Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    One cut of the dead ook goed bevonden!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    "typische Troch" dingen in terug, haar debuut heb ik zelf nog niet gezien).
    Was dat een ander zijn lief ofzo?
    Als ja, weet ik dat ik die zeer goed vond. Maar ik herinner me daar letterlijk niks meer van, so there's that.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat je de juiste voorhebt idd (een ander zijn geluk), als ik die ooit eens te pakken krijg zal ik die zeker wel eens bekijken, zou me verbazen dat die mij zou tegenvallen .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Destijds in de cinema gezien ... of 1 of ander festival want ik herinner mij dat ze die kwam introduceren en ik er achteraf mee stond te borrelen.
    Vond die toen niet slecht, staat hier op 9lives wrsch nog ne post over van mij

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nah die is matig at best (net als het boek) .

Edit: Mini Quiz-vraag, uit welke film komt mijn spiksplinternieuwe avatar?
    les quatre cent coups!

Van Fien Troch enkel nog maar Een ander zijn geluk gezien, die vond ik zeer goed, en Kid, die vond ik wel mooi vormgegeven maar deed me uiteindelijk weinig. Kijk wel uit naar Home tho

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd, Les Quatre Cent Coups is correct .

Edit: Ik heb mijn eerste meesterwerk van dit jaar achter de rug, dit jaar gezien wil ik dan zeggen: Las Elegidas - Fantastisch van A tot Z imo.
    Laatst gewijzigd door AreVee; Gisteren om 06:43
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Battle Angel Alita 3D: Awel, dat viel héél, héél goed mee en komende van een absolute fan van het eerste uur van de anime (en een lezer van de ganse manga reeks) wil dat toch al iets zeggen. Natuurlijk heb ik mierrenneukerige opmerkingen maar de positieve punten halen toch moeiteloos de overhand. Ik kan de film uiteraard moeilijk beoordelen met de ogen van een Alita-maagd, dus hoe het voor de doorsnee kijker gaat overkomen, kan ik moeilijk inschatten. Ik denk misschien een beetje verwarrend? Het viel mij bijvoorbeeld op dat Ido geen insignia van Zarem (sorry: Zalem, force of habit) op zijn voorhoofd had en er dus ook nooit iets van zegt, tot helemaal op het einde, wanneer hij zegt dat hij het heeft verwijderd, maar het is nooit ter sprake gekomen dat originele inwoners van Zalem dat teken hebben, dus hoe weten mensen die de manga/anime niet kennen dat? Alleen Chiren had verder dat teken en zei heeft er ook nooit iets over verteld... Nuja, mierrenneukerige opmerkingen zoals ik al zei.

Wat random opmerkingen, good and bad:
    -Ik vond de casting goed, alle personages waren herkenbaar in hun vleselijke evenknie.
    -De stad vond ik veel te groot en proper, veel minder de krottenwijk hellhole die het zou moeten zijn, maar ja, dat is visueel minder interessant uiteraard. Nu was het verschil met Zarem precies niet zo heel groot.
    -Motorball: opmerkelijk goed geïntegreerd in het verhaal, veel beter dan de manga, waar dit pas veel later aan bod komt en compleet los staat van eender wat anders.
    -Ondanks een uitgebreider verhaal dan de anime, samengeraapt uit stukken van de manga, houden ze wel vast aan de Hugo-spanningsboog, wat volgens mij een heel goede beslissing was. Dat is zeker en vast het emotionele hart van het verhaal en in de manga is dat het einde van hoofdstuk 12, van zo'n 50 hoofdstukken. De anime stopt ook daar, maar is dan ook maar zo'n 55 minuten.
    -Guryushika!!!! Niet Grewiska of wat de fok ze er van gemaakt hebben, lol, Guryushika!

In elk geval een pak minder irritant dan dat Ghost in the Shell-gedrocht...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik probeer hem dit weekend nog te bekijken. Ik ken de manga niet en over het algemeen ook geen fan van het genre/de stijl. Maar een James Cameron/Robert Rodriguez combo zie ik wel zitten! Ik ben ook blij dat je Ghost in the Shell remake ook een gedrocht vond. Ik herinner me dat die best goed ontvangen werd, maar ik vond hem heel saai, ben zelfs in slaap gevallen in de cinema...

DamianV's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    If Beale Street Could Talk
    De jaren 70. De film focust zich op het leven van enkele arme Afro-Amerikanen in Harlem en met name op de negentienjarige zwangere Tish. Zij moet snellen tegen de klok om de onschuld van haar geliefde, Fonny, te bewijzen. Deze zit, in afwachting van de rechtszaak, ten onrechte in de cel en wordt beschuldigd van verkrachting.
    Prachtige film van begin tot einde, zowel visueel als verhaalgewijs. - 8,5/10

Pagina 160 van 160 Eerste ... 60110150156157158159160

Regels voor berichten