Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    KDB fenomenaal, maar Lukaku was gisteren ook echt super.

Hier een niet-Brugge supporter: ik erger me ook aan de wissels van Martinez. We spelen al jaren tegen Janneke en Mieke, de kwalificatie is alweer binnen, waarom dan altijd met de (15) usual suspects spelen tot bijna de 90ste minuut. We weten ondertussen welw at Chadli kan, wat Carrasco (niet meer) kan,...
    Laat eens wat spelers als Raman, Verschaeren, Vanaken, Engels,...opdraven de laatste 20min. Wat heb je aan 2min?
    En na 20 min 2 goals incasseren en dan kunne we daar weer over zagen ...
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Wat een gejank over welke wissels er moeten inkomen. Dat zijn toch (voorlopig) geen spelers voor de basis. Geniet verdomme van De Bruyne. Wat een klasse!
    Tja, je hebt ook supporters die (nog altijd) hopen dat er progressie gemaakt wordt in de ploeg als geheel. Uiteraard geniet ik van de klasse van onze topspelers, maar tegen sterkere ploegen is dat niet voldoende. Dat hebben we intussen al afdoende gezien.

Hazard en Witsel kunnen voor of tijdens het EK ook geblesseerd raken. Vermaelen en Kompany zijn certitudes voor een blessure. Carrasco gaat nog een gans seizoen liggen rotten in China. Als je dan de kans hebt om veilig een aantal jongens speelminuten te geven, te kijken hoe ze presteren en in het team passen, ... doe dat dan. Maar neen, je kiest voor iemand waarvan je perfect weet wat hij kan en de andere twee breng je in de laatste 5 minuten. What's the point? Wat leer je daar uit?

We hebben een ploeg waarmee we echt een héél realistische kans hebben (gehad?) om EK en WK te worden. Maar we hebben nog altijd geen trainer gehad die dat potentieel er uit haalt. Sta mij toe dat jammer te vinden en geen genoegen te nemen met wat klasseflitsen tegen tegenstanders die we zelfs met ons B-elftal zouden moeten kloppen. En het scorebord ten spijt, een echt goeie match was dit weer niet he. Te weinig controle op het middenveld, te veel slordige passes en onnodig balverlies, ... Tegen een betere ploeg wordt dat gewoon afgestraft.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Ik zeg van ze laatste 20min in te zetten als match toch al gespeeld is.
    Dan kan je hoogstens nog eentje in krijgen en daar gaat enkel De Neus van Bilzen kwaad om zijn.
    Je moet ook niet per se 4 van die gasten ineens inbrengen he, maar over 2 of 3 matchen.
    Denk niet dat met zo 1 groentje in de ploeg de boel als een kaartenhuis in elkaar gaat vallen.

Wat willen we, dat wanneer er zich eens iets onverwachts voordoet we geen enkel idee hebben wie klaar is en wie niet?
    Beetje zoals de farce van Wilmots tegen Wales in de defensie?

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Het verbaast me dat er nog altijd kritiek is op de speelstijl, de tactische keuzes, de wissels, ... van Martinez.

Ik bedoel, na 3 jaar bondscoach spelen zou je toch al moeten weten hoe hij in elkaar zit en dat hij van zijn methodes en visies helemaal niet (meer) gaat afwijken.
    Mede daarom dat ik het tegenwoordig echt niet meer kan opbrengen om dergelijke kwalificatiematchen nog te bekijken, tenzij in het stadion zelf.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Het verbaast me dat er nog altijd kritiek is op de speelstijl, de tactische keuzes, de wissels, ... van Martinez.

Ik bedoel, na 3 jaar bondscoach spelen zou je toch al moeten weten hoe hij in elkaar zit en dat hij van zijn methodes en visies helemaal niet (meer) gaat afwijken.
    Mede daarom dat ik het tegenwoordig echt niet meer kan opbrengen om dergelijke kwalificatiematchen nog te bekijken, tenzij in het stadion zelf.
    We blijven hopen dat hij het licht gaat zien

iTrader
    0
    We moeten de komende matchen alle 4 nog verliezen om de kwalificatie te mislopen. Dat zijn dus 4 oefenmatchen he. Enkel voor de statistieken maakt het uit dat je dan eens wat averij oploopt. Maar liever onderweg wat averij oplopen en aan het team werken, dan bij de kwalificaties onze statistieken opkrikken en tijdens het toernooi merken dat we weer geen alternatieven hebben.

