

Indien El Arbi probeerde een realistisch beeld te vormen van de Brusselse straten dan is dit volgens mij niet gelukt. Lazy writing and story, Romeo en Julia rip off bezaait met scheldwoorden. Matig acteerwerk en ondermaats camerawerk.

En dan dat einde...

Maar dat is dan mijn mening
    Ik heb een poging gedaan toch?

Realistisch, actueel, intens, hevig, vol power, snel en met (relatief) weinig compromissen. Onbekende acteurs en actrices die naar mijn idee zich dan weer wel goed manifesteren en uitstekend gecast zijn. Brussel die als grootstad ten volle gebruikt wordt. En camerawerk zou ik toch niet ondermaats noemen.

Nu bon, ieder het zijne he, altijd en overal, zolang het maar duidelijk is dat het slechts het jouwe (of het mijne) is. Het leek in je vorige reactie eerder zoiets van, ja black is zowat het slechtste ooit gemaakt en dat is geen mening maar een vaststaand feit .

(Ik vind Black overigens meer dan goed maar zeker geen meesterwerk, wel tien keer liever een poging tot meesterwerk a la Black dan een nieuwe Verheyen of Van Looy, voor mij persoonlijk)

VVD's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Patser vond ik geen bijzonder goede film, maar vond het toch knap dat ze zo'n "grote" film kunnen hebben maken met wat wellicht een vrij laag budget was.

Doorheen de laatste jaren véél kuttere films gezien dan Patser.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Nu bon, ieder het zijne he, altijd en overal, zolang het maar duidelijk is dat het slechts het jouwe (of het mijne) is. Het leek in je vorige reactie eerder zoiets van, ja black is zowat het slechtste ooit gemaakt en dat is geen mening maar een vaststaand feit .
    Sinds het Laki/Braveheart-fiasco weten we nu allemaal dat de mods dat niet begrijpen, maar als gebruikers kunnen we toch veronderstellen dat wat hier over film gezegd wordt steeds een eigen mening impliceert?

Bold statement time:
    The Irishman is Martin Scorsese's zwakste film sinds The Gangs of New York. Hopelijk verandert mijn mening over tijd, misschien wanneer ik hem ooit nog eens herbekijk. Maar voor nu, consider me disappointed.

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Licht overdreven in het geval van Patser. Het is een onding, but I've seen worse. Batman V Superman, Hangover 2, Les Miserables...
    Ik vond die oprecht nog wel meevallen. Dat was een oprechte poging om het DC universe een eigen smoel te geven. Daar zaten echt goeie zaken in maar ook heel slechte. Jammer genoeg is die film niet gesmaakt en is heel die reeks daardoor ingezakt.

Bold statement time:
    The Irishman is Martin Scorsese's zwakste film sinds The Gangs of New York. Hopelijk verandert mijn mening over tijd, misschien wanneer ik hem ooit nog eens herbekijk. Maar voor nu, consider me disappointed.
    Damn, had daar hoge verwachtingen van. En waarom vond je hem zo zwak?
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jackie Brown. Niet in mijn top 3 van Tarantino, maar de soundtrack.

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ook benieuwd naar 'The Irishman'. Scorsese met een carte blanche kan toch moeilijk tegenvallen zou ik denken maar we zullen zien
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Damn, had daar hoge verwachtingen van. En waarom vond je hem zo zwak?
    Ik merkte erg veel amateuristische cuts in de film, zoals eyelines die niet klopten of dialogen die mid-phrase werden afgeknipt maar je de spreker nog wel zijn mond zag opendoen omdat hie nog iets ging zeggen...
    De digitale de-aging zag er best goed uit, maar wat ze niet hebben kunnen aanpassen is de postuur en lichaamstaal van de oude acteurs. Dat zorgde voor een bizarre disjointed effect en stoorde me enorm.
    Qua plot duurde het enorm lang voor ik echt geïnteresseerd geraakte, de film was zeker al een uur bezig. En dat zegt erg veel want vanaf dat punt was er nog meer dan 2.5u te gaan. Ik ben van Scorsese wel wat gewoon qua overdreven runtimes, maar dit ging er los over. Ik ben er zeker van dat daar 45min uit kon, zo niet meer.

Joe Pesci was on the fuckin' money, though. Wat heb ik die man gemist, zeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DwightSchrute Bekijk bericht
    Ben ook benieuwd naar 'The Irishman'. Scorsese met een carte blanche kan toch moeilijk tegenvallen zou ik denken maar we zullen zien
    De film valt niet tegen, hij is nog altijd goed en er valt veel over te zeggen. Later meer. Maar voor Scorsese, die sowieso al een hoog gemiddelde heeft en net twee van zijn allerbeste films heeft gemaakt sinds After Hours, loste The Irishman de verwachtingen niet in.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Sinds het Laki/Braveheart-fiasco weten we nu allemaal dat de mods dat niet begrijpen, maar als gebruikers kunnen we toch veronderstellen dat wat hier over film gezegd wordt steeds een eigen mening impliceert?
    Mja, in feite wel ja.

Zal er proberen aan te denken . In deze kon ik het echt niet goed uitmaken bij een reactie of twee maar je hebt een punt.

Er zijn er nog trouwens die zich daar schuldig aan gemaakt hebben de laatste tijd en daarmee dat ik mij misschien wat meer wilde moeien, de regisseur van The Irishman onder meer lijkt mij meer en meer te beginnen vinden dat zijn mening de realiteit is (voor iedereen). aka (kort samengevat) Marvel = prul en geen cinema ipv ik vind Marvel prul en geen cinema. Dat is naast hoogstens een mening ook neigend naar elitair, en dat zijn twee dingen waar ik het al eens moeilijk mee heb.

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Haha. 'De regisseur van the irishman', alsof dat een of andere random gast is die zich eens komt moeien. Scorsese is een van de allergrootste en invloedrijkste regisseurs ooit en draait al meer dan 50 jaar mee. Als hij zelf niet aan het draaien is steekt hij al zijn tijd in het bewaren en redden van onderbelichte cinema, via het World Cinema Project dat hij heeft opgericht, en talloze kleinere, speciale of minder commercieel interessante films zouden nooit hebben bestaan als Scorsese zich er niet mee had gemoeid. Er zijn op heel de wereld zeer weinig mensen met evenveel recht van spreken over films en cinema als Martin Scorsese.
    Lees misschien eens wat hij er zelf over te zeggen heeft, in plaats van uw mening te vormen op basis van de zever van schuimbekkende idioten op het internet https://www.nytimes.com/2019/11/04/o...se-marvel.html

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Blijkbaar is hij wel enorm misquoted met zijn originele reactie. Hij doelde eerder dat kleine films verdrongen worden uit de cinema's omdat die spektakelfilms zoveel schermen opeisen dan botweg te zeggen dat Marvelfilms geen recht van bestaan zouden hebben.
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    The King was een zeer leuke meevaller. Knap in beeld gebracht en goed geacteerd, soms mochten de dialogen wat langer maar bon. Heb mij hier geen seconde mee verveeld.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    It Chapter 2, holy shitballs dit was slecht.

Pagina 215 van 222 Eerste ... 115165205211212213214215216217218219 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten