utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Parasite is heel goed, maar Ad Astra is misschien nog beter. Allen naar de cinema! Dat ze Pitt zijn oscar dan maar eens geven.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Parasite idd heel goed
    Vandaag of morgen eens IT rewatchen, en dan volgende week naar deel 2 gaan kijken, en de week daarna mss Ad Astra. Of omgekeerd, kweet nog niet
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Fuck IT srsly. Doe maar omgekeerd. Ik ga maandagavond Ad Astra, was grote fan van The Lost City of Z dus kijk hier enorm naar uit.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hjs666 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    It Chapter Two

Niet dat deze slecht is
    The fuck euh jawel

iTrader
    1 (100%)
    Zeeeeeeeer psyched voor Ad Astra hier, ma kging er vanuit dat Parasite nog max 1 week ging draaien, Ad Astra nog min 3 weken, dus die zie ik sowieso wel.

iTrader
    5 (100%)
    Once Upon a Time in... Hollywood – 8,5/10 (Quentin Tarantino, 2019)

Parasite – 8/10 (Bong Joon-ho, 2019)

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw – 7/10 (David Leitch, 2019)

The Dead Don’t Die – 6,5/10 (Jim Jarmusch, 2019)

Upgrade – 6/10 (Leigh Wannell, 2018)

A Rainy Day in New York – 5,5/10 (Woody Allen, 2018)

Ready or Not – 5/10 (Matt Bettinelli-Olpin & Tyler Gillett, 2019)

It Chapter Two – 4,5/10 (Andy Muschietti, 2019)

Deadbeat at Dawn – 8/10 (Jim Van Bebber, 1988)

Love Serenade – 8/10 (Shirley Barrett, 1996)

Dead Man’s Letters – 8/10 (Konstantin Lopushansky, 1986)

Brawl in Cell Block 99 – 7,5/10 (S. Craig Zahler, 2017)

Mr. Nice Guy – 6,5/10 (Sammo Hung, 1997)

I Love You, Alice B. Toklas – 6,5/10 (Hy Averback, 1968)

Twisted – 6,5/10 (Philip Kaufman, 2004)

South Solitary – 6,5/10 (Shirley Barrett, 2010)

Desert Hearts – 6/10 (Donna Deitch, 1985)

Hollywoodland – 6/10 (Allen Coulter, 2006)

Alice’s Restaurant – 5,5/10 (Arthur Penn, 1969)

Spartan – 5,5/10 (David Mamet, 2004)

The Locusts – 4/10 (John Patrick Kelley, 1997)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw – 7/10 (David Leitch, 2019)

The Dead Don’t Die – 6,5/10 (Jim Jarmusch, 2019)

It Chapter Two – 4,5/10 (Andy Muschietti, 2019)

Brawl in Cell Block 99 – 7,5/10 (S. Craig Zahler, 2017)

Mr. Nice Guy – 6,5/10 (Sammo Hung, 1997)
    Zeer geinteresseerd wat meer over bovenstaande te horen:
    - Hobbs & Shaw ... 7/10? Ik vond dat wel een ok film, maar 7/10 vind ik heel hoog. Het belangrijkste dat ik over die film kan zeggen = (te) veel ... speeltijd, testorteron macho gedoe, actie, grappen, ... whatever, tis te veel.

- The Dead Don't Die: Nog niet gezien maar keek hier hard naar uit. Not that great?

- It 2: see above

- Brawl: Speciale film, I loved it (en alle3 films van Zahler). 7/10 on average seems about right. Benieuwd naar uw mening.
    - Mr Nice Guy: Misschien gedreven door jeugdsentiment, maar ik heb dat altijd een super filmke gevonden.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Zeer geinteresseerd wat meer over bovenstaande te horen:
    - Hobbs & Shaw ... 7/10? Ik vond dat wel een ok film, maar 7/10 vind ik heel hoog. Het belangrijkste dat ik over die film kan zeggen = (te) veel ... speeltijd, testorteron macho gedoe, actie, grappen, ... whatever, tis te veel.

- The Dead Don't Die: Nog niet gezien maar keek hier hard naar uit. Not that great?

- Brawl: Speciale film, I loved it (en alle3 films van Zahler). 7/10 on average seems about right. Benieuwd naar uw mening.
    - Mr Nice Guy: Misschien gedreven door jeugdsentiment, maar ik heb dat altijd een super filmke gevonden.
    Vond The Dead Don't Die echt een kutfilm. Niet de moeite waard om je tijd hieraan te spenderen.

Vond het vreemd met al die bekende acteurs, maar was toch teleurstellend, verhaal kwam heel traag op gang.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Vond The Dead Don't Die echt een kutfilm. Niet de moeite waard om je tijd hieraan te spenderen.

Vond het vreemd met al die bekende acteurs, maar was toch teleurstellend, verhaal kwam heel traag op gang.
    Tis een Jarmusch, dus dat hij "traag" is weet ik wel. Ik verwacht helemaal dat die trailer de film 100% verkeerd voorstelt.

iTrader
    5 (100%)
    Wel, F&F is een van mijn favoriete franchises geworden. Ik heb een enorm zwak voor de eerste F&F, leuke cops and criminals film met een nog doenbare cool-factor en niet al te veel obnoxious big budget shit. Aflevering twee was al een pak minder en Tokyo Drift kon ik zeer moeilijk plaatsen (denk dat ik die upon rewatch beter ga vinden) maar het was erg fijn om te zien hoe de reeks zich daarna wist heruit te vinden als een spy action reeks. Oké, die ene James Wan daar in Dubai was wel echt slecht, maar voor de rest genietbaar en een leuke flow in cast members. En dan nu maken ze een film met de twee acteurs die nog al hun charisma hebben behouden, en ik had er even veel plezier aan als ik had gehoopt. Final Mad Max battle in Samoa was nu niet echt nodig voor mij, dus ja, hij was wat te lang. Maar vind zowel The Rock als Jason Statham echt leuk om te zien spelen en vooral ook om ze te zien bekvechten.

Voor mij de minste Jarmusch tot nu toe, maar voor iemand met zo'n prachtige filmografie als JJ, hoeft dat geen slecht nieuws te zijn. De film is heel gezellig en aangenaam, vol kurkdroge humor die zonder al te veel moeite aan je voorbij zal gaan als je er niet in slaagt om naar het (trage) tempo van de film te switchen, met een paar zeer leuke meta grapjes voor de doorwinterde Jarmusch fans. Ook is de politieke boodschap hier best wel to the point: het spreekt voor zich dat lijnen als "this is all gonna end badly" echt niet naar de plot refereren, maar naar de geopolitieke en ecologische toestand van deze wereld. Maar wat vooral jammer is aan TDDD is dat de digitale cinematografie niet aan de tenen komt van wat JJ ons normaal voorschotelt, en dat de muzikale keuze ook niet zo interessant zijn. Niet de sensuele ervaring die ik gewoon ben van hem, maar wel erg genietbaar en weer eens een verademing binnen het overgesatureerde zombiegenre. Also, slow zombies for the win.

OMG wat verschrikkelijk. Ik ben een grote fan van Stephen King adaptaties, en vaak ook van de lange. Zie The Langoliers (weird af, maar op een zeer vreemde manier ook genietbaar), It, The Shining TV-reeks, Salem's Lot... Maar van deze It-reboot heb ik echt niet genoten. Chapter 1 voelde aan als een feature length Stranger Things aflevering, met meer nadruk op humor dan horror, en dat is niet anders bij Chapter Two. Weet je wel hoe in films als de Conjuring derivaten je een patroon herkent in hoe ze thrills & kills brengen? Dat is exact hetzelfde in Chapter Two, alleen is het niet "sanning, spanning, *loud bang*" maar wel "spannend, creepy, *comic relief*". Elke keer opnieuw en dat werkte enorm op mijn zenuwen. Voor de rest is 'ie ook echt veeeel te lang, more like Chapter Two and a Half. Want hoewel het in deze film zogezegd over de volwassenen gaat en hun “herinneringen”, spendeert de film echt belachelijk veel tijd aan de kinderen. Gewoonweg flashbacks tonen is heus niet hetzelfde als mensen zien omgaan met hun verleden… Ik heb echt veel liever één lange film die zijn tijd neemt om alles goed te doen, dan twee films die compleet ongebalanceerd zijn omdat ze het tweede deel hebben volgepropt met deleted scenes uit het eerste deel.
    Vond hem beter dan verwacht. Ik vond Bone Tomahawk wel goed, maar was niet wild van zijn digitale look en dacht dat Zahler zijn personages interessanter vond dan ze waren. Heel die tocht waarin we iedereen zo leerden kennen duurde voor mij echt wel veel te lang, en ook al was het einde van de film heerlijk, het kon niet alles goed maken. Wat me zo verbaasde bij Brawl was dat de film geen typische prison violence exploitation film is zoals bv. Bronson. Brawl neemt rustig zijn tijd om daar te geraken, en zelfs wanneer de film gewelddadig en brutaal wordt, doe die dat enkel op momenten wanneer het past in het verhaal. Maar ik vond het personage dit keer wel interessant, en hoewel de digitale look van de film me minder stoorde als in Bone Tomahawk, bezit Zahler niet de panache van een Michael Mann, die daar wonderen mee kon werken zodat zelfs een 1920s period piece er goed uitzag.

