Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen vrouw, geen kinderen.
    Life is good!
    Had ik maar dat verstand gehad op die leeftijd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vraag me toch af welke beun ooit op het idee is gekomen om dat toernooi over half Europa te spelen. Dat is toch echt gewoon te idioot voor woorden.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niemand wilde het organiseren, dus hadden ze niet veel keus. Nu het is Europa alles ligt nog altijd op een zakkendoek hé. Het WK in Rusland had grotere afstanden. Het WK in de VS in 26 gaat ook grote afstanden hebben hoor LA en NY liggen niet naast elkaar.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja maar verschil voor ons is dat je dan daar bent en blijft. Nu heb je neiging telkens terug naar België te keren en opnieuw te vliegen. Loopt meer op dan lokaal intern te reizen met trein/vlucht/auto.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Niemand wilde het organiseren, dus hadden ze niet veel keus. Nu het is Europa alles ligt nog altijd op een zakkendoek hé. Het WK in Rusland had grotere afstanden. Het WK in de VS in 26 gaat ook grote afstanden hebben hoor LA en NY liggen niet naast elkaar.
    Volgens mij waren er wel kandidaten, maar wouden ze dit doen om een jubileum te vieren van het EK.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Klopt.
    Hier nog van bij de bekendmaking:

EK voetbal 2020 definitief verspreid over Europa

UPDATEHet Europees kampioenschap voetbal van 2020 wordt gespeeld in verschillende grote steden in Europa. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA donderdag bekendgemaakt. De voetbalbond bestaat in 2020 60 jaar. In 2016 is het EK in Frankrijk.

Redactie 06-12-12, 17:29Laatste update: 31-08-16, 11:38Bron: ANP, Reuters, AFP

Om hoeveel en welke steden het gaat, weet de UEFA nog niet. Volgens secretaris-generaal Gianni Infantino wordt pas in de lente van 2014 duidelijk wat de speelsteden zullen zijn. Alleen Turkije sprak zich uit tegen de opzet. Dat land had zelf een oogje op de organisatie van het EK van 2020. Ook Azerbeidzjan en Georgië hadden gezamenlijk het EK willen organiseren, net als Ierland, Wales en Schotland.

Infantino benadrukte op de persconferentie in Lausanne dat de nieuwe opzet alleen geldt voor het EK van 2020, vanwege de 60e verjaardag van de bond. Omdat het eerste EK in 1960 was en het toernooi om de 4 jaar wordt gehouden, kon zoiets niet bij het 50-jarig bestaan van de bond, aldus Infantino.

Het plan werd na het EK van dit jaar gelanceerd door UEFA-voorzitter Michel Platini. De Franse oud-topvoetballer gaf destijds aan dat verspreiding over meerdere landen kostentechnisch gezien ook interessant zou zijn. 'Waarom zouden we een of twee landen verplichten om tien stadions te bouwen? Als we kiezen voor steden door heel Europa hebben we maar één stadion per stad of land nodig. Het zou een stuk makkelijker en goedkoper worden.'

Hij gaf toen al aan dat het voor de fans waarschijnlijk wel een duurdere aangelegenheid zou kunnen worden, vooral vanwege grotere afstanden tussen de speelsteden. Veel mensen reageerden op Twitter dan ook ontstemd. 'De bazen van Ryanair en Easyjet staan al te springen van vreugde', meldde één gebruiker. Anderen klaagden over een mogelijk gebrek aan sfeer omdat er niet één land centraal staat.

Infantino haalde zijn schouders op voor die kritiek. 'Ze zullen nog wel van mening veranderen als alles klaar is.'

Ik sta 1921ste op de lijst krijg ik net door van de supportersclub, dus tickets mogen geen probleem worden.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In 2024 is't in Duitsland mannen, dan kunnen we loss gehen in het Ruhrgebied.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik vraag me toch af welke beun ooit op het idee is gekomen om dat toernooi over half Europa te spelen. Dat is toch echt gewoon te idioot voor woorden.
    In tegendeel zelfs. Perfect logisch om dit systeem toe te passen. Wat te idioot voor woorden is, is om één land te belasten met dergelijke organisatie en vaak stadions te bouwen die alleen maar echt dienstig zijn tijdens de duur van het EK en waarvoor eigenlijk geen draagvlak is.

Want dan weer niet logisch is aan dit systeem is om al die 12 landen thuisvoordeel te geven. Dan krijg je natuurlijk de farce die het nu geworden is. Los daarvan is het gewoon een prima systeem.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Ik wil gerust alles gaan, maar het lijkt me praktisch onhaalbaar doordat het zo verspreid zit.
    Had gehoopt op 2x Kopenhagen.

Neig nu naar: 1x Kopenhagen, misschien 1x Sint-Petersburg, halve en finale in Londen (als we dat zouden halen).

Achtste en kwart te bekijken op moment zelf. Want je weet dus echt pas na de voorgaande match welk van de 2 locaties het gaat worden. En daar zit Amsterdam, Bilbao, München, Bakoe tussen. Nogal een verschil en ze gaan je sowieso naaien qua vluchten.
    Ik vind het eigenlijk wel fijn om dit in eigen dorp te volgen. Best wel mooie taferelen altijd.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    *Tromgeroffel*
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Godverdomme.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Direct meenemen!

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou echt dwaas zijn. Roberto zou beter meteen een miljoen sloefen Marlboro richting Cagliari sturen en The True King meepakken.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 35 van 35 Eerste ... 253132333435

Regels voor berichten