iTrader
    4 (100%)
    The Secret Life Of Pets 2: Ik blijf dat toch best wel goeie films vinden. Veel van die "herkenbare" momenten (wel vooral van de typische huisdieren-youtubefilmpjes). Het verhaal stelt niet veel voor, maar dat hoeft bij dit soort films ook niet.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Allé, allé, hij komt misschien wat traag op gang maar zijn zwakste film vind ik toch echt niet. Sterke acteerprestaties van Pitt en Di Caprio en de hele 60/70ies sfeer is mooi weergebracht.
    Ook tof hoe het een deel historie is maar dan toch weer niet
    Pas op de helft zat ik er echt 'in'; kwinkslag naar het traag dromerig tempo van de 50s (Margot Robbie personage) vond ik maar niks

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    The Purge

Interessant concept, op zich wel een goed verhaal en spannende ontwikkeling, de rol van de zoon vond ik wel nogal irritant.
    Deed me bij momenten ook wat denken aan Funny Games.

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Bekijk bericht
    Mijn voorlopige once upon a time in hollywood recensie: ik kwam toe in utopolis mechelen zag dat de zaal vol zat en ben terug naar huis gereden
    Now for real: als je gaat voor de typische qt exploitation actiefilm dan kom je van een kale reis terug. Maar hoe hij omgaat met dat overgang moment van old naar new hollywood is gwn geweldig . Dicaprio en Pitt zijn samen geweldig die chemie zat echt goed. Vooral Dicaprio laat echt overkomen hoe verloren Dalton zich voelt. En ook het verhaal zat wel goed, had nooit echt een idee waar het naartoe ging.
    8,5/10
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    The Secret Life Of Pets 2: Ik blijf dat toch best wel goeie films vinden. Veel van die "herkenbare" momenten (wel vooral van de typische huisdieren-youtubefilmpjes). Het verhaal stelt niet veel voor, maar dat hoeft bij dit soort films ook niet.
    Heb ik zonet gezien. Was inderdaad wel een goeie film met inderdaad herkenbare momenten. Humor was er ook wel merendeel door Kevin Hart zijn personage.

Daarvoor John Wick 3 Parabellum gezien.

Zalige film, zot veel actie en zalige vechtscenes met een paar ril momenten door botten breken en andere zaken.
    Der zijn veel bloemkolen en broccoli's gesneuveld tijdens het maken van die film .

9/10

Kan al niet wachten op hopelijk de volgende.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Daarvoor John Wick 3 Parabellum gezien.

Zalige film, zot veel actie en zalige vechtscenes met een paar ril momenten door botten breken en andere zaken.
    Der zijn veel bloemkolen en broccoli's gesneuveld tijdens het maken van die film .

9/10

Kan al niet wachten op hopelijk de volgende.
    Gisteren ook gezien. Die actiescene in die wapenwinkel waar ze elkaar bestoken met messen...fantastisch gewoon
    Giggity

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien. Die actiescene in die wapenwinkel waar ze elkaar bestoken met messen...fantastisch gewoon
    Idd, vond wel grappig dat ze het pas laat doorhadden dat die daar stonden .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Once upon a time in Hollywood

Goede chemie tussen Brad en Leonardo, mooi vormgegeven, maar vond het voor de rest toch maar vrij langdradige slappe kost, helaas.

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    258 (100%)
    MISSING IN ACTION 2

wat ik dus niet snap is waarom chuck norris zo gehyped wordt ....

i mean, ik ben ook opgegroeid in de 80's films,
    en een film als FIRST BLOOD PART 2 is natuurlijk een kaskraker.

maar tegelijk, in hetzelfde jaar, kwam dit onnozel B-filmpje uit, met chuck norris....
    man als je die 2 films vergelijkt, dan moet chuck zich toch wel diep schamen.

en missing in action, delta force, etc. zijn dan nog zijn bekendste films, maar geen enkel haalt ook maar een degelijk niveau.
    en dan heb ik het nog niet over het zuiver acteer werk gehad, deze baardmens is imo een regelrechte flop.
    make america great again

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Chuck Norris is een running gag. Niemand serieus zal beweren dat hij bij de beste acteurs ooit hoort.
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

iTrader
    25 (100%)
    Once upon a Time in Hollywood... typische Tarantino maar het verhaal gaat eigenlijk nergens over.

Paar zalige momenten (Bruce Lee ) en vooral sterke acteerprestaties van Di Caprio en Pitt.

De laatste 15 minuten (omg wat een scene) maken wel veel goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    258 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DwightSchrute Bekijk bericht
    Chuck Norris is een running gag. Niemand serieus zal beweren dat hij bij de beste acteurs ooit hoort.
    maar zelfs daar slaagt hij niet, om goeie actie films of scenes te maken, dat is nu juist mijn punt.

ik heb es door z'n imdb history geweest, gekeken welke films hij allemaal gemaakt heeft...
    nergens zit daar een uitschieter bij, zoals stallone, van damme, schwarzenegger, seagal er toch wel enkelen hebben.

ik snap dan ook niet waarom zoveel memes van die kerel zijn,
    zijn films zijn van het niveau als een michael dudikoff, don wilson, marc decascos niveau, allemaal wannebe stars in de jaren 80 maar wie nooit iemand nog van hoort.

enkel "the delta force" is arguably nog noemenswaardig, maar dan ook weer een verre schaduw van wat First blood part II is.
    make america great again

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    marc dacascos
    Check 'Le Pacte des Loups' (Brotherhood of the Wolf)
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Christine
    Ik moet dringend nog wat films van Carpenter gaan bekijken, ik schat die man hoog in en bij elke geziene film zit ik te genieten.
    Geen idee of het boek nu nog meerwaarde heeft maar de uitwerking van Carpenter vond ik gewoon erg goed gedaan.
    Hij kan altijd zo een bepaalde sfeer neerzitten die mij erg aanstaat, en die soundtrack is ook fantastisch.

Hush
    Pff ja, goed en niet goed, 't is te zeggen... de idee achter het verhaal is op zich niet slecht, en de spanning zit op zich ook wel goed, al voelt het erg cliché aan.
    Maar, ik stoorde mij vooral aan het ontbreken van een motief van de dader. Waarom toch? Het moet nog altijd wat logisch overkomen maar al de moeite en tijd van de bad guy is niet te verklaren...

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Christine
    Ik moet dringend nog wat films van Carpenter gaan bekijken, ik schat die man hoog in en bij elke geziene film zit ik te genieten.
    Geen idee of het boek nu nog meerwaarde heeft maar de uitwerking van Carpenter vond ik gewoon erg goed gedaan.
    Hij kan altijd zo een bepaalde sfeer neerzitten die mij erg aanstaat, en die soundtrack is ook fantastisch.

Hush
    Pff ja, goed en niet goed, 't is te zeggen... de idee achter het verhaal is op zich niet slecht, en de spanning zit op zich ook wel goed, al voelt het erg cliché aan.
    Maar, ik stoorde mij vooral aan het ontbreken van een motief van de dader. Waarom toch? Het moet nog altijd wat logisch overkomen maar al de moeite en tijd van de bad guy is niet te verklaren...
    Bij Hush is het ontbreken van een motief toch net erger? Net als bij The Strangers is het gewoon een laffe sicko die zijn kicks haalt uit het terroriseren van een weerloos slachtoffer.

Insidious (rewatch)

Ik blijf het jammer vinden dat Wan zich tegenwoordig bezig houd met blockbuster actiefilms, want zijn echte fortė ligt toch echt bij het haunted house genre. Op zich overstijgt de film de cliché's niet en winkt het wel erg nadrukkelijk naar Poltergeist, maar sommige van zijn scares zijn er wel knal op. Ik kijk nooit meer op dezelfde manier naar een babyfoon.

Pagina 194 van 202 Eerste ... 94144184190191192193194195196197198 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten