HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    David Lowery maakt zijn films speciaal voor mij denk ik.
    Waarom? Is het hoofdpersonage een schoolmeesterlijke etter?

Hihi xoxo
    You are a can.

iTrader
    1 (100%)
    John Wock 2

Mja wa kunt ge erover zeggen. Als ge 1 goed vondt, zult ge 2 ook goed vinden.
    Coole actie scenes enal, respect voor Reeves voor de training en stunts, imo een schoolvoorbeeld van subtiele worldbuilding done right. Maar twas wel leuk geweest als ze ietwat moeite zouden steken in verhaal of emotional involvement ... daar zit werkelijk 0.

Dan zag ik veel liever Atomic Blond. Hoewel die film veel problemen had, proberen ze een verhaal rond de brute actie te bouwen.
    Laatst gewijzigd door Lint; 16 maart 2019 om 09:16

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    https://www.imdb.com/title/tt7905466/?ref_=nv_sr_1

They shall not grow old.

Dikke aanrader om eens meer te weten te komen over het leven in de loopgraven tijdens "de Groote Oorlog". Het inkleuren en updaten van de beelden is verbazingwekkend goed gelukt en waren echt indrukwekkend. 8/10.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

iTrader
    1 (100%)
    Sexy Beast

Deze film doolde al heel lang rond op mijn to watch lijstje, maar om de 1 of andere reden nooit opgelegd. Na het fe-no-me-na-le Under The Skin, deze (mentaal) wat hoger gezet en eindelijk eens bekeken.
    Aan de ene kant ben ik teleurgesteld, omdat het helemaal niet te vergelijken valt met Glazer's laatste, op geen enkel vlak (stijl, toon, onderwerp, kwaliteit).

Aan de andere kant kreeg ik wel een mooie, beperkt in timeframe, karakterstudie van Gal en Deedee, geframed in een soort deconstructie van een heist film. Een vrij kleine film, met goede dialogen gespeeld door geweldige acteurs.

Vooral props voor het script, dat een masterclass is van enkel de essentie over te houden, en voor de geweldige bijrol van Kingsley.

Ik denk wel niet dat ik deze ooit wil / moet rewatchen.

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Dien intro alleen al

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Captain Marvel. Voor mij een van de beste Marvel films, zoniet de beste. Brie Larson speelt dat gewoon fantastisch.

iTrader
    1 (100%)
    Blockers ... oprecht mee geamuseerd.

Basically Superbad met vrouwen, de film volgt de vrij typische tienerseks komedie formule (incl. degoutante kotsscene, wtf waarom steeds). Maar deze onderscheidt zich wel met likeable en realistische(re) karakters + reacties, en een sociaal bewust gedachtengoed ... 2 zaken die je bijna nooit vindt in dit type film.

John Cena is precies wel.een komedisch talent, steelt elke scene, excellente timing, en enorm goede comedic chemistry met Leslie Mann.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dien intro alleen al
    Amen !

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Cloud Atlas 6,5/10

psycho filmpje

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mandy, zalige film
    Ik had precies het gevoel dat ik naar Carpenter Brut The Movie zat te kijken.
    Die beelden en die muziek is precies tzelfde
    Sinds 2016 al fan deze groep, sinds ze deze videoclip uitbrachten: https://www.youtube.com/watch?v=er416Ad3R1g
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Bohemian Rapsody.

https://www.imdb.com/title/tt1727824/?ref_=nv_sr_1

Niet echt mijn genre, maar ik vond het zeker de moeite om eens te bekijken. Geweldig geacteerd door Malek trouwens. 7/10.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Captain Marvel
    Het jaar 1990. Er is een galactische oorlog gaande tussen twee buitenaardse rassen. Carol Danvers, beter bekend als Captain Marvel, is een vrouw met superkrachten die na lange tijd terugkeert naar de aarde. Daar herinnert ze zich zaken uit haar verleden die bij haar vragen oproepen. Intussen neemt ze het samen met haar bondgenoten op tegen de Skrulls, die de gave hebben om van gedaante te veranderen en die onder leiding staan van Talos. Weet één van de meest krachtige superhelden van het universum de vijand te stoppen?
    Teleurstellende Marvel film. Biedt eigenlijk niets nieuws en de derde act vond ik verschrikkelijk saai. - 5,5/10

Celle Que Vous Croyez
    De op middelbare leeftijd gekomen lerares Claire is een gescheiden vrouw. Ze creëert een vals Facebookprofiel van een 24-jarige vrouw genaamd Clara om haar jonge geliefde in het oog te kunnen houden. Hij trapt echter niet in haar val, waardoor Claire het via zijn beste vriend probeert. Deze aanvaardt haar vriendschapsverzoek waarna hun valse vriendschap uitbloeit tot een al even valse liefdesrelatie. Stilaan krijgt Claire echter gevoelens voor de man die, op zijn beurt, voor de fictieve Clara valt. Een vrouw die hij nu ook in het echt wil ontmoeten.
    Best ok verhaal, dat omhoog wordt getrokken dankzij de acteerprestatie van Juliette Binoche. Er is wel een twintigtal minuten die ik persoonlijk overbodig vond aan het verhaal. - 6/10

iTrader
    0
    Triple Frontier - 4/10

Free Solo - 7/10

Jack Reacher: Never Go back - 5/10

Wreck-it Ralph - 7.5/10

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    The Ballad of Buster Scruggs gezien afgelopen vrijdag.
    Stond al even op mijn lijstje.

Ik vond het leuk maar had toch liever een mini serie gezien dan deze lange film.
    Van bijna elk verhaal wou ik wel meer zien.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Pagina 168 van 168 Eerste ... 68118158164165166167168

Tags for this Thread

Regels voor berichten