Pagina 1 van 334 123451151101 ... Laatste
    Razer's schermafbeelding
    iTrader
    80 (89%)

Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan ? (22)

Hier gaan we verder

Vervolg van thread 21
    http://www.9lives.be/forum/films-dvd...rvan-21-a.html
    Steam & PSN
    no votes  

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Enter the Dragon ! Eindelijk gezien, wist niet dat Mortal Kombat hier bijna een volledige remake van was :o
    no votes  

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellrabbit Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enter the Dragon ! Eindelijk gezien, wist niet dat Mortal Kombat hier bijna een volledige remake van was :o
    Damn, Mortal Kombat zo lang geleden. Enter the Dragon ook al een tijdje. Ik heb die ook gezien voor ik echt een Bruce fan ben geworden. Ik vraag me af hoe ik die nu zou ranken tussen de rest.

@steven: vreemd dat je Spotlight traag vond maar The Revenant niet. Ik vond beiden goede films, maar toch net iets meer genoten van Spotlight omdat die met een aangenaam tempo vooruitging. The Revenant rekte zijn flinterdunne plot (waar op zich geen probleem mee is) zodanig uit dat ik af en toe wel een dikke vijf minuten met mijn duimen zat te draaien.

Ik kijk nu echt uit naar Bone Tomahawk, hopelijk zal die nog ergens op het grote scherm te zien zijn in Antwerpen. Ik heb hem gemist tijdens Offscreen, maar verwacht ergens dat Cinema Zuid die tijdens een re-run zal spelen.
    no votes  

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Recent herbekeken:

Mulholland Drive: heerlijk nog altijd. Enkele schitterende scènes. 8/10

Thief: bij elke kijkbeurt beter en beter. 8,5/10

Inside Man: bleh. Eerste keer dat ik die zag, vond ik het prima. Nu valt die toch wel wat tegen. Uitgangspunt is leuk maar voor de rest... Washington irriteerde me ook wel, overbodige rol voor Foster en Dafoe een te kleine rol . 6/10

Shutter Island: sfeer en acteerprestaties zitten goed. Maar het laatste halfuur is er teveel aan. 7/10
    no votes  

Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Pulp fiction (rewatch in kwadraat) : tarantino op zen best hopelijk haalt hij nog 1 keer dit niveau. Dialogen zijn zalig, elk gesprek creeren die een spanning tussen de personages die top vertolkt zijn al springt samuel l jackson er wel uit. Het verhaal is top en hoe meer ik em bekijk (was 16de keer nu) zie ik meer en meer details die hem toch beter, grappiger en spannender blijven maken. Net zoals de dialoge is ook de soundtrack geweldig. 10/10

morgen hidden fortress met eventueel inception. Momenteel trouwens ook shutter island aant zien
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Long Goodbye - Heel erg sfeervolle film die niet lang nodig heeft om je volledig in de leefwereld van het hoofdpersonage - wat een geweldige prestatie ook - te doen inleven, erg goed weer, derde film die ik van Altman zie en het is drie keer duidelijk dat hij in de regiestoel zat, ondanks dat het ook drie totaal verschillende films zijn, sfeer is hier het sleutelwoord voor deze film voor mij. Prima werk.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Assassin

Prachtige film. Enorm traag; shots bleven zeer dikwijls net iets langer hangen dan verwacht/nodig maar voor mij werkte het perfect, en het gaf meer tijd om de schoonheid van de beelden op te nemen want elk shot was een kunstwerk op zich.
    no votes  

ValeRossi46's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Only the Dead (see the end of war)
    Het is een docu wel,maar ik wil hem echt aanraden,zeker in deze tijden..ik wil ook waarschuwen voor de gruwelijke beelden.
    Volgt een Australische oorlogsjournalist die eigelijk IS volgt sinds het ontstaan en het omverwerpen v Sadam in Iraq.
    Het is gruwelijk,maar imo wel noodzakelijk kwaad om een helderdere kijk te krijgen op de haat tegen het westen etc.
    Heel objectief gemaakt,heel confronterend..schuwt de horror v oorlog niet,maar geeft u wel een andere kijk dan wat men via de media verneemt.
    no votes  

iTrader
    31 (100%)
    Batman v Superman gisteren gezien. Na alle reacties hier te lezen had ik al schrik op voorhand.. Nu als liefhebber van Marvel/DC* toch maar gaan kijken en ik moet zeggen, ik vond hem goed. De score die imbd geeft 7,5/10 lijkt mij meer dan correct. Een van de hoogtepunten van deze film is wel plots over door vernoeming van een "naam.." Dat was wel een beetje kort op de bal gespeeld vond ik.

Voor de rest, zeker een aanrader, heftige actiefilm, ik vond hem zeker beter dan The Avengers 2. Scoort voor mij op het niveau van Deadpool, al is die wel eerder deels komisch bedoeld en deze niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door D!NKSK3N; 2 april 2016 om 20:05
    no votes  

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    The Long Goodbye - Heel erg sfeervolle film die niet lang nodig heeft om je volledig in de leefwereld van het hoofdpersonage - wat een geweldige prestatie ook - te doen inleven, erg goed weer, derde film die ik van Altman zie en het is drie keer duidelijk dat hij in de regiestoel zat, ondanks dat het ook drie totaal verschillende films zijn, sfeer is hier het sleutelwoord voor deze film voor mij. Prima werk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    The Assassin

Prachtige film. Enorm traag; shots bleven zeer dikwijls net iets langer hangen dan verwacht/nodig maar voor mij werkte het perfect, en het gaf meer tijd om de schoonheid van de beelden op te nemen want elk shot was een kunstwerk op zich.
    Double yay!
    no votes  

Hellrabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D!NKSK3N Bekijk bericht
    Batman v Superman gisteren gezien. Na alle reacties hier te lezen had ik al schrik op voorhand.. Nu als liefhebber van Marvel toch maar gaan kijken en ik moet zeggen, ik vond hem goed.
    Als liefhebber van Marvel naar een DC film gaan kijken?
    no votes  

daedalus's schermafbeelding
    iTrader
    235 (100%)
    haute tension ( high tension) 8/10 (spannend)
    en
    martyrs 7/10 (beetje wtf)

franse toppers
    zijn er zo nog films?
    no votes  

Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daedalus Bekijk bericht
    haute tension ( high tension) 8/10 (spannend)
    en
    martyrs 7/10 (beetje wtf)

franse toppers
    zijn er zo nog films?
    A l'Intérieur, Frontières en, alhoewel ik zelf geen fan ben, Ils...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)
    no votes  

Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    The Duke of Burgundy

K'vond hem heel leuk. Visueel en auditief sterk. Originele verhaallijn die zich vooral buiten de dialogen ontplooit. De wereld an sich vond ik ook boeiend, vooral omdat we er zo weinig van weten en hij zo raar is: waar speelt het zich af? wanneer? paspoppen? mannen? vlinders overal!

Ik vond Berberian wel nog leuker, maar dat is omdat ik meer heb met giallo dan euro-sleaze. Hij is ook wel niet voor iedereen, denk ik.
    no votes  

Weetikveel's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    The Turin Horse. Sfeer doet mij wat denken aan 'Letters From A Dead Man', de muziek aan 'Baraka' en 'Koyaanisqatsi'. Goede film, maar geen topper. Er miste iets. Wel duidelijk reden genoeg om andere films van deze regisseur te zien.

Funny Games.
    The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.
    no votes  

Pagina 1 van 334 123451151101 ... Laatste

Regels voor berichten