Pagina 6 van 25 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aaah, het heeft even geduurd maar we zijn terug waar we x maanden geleden gestopt zijn precies. We mogen ons beide pollekes kussen dat we zo iemand in de spits hebben rondlopen maar neen, het moet weer allemaal negatief zijn.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    4 leden vonden dit bericht nuttig.  

Ruben666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad, maar krijgt al van zijn 16de in eigen land continue bagger over zijn hoofd. Ik kan mij inbeelden dat dat op den duur begint te wegen ja.
    Inderdaad, en dan te denken dat volgens sommige salonanalisten Batshuayi of, godbetert, Origi een betere keuze zouden zijn

Ach, om de zaken in perspectief te plaatsen, er vertoeven hier zelfs Romeluhaters die Messi ‘wel eens in een andere ploeg zouden willen zien spelen om te kijken of de Vlo wel echt kan voetballen’
    .
    no votes  

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Is die sfeer daar eigenlijk altijd zo slecht of is dat gewoon op tv dat je bijna niks hoort van het publiek?

Precies of er zit daar maar 10 man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lt. ZweedVoet Bekijk bericht
    Ik vind het precies luider als normaal.
    In het stadion was het best amusant
    no votes  

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Aaah, het heeft even geduurd maar we zijn terug waar we x maanden geleden gestopt zijn precies. We mogen ons beide pollekes kussen dat we zo iemand in de spits hebben rondlopen maar neen, het moet weer allemaal negatief zijn.
    Open kan gemist, 7 of 8x in een 1 tegen 1 dezelfde beweging doen en een mogelijke kans naar de kloten werken omdat hij dingen blijft proberen die hij niet kan.
    Hij scoort 2 goals en doet daarmee zijn job maar voor de rest mag het toch gezegd worden dat het redelijk triestig was gisteren.
    Is ook bij Man Utd heel slecht bezig, en speelde op het een WK wel een aantal niveau's hoger. Hopelijk voor hem doen deze 2 goals hem deugd want hij kan wel beter dan wat hij gisteren liet zien.
    Recedite, Plebes
    no votes  

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Lukaku heeft ambitie, wat ik net als een pluspunt zou beschouwen bij een topsporter. Arrogant heb ik hem nog nooit geweten. Je zoekt gewoon een excuus om te bashen. En het beste waar je mee kan komen is 'maar hij is toch zo arrogant'.
    Met arrogante blaaskaak doel ik op zijn gedrag op het veld tijdens de match, Kerel verwacht elke bal perfect aangespeeld te krijgen, zonder er al teveel moeite voor te moeten doen, en bij elke bal die niet komt op de manier die hij wil, moet hij een ganse litanie afsteken en druk gesticuleren over hoe slecht de pass al dan niet was of over hoe het beter gekund had, En dat terwijl zijn balvaardigheid eerder aan de lage kant is en hij vaak goede passes door middel van een slechte controle teniet doet.

Zeker geen slechte speler als hij gebruikt wordt op de manier die hem het beste uitkomt, maar zijn attitude op het veld staat me gewoon niet aan.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    no votes  

GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lukaku is onze beste spits punt.
    no votes  

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Met arrogante blaaskaak doel ik op zijn gedrag op het veld tijdens de match, Kerel verwacht elke bal perfect aangespeeld te krijgen, zonder er al teveel moeite voor te moeten doen, en bij elke bal die niet komt op de manier die hij wil, moet hij een ganse litanie afsteken en druk gesticuleren over hoe slecht de pass al dan niet was of over hoe het beter gekund had, En dat terwijl zijn balvaardigheid eerder aan de lage kant is en hij vaak goede passes door middel van een slechte controle teniet doet.

Zeker geen slechte speler als hij gebruikt wordt op de manier die hem het beste uitkomt, maar zijn attitude op het veld staat me gewoon niet aan.
    Daarom dat hij op een gegeven moment teken deed dat Tielemans naar Hazard had moeten spelen ipv zelf te schotten (terwijl Lukaku zelf ook aangespeeld kon worden maar Hazard stond beter). Of dat hij teken deed naar Meunier van goed gedaan voor een bal die eigenlijk net te hoog was. Zo arrogant zeg.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Lukaku is onze beste spits punt.
    Zeker weten, het verschil met zijn concurrentie is dat hij al jaren redelijk consistent is en als hij slecht speelt toch nog steeds in staat is om een goal te maken en te wegen op een defensie.
    Benteke heeft een periode gehad dat ik hem beter vond dan Lukaku maar sinds zijn passage bij Liverpool is daar niks meer van terug te vinden.
    Batshuayi moet dringend terug een ploeg vinden waar hij elke week speelt om te zien wat die effectief kan.

Soit, Lukaku met vertrouwen in vorm is een beest en zonder blijft die nog steeds zijn nut hebben hoe verschrikkelijk onaangenaam het ook is om naar te kijken als supporter.
    Het jammere is dat ik in de laatste jaren zijn zwakkere punten niet echt heb zien evolueren, is nog steeds maar 25 en heeft al meer goals gemaakt dan de meeste spitsen in hun hele carrière maar hopelijk is zijn volgende manager er ene die hem beter kan maken ipv Mourinho nu die perfect is om spelers op hun best te laten presteren maar volgens mij niet de skills/ervaring heeft om spelers intrinsiek te verbeteren.
    Recedite, Plebes
    no votes  

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bats speelde zalig in Dortmund. Was daar echt aan het ontplooien. Ze hadden hem beter proberen te kopen of nog een jaar gehad. Is echt een ploeg waar hij ook in past vind ik.

Maar ja eens je bij Chelsea geraakt als jonge gast is niks nog zeker jammer genoeg. Ook al ben ik Chelsea fan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Open kan gemist, 7 of 8x in een 1 tegen 1 dezelfde beweging doen en een mogelijke kans naar de kloten werken omdat hij dingen blijft proberen die hij niet kan.
    Hij scoort 2 goals en doet daarmee zijn job maar voor de rest mag het toch gezegd worden dat het redelijk triestig was gisteren.
    Is ook bij Man Utd heel slecht bezig, en speelde op het een WK wel een aantal niveau's hoger. Hopelijk voor hem doen deze 2 goals hem deugd want hij kan wel beter dan wat hij gisteren liet zien.
    Ik heb het niet over zijn prestatie van vrijdag eh, daar ging het hier ook helemaal niet over. En een spits die elke wedstrijd zijn doelpunt binnenlapt, daar hebt ge toch absoluut niet over te klagen.

Bij United draait gans de ploeg gewoon vierkant, daar zijt ge als spits (zeker bij zotte Mo) altijd het slachtoffer van.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben666 Bekijk bericht
    Inderdaad, en dan te denken dat volgens sommige salonanalisten Batshuayi of, godbetert, Origi een betere keuze zouden zijn

Ach, om de zaken in perspectief te plaatsen, er vertoeven hier zelfs Romeluhaters die Messi ‘wel eens in een andere ploeg zouden willen zien spelen om te kijken of de Vlo wel echt kan voetballen’
    Puur hypothetisch gezien had ik Batshuayi wel eens al dat vertrouwen willen zien krijgen.

En nee dat is niet bashen, dat is objectief kijken naar de cijfers van alle spitsen.
    Alleen hoort de juiste carrièrekeuzes maken ook bij het leven van zelfverklaarde topspitsen.
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    We kunnen maar beter winnen anders hoor ik het voor de rest van m'n leven. Ik heb toch best schrik eigenlijk, Nederland is echt niet meer zo zwak!
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
    no votes  

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, Castagne schiet toch te kort precies. Ne run naar eigen goa, onder druk... simpel kunnen oplossen door terug te spelen. Verder wel gretig gestart
    no votes  

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Yes! Danjumaaaaaaa! Oh nee wacht. T'is geen match van Club!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met 1-1 kan ik leven.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
    no votes  

Pagina 6 van 25 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten