utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Btw utred, waart gij ni diegene die commentaar had op Watchmen (de comic) en nog andere aanraders zocht?
    Marvels ooit gelezen? Nu ook ni het summum van graphic novels maar zeker wat meer dan de standaard Spidey comic.
    Bedankt voor de tip! Ziet er een interessant idee uit.

Deze ochtend naar Shoplifters geweest. Meesterwerk. Magistrale kijk op de betekenis van familie.

Ash is Purest White zoals verwacht ook steengoed.

Climax is Gaspar Noé doing Gaspar Noé things en heerlijk fucked up. Iets tussen horror en music video. Aanrader voor het grote scherm.

'We Do Not Care If We Go Down in History as Barbarians' is redelijk briljant. Ambitieus concept vind ik, als in moeilijk om uit te voeren, maar het is zeer goed gelukt. Zeer interessante kijk op censuur en revisionisme, en de manier waarop we met onze geschiedenis omgaan.

Hotel By The River doet niets wereldschokkends maar is gewoon heel erg mooi.

Zeer content tot nu toe! Morgen nog Bad Times At The El Royale en First Reformed

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ja kende venom wel maar nooit echt diepgaand hoe en wat venom was, al die comic's heb ik nooit gelezen vandaar ook mijn vraag over het einde...
    Nooit de animated reeks van Spiderman gezien? Of Spiderman 3 film met den Toby? Daar kwam Venom ook in.
    Is altijd mijne favoriet van de Spiderman Universe geweest, samen met Carnage.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    'We Do Not Care If We Go Down in History as Barbarians' is redelijk briljant. Ambitieus concept vind ik, als in moeilijk om uit te voeren, maar het is zeer goed gelukt. Zeer interessante kijk op censuur en revisionisme, en de manier waarop we met onze geschiedenis omgaan.

Hotel By The River doet niets wereldschokkends maar is gewoon heel erg mooi.

Zeer content tot nu toe! Morgen First Reformed
    See you there?

History/Barbarians is inderdaad echt super. Wat egostrelend soms, maar het was echt belangrijk dat iemand een film als deze maakte. Blij dat het Radu Jude was, want ik blijf fan van zijn films. Aferim en Scarred Hearts zijn enorm aan te raden.

Agreed on Hotel by the River. Vind Hong Sang-soo nooit geniaal maar altijd zeer aangenaam. Als hij kleine, mooie films als deze kan blijven maken elk jaar, zal ik zeer blij zijn - ook al vind ik bijlange de tijd niet om ze allemaal te zien.

Nieuwe Koreeda, Noë en Jia hoop ik gewoon (net als nieuwe Ceylan en Denis) in de cinema te kunnen zien. Hun vorige films vonden altijd een distributeur hier, dus dat moet wel lukken.

FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    97 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    See you there?

History/Barbarians is inderdaad echt super. Wat egostrelend soms, maar het was echt belangrijk dat iemand een film als deze maakte. Blij dat het Radu Jude was, want ik blijf fan van zijn films. Aferim en Scarred Hearts zijn enorm aan te raden.

Agreed on Hotel by the River. Vind Hong Sang-soo nooit geniaal maar altijd zeer aangenaam. Als hij kleine, mooie films als deze kan blijven maken elk jaar, zal ik zeer blij zijn - ook al vind ik bijlange de tijd niet om ze allemaal te zien.

Nieuwe Koreeda, Noë en Jia hoop ik gewoon (net als nieuwe Ceylan en Denis) in de cinema te kunnen zien. Hun vorige films vonden altijd een distributeur hier, dus dat moet wel lukken.
    Climax komt uit op 21 november (wordt verdeeld door O'Brother), Shoplifters normaal 12/12.
    DVD's - What I've watched
    Tasta.me - Zoekt extra reviewers voor PS4, Xbox One en PC!
    PSN/XBL: FreakyJP

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    602 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Nooit de animated reeks van Spiderman gezien? Of Spiderman 3 film met den Toby? Daar kwam Venom ook in.
    Is altijd mijne favoriet van de Spiderman Universe geweest, samen met Carnage.
    Sorry, allemaal niet gezien op spider-man 3 na ma veel herinner ik me er niet veel van

iTrader
    1 (100%)
    First Man

Als film echt perfect gemaakt vind ik, en de muziek was ook steengoed. 2 scenes, waaronder een die ik niet ga spoilen en de maanlandingsscene zelf waren echt magistraal. Veel bekende koppen ook, wat wel leuk is. De film maakte emotioneel wel niets los bij me, maar dat is natuurlijk persoonlijk. - 8,5/10

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    255 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLLuSion_xGen Bekijk bericht
    Halloween:

Ik herinner me nog dat ik deze als 7 jarige (1992) heb gezien en de familie dus niet wist dat deze zo eng was want anders had ik deze nooit niet gezien.
    Maar dit ter zijde, ik heb deze nog eens bekeken omdat de nieuwe "sequel" weldra uitkomt maar blijkbaar is alles wat we dus weten en de sequels erna daarmee ook in de vuilbak gesmeten.
    Dus ik vraag me af of ik Halloween II nog wel moet zien dan?
    klopt, ik was ook aant overwegen de remakes van Rob Zombie nog eens te herbekijken eerst,
    maar dan herinnerde ik me weer hoe bagger die waren
    make america great again

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    klopt, ik was ook aant overwegen de remakes van Rob Zombie nog eens te herbekijken eerst,
    maar dan herinnerde ik me weer hoe bagger die waren
    Ik vond die eerlijk gezegd nog goed meevallen.
    Giggity

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Sorry, allemaal niet gezien op spider-man 3 na ma veel herinner ik me er niet veel van
    Damn, ge weet ni wa ge mist. Tijd om allemaal eens terug te zien, tegen dat de volgende Venom film uitkomt .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakyJP Bekijk bericht
    Climax komt uit op 21 november (wordt verdeeld door O'Brother), Shoplifters normaal 12/12.
    En High Life op 26/12.

Voor The Wild Pear Tree nog geen releasedatum geweten, maar Skoop heeft al een pagina aangemaakt, dus zal daar ook wel uitkomen: STUDIO SKOOP | 5 CINEMA'S + FILMCAFE |
    Ben hem paar dagen geleden gaan zien op filmfestival (en High Life vanavond), vond 'm weer zeer sterk.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Yihaa

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Hustler: 7/10
    De dood vroeg aan het leven: waarom is iedereen bang voor mij? Waarop het leven zei: omdat ik vol leugens zit en jij de waarheid bent.

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Noordzee,Texas 5,5/10

Vond hem te saai eigenlijk.
    En zo'n beleefd taaltje,weet niet of dat zo was in die tijd maar ik ergerde me er toch aan.

Pagina 107 van 107 Eerste ... 75797103104105106107

Regels voor berichten