Enorm van genoten, ja. Die most VHS of looks, de plastieken en kartonnen sets, die Australische goons met hun goedkope kostuums en nektapiches, de blatant Pepsi product placement, de tape die vers uit de camera komt en op wonderbaarlijke wijze toch al geëdit is geraakt wanneer we de rauwe beelden zien, de geweldige director’s cameo van Sammo Hung en uiteraard prachtige stunts van Jackie en zijn team. Geweldg. Maar ik verkies toch nog altjd Hong Kong Jackie boven expat Jackie, en de eindbattle met de bulldozer vond ik eigenlijk niet zo interessant, ik was de film al een beetje beu toen die eindscène nog moest komen…

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    The fuck euh jawel

Bwah,ik zal minder kritisch naar films kijken dan u .
    Ik ga hem zeker en vast niet aanraden als een must see.

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Toto le héros

Schoon Belgisch filmpje waarbij men steeds werkt met flashbacks, veel zaken komen dan uiteindelijk samen. Aangenaam kijkstuk.
    Laatst gewijzigd door |steven|; Vandaag om 19:16

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    Zie The Langoliers (weird af, maar op een zeer vreemde manier ook genietbaar)
    OW fuck yeah. Jaren geleden hier maar mijn 9 jarige zelve was een weekske de weg kwijt na deze film, en ik mocht mijn eerste keer gaan vliegen dat jaar :')

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Timbuktu (2014): 8
    Suspiria(1977): 7.5. Niet volledig mijn ding maar er zaten prachtige stukken in en wat een soundtrack. Benieuwd naar de remake.
    Somewhere (2010): 7.
    Parasite (2019): 8
    Lost City of Z: 6.5. Langs de eene kant een coole aventurenfilm zoals in de good old days. Langs de andere kant is Charlie Hunman de saaiste mens in de hele wereld.
    Kiki's Delivery Service (1989): 6. Net als bij Totori is Miyazaki in full blown kindermodus niet mijn ding.
    Faces Places (2017): 8.5. Meesterwerk. Wat een fenomenaal afscheid voor Varda. Er zit zoveel liefde voor alle mensen in die film. Alles is prachtig.
    Her Smell (2018): 8. Heel erg goed. DIkwijls pijnlijk onaangenaam om te kijken maar wat een beloning naar het einde toe. Elisabeth Moss in een wereldrol.
    All These Sleepless Nights (2016): 8. Soort van Malick in het Pools? Ik weet niet of deze echt zo goed is maar ik voelde me thuis in die film.
    Agruirre, der Zorn Gottes(1972): 8. Damn wat een trip.
    The Caste of Cagliostro (1979): 8. Miyazaki zijn eerste. en een van de strakste heistfilms ooit. Serieus van genoten.
    Ad Astra(2019): 8.5. Zoals al vermeld fantastisch. Prachtig gefilmd. Pitt is perfect als altijd. Zware Apocalypse Now vibe, maar dan in space. Ik ga misschien nog eens gaan.
    Leviathan(2012): 8. Stond al lang op mijn lijstje door PBR zijn lof hier en stelt niet teleur. Anderhalf uur bijna gehypnotiseerd naar mijn tv zitten staren. Ik zou veel geld geven om dit eens in de cinema te zien.

Pagina 203 van 203 Eerste ... 103153193199200201202203

Tags for this Thread

Regels voor berichten