Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ValeRossi46 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Was zeker goeie horror..maar ik duidde op heel het Conjuring realm..na The conjuring zijn ze blijven doorhameren op die "reeks" met vrij onnozele films als gevolg.
    Annabelle Creation was nog ok dat geef ik toe.
    Ma de rest vd sequels en prequels etc zijn niet eens scary..terwijl de The Conjuring me in men broek deed schijten bij wijze v spreken.
    Achzo. Mijn excuses, dacht dat je het gewoon in het algemeen had over horrorfilms.

The Conjuring was inderdaad nog 1 van de betere.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Ik vind het inderdaad geen verschrikkelijke film, maar wel enorm onevenwichtig in stijl, onduidelijk in zijn doel, en uiteindelijk redelijk kinderachtig.

Ik haal er ook niet "komedie met thriller plot" uit zoals jij, maar zie "thriller met misplaatste komedie" ... .
    Anna Kendrick is inderdaad het beste deel vam de film (en hot), maar zet uiteindelijk iets (komisch) neer dat keihard clasht met de rest van de film.
    Waarschijnlijk niet Kendrick haar schuld. Maar dus was mijn gevoel constant, na de zoveelste stijlbreuk, letterlijk "Heh? What the fuck just happened?".
    Die genre combo lijkt voor zeer velen in het verkeerde keelgat te zijn geschoten. Ik vond het zelf overduidelijk in de eerste plaats een komedie, zie ook het vorige werk van Paul Feig (Freaks & Geeks, Bridesmaids, Ghostbusters). Of de vormgeving en de cinematografie waarin alles netjes wordt uitgelicht en veel meer in lijn ligt met komedies, terwijl thrillers en mysteries eerder voor een donkere, onderbelichte look gaan (zie bvb Gone Girl). En uiteraard de twee lead performances die overduidelijk voor comedy gaan. De plotse overgangen van het ene naar het andere genre voelen inderdaad erg vreemd aan, maar vond het wel fijn dat iemand dat zo probeerde te doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Dat gezegd zijnde vind ik (in volgorde) Cabin Fever, Green Inferno en Knock Knock zeker ok voor wat ze zijn. Pretentieloze en "unapologetic" horror films die fun en/of hommages zijn.
    Bedoeld als fun zeer zeker. Maar fun to watch? Not so much...

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Darjeeling Limited: 7/10
    De dood vroeg aan het leven: waarom is iedereen bang voor mij? Waarop het leven zei: omdat ik vol leugens zit en jij de waarheid bent.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    602 (100%)
    venom 8/10 ik wist eigenlijk niks af van venom vooraf mooie popcorn film, iemand die weet naar welke schurk ze doelen op het einde van de film ?

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Carnage, soortement rode Venom. Alter ego van Cletus Cassidy, een complete psychopaat en waarschijnlijk de meest gewelddadige en bloederige bad guy in het Spidey universum. Totaal ongeschikt voor PG-13...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    venom 8/10 ik wist eigenlijk niks af van venom vooraf mooie popcorn film, iemand die weet naar welke schurk ze doelen op het einde van de film ?
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Sapphire RX Vega 64 - Toshiba XG3 256GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Corsair VOID RGB Wireless headset - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In A Lonely Place: 8/10
    De dood vroeg aan het leven: waarom is iedereen bang voor mij? Waarop het leven zei: omdat ik vol leugens zit en jij de waarheid bent.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mensen de nieuwe Chazelle al gezien? Ben er wel enorm benieuwd over na al die top recensies.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik wil hem gaan kijken in IMAX, maar niet zeker of ik daar de tijd voor ga vinden...

Pagina 106 van 106 Eerste ... 65696102103104105106

Regels voor berichten