iTrader
    3 (100%)
    Ik mis toch de tijd waar we iedere kwalificatiematch met zenuwen zaten en we moesten winnen tot je dan het fameuse zinnetje hoorde/las : het is mathematisch nog mogelijk

nu winnen we constant alle kwalificatiematchen en zitten ze nu nog te zagen en klagen

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Ik mis toch de tijd waar we iedere kwalificatiematch met zenuwen zaten en we moesten winnen tot je dan het fameuse zinnetje hoorde/las : het is mathematisch nog mogelijk

nu winnen we constant alle kwalificatiematchen en zitten ze nu nog te zagen en klagen
    Wacht nog 2 toernooien en die tijd is terug.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Lighten up, zou ik zeggen, 't was maar een kluchtje
    ik geef, in tegenstelling tot anderen en in tegenstelling tot wat je beweert, bijna nooit 'dwaze commentaar'.
    Het feit dat je reageert als door een wesp gestoken doet me vermoeden dat het je meer kon schelen dan je toe geeft

en wat die laatste twee wissels betreft: behalve idd de timing was daar weinig mis mee (itt de carrasco-wissel)
    Nee hoor het interesseert me echt niet dat Vanaken al dan niet speelt bij de rode duivels. Maar die wissels zijn gewoon belachelijk. Ge staat 3-0 voor, en dan gaat hij eerst een standaard wisseltje doen waar ge niks aan hebt en dan voor die 2 jongens content te stellen ze in de laatste 5 minuten laten invallen (los van het feit dat ik zo'n Verschaeren helemaal niet geschikt vind om nu al een Acap te krijgen, maar wederom daar gaat het eigenlijk niet over). Hij had toch gemakkelijk vroeger kunnen wisselen in zo'n match.

En dat zinnetje van die dwaze commentaar hebt ge gelijk in. Was ambetant omdat ik aant verliezen was op FIFA excuses.

Ik kan misschien is zagen over RSCA , maar voor mij zijn alle rode duivels , tadaaa, rode duivels .
    Bleiten omdat er ene van u ploeg ni opstaat vind ik lachwekkend maar kom .
    Zou het zelfde zijn moest Witsel spelen omdat die ooit Wasyl zen been naar de frenne heeft geshot ....
    Supporter voor België en doe de Clubklepppen af .
    Ik zeg 2 keer letterlijk dat het me geen ene moer boeit of Vanaken speelt of niet bij de rode duivels dat gij niet kunt lezen is mijn probleem niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Nee hoor het interesseert me echt niet dat Vanaken al dan niet speelt bij de rode duivels. Maar die wissels zijn gewoon belachelijk. Ge staat 3-0 voor, en dan gaat hij eerst een standaard wisseltje doen waar ge niks aan hebt en dan voor die 2 jongens content te stellen ze in de laatste 5 minuten laten invallen (los van het feit dat ik zo'n Verschaeren helemaal niet geschikt vind om nu al een Acap te krijgen, maar wederom daar gaat het eigenlijk niet over). Hij had toch gemakkelijk vroeger kunnen wisselen in zo'n match.

En dat zinnetje van die dwaze commentaar hebt ge gelijk in. Was ambetant omdat ik aant verliezen was op FIFA excuses.

Ik zeg 2 keer letterlijk dat het me geen ene moer boeit of Vanaken speelt of niet bij de rode duivels dat gij niet kunt lezen is mijn probleem niet.
    Allee nu kank weer ni lezen , whatever man .
    RSCA 4 Ever !

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Ah, leuk, de kleutertuin van het JPL-topic heeft zich nu naar hier verplaatst. Fijn!
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Ah, leuk, de kleutertuin van het JPL-topic heeft zich nu naar hier verplaatst. Fijn!
    Ok .
    RSCA 4 Ever !

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    't Is inderdaad te hopen voor Martinez dat KDB en Hazard zich niet blesseren naar het EK toe. Alle resultaten ten spijt, blijft het toch enorm duidelijk dat het gevaar en de acties vooral van die twee moeten komen.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge weet toch dat Martinez altijd probeert met de 'sterkste' 11 te spelen zodat hij z'n persoonlijke statistieken kan boosten?
    Hij traint de Rode Duivels nog steeds om 'hogerop' te geraken in de PL he...
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Arne's schermafbeelding
    iTrader
    162 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Tja, je hebt ook supporters die (nog altijd) hopen dat er progressie gemaakt wordt in de ploeg als geheel.

Pagina 22 van 26 Eerste ... 12181920212223242526 Laatste

Regels voor berichten