Pagina 42 van 58 Eerste ... 3238394041424344454652 ... Laatste
    TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee, maar lijkt me niet onlogisch? We zijn nu immers geen Duitsland, Brazilië, ... die altijd een meer dan degelijke generatie gaan hebben. Dat heeft Nederland ook niet.

Anderzijds moeten we deze jongens (Doku, Trossard, ...) toch ook wel meer tijd geven. Het is te vroeg om ze te beoordelen. Er lijkt mij zeker nog wel kwaliteit genoeg om een degelijke ploeg te vormen.
    De huidige toppers draaien ook al lang mee (velen al onder Leekens zelfs). Destijds zijn ze ook vaak tegen de muur gelopen. Deels door de trainer, maar vaak ook door verkeerde individuele keuzes of individuele fouten. Ik heb ook lang gedacht dat het voor deze generatie er niet ging uitkomen.

Kijk naar Lukaku. Ik denk dat de meesten het nu wel eens zijn dat het de onbetwistbare nummer één is. Ik herinner mij de discussies hier 4-5 jaar terug nog toen velen hier voortdurend zaten te bleiten voor Bats
    Of Benteke/Origi zelfs ...

ivm WK discussie: als je eerlijk bent, de RD hebben de match tegen Brazilië eigenlijk met chance gewonnen, onverdiend. Ze waren niet de beste ploeg imo... Wel samen met Frankrijk, Brazilie (Kroatie) dikke kanshebber/favoriet

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Er was ook een tijd dat men Witsel hier jaren lang ook graag uit de ploeg gezet had. Omdat hij enkel ballen breed legde. Uiteindelijk misschien wel de meest betrouwbare qua prestaties van deze generatie.
    Klopt, die heb ik zelf ook ongetwijfeld verwenst

Vaak was de kritiek ook niet onterecht. Daarmee, de spelers moeten wel de tijd krijgen om te groeien. Het heeft ook wel even geduurd vooraleer deze groep genoeg maturiteit en voetbalintelligentie had.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Sinds dat Witsel bij Dortmund zit, denkt en speelt die gewoon veel sneller dan daarvoor.
    Nog altijd de meeste ballen in de breedte ipv naar voor, maar zo 1 controlerende middenvelder mag er wel altijd bij zitten in de ploeg.

Al heb ik eerlijk gezegd gisteren ook een paar keer gevloekt op Witsel. Tegen een ploeg als Ijsland moogt ge soms toch iets minder voorzichtig zijn en eens een risicovolle pass geven...

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Sinds dat Witsel bij Dortmund zit, denkt en speelt die gewoon veel sneller dan daarvoor.
    Dit vooral, eindelijk is dat weer meer de Witsel van bij zijn doorbraak bij Standard. Box-to-box middenvelder met technische kwaliteiten die ook effectief beslissend was voor zijn ploeg met goals en assists.

Daarna is de kritiek imo voor een groot stuk terecht geweest dat hij voor de 'gemakkelijkere weg' koos door als zuivere 6 hoge passpercentages te halen met laterale balletjes voor wat Russische roebels en Chinese dollars.
    Blijft jammer dat we de Witsel van bij Dortmund én Benfica niet voor een langere periode gezien hebben in het Europese topvoetbal.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Dit vooral, eindelijk is dat weer meer de Witsel van bij zijn doorbraak bij Standard. Box-to-box middenvelder met technische kwaliteiten die ook effectief beslissend was voor zijn ploeg met goals en assists.

Daarna is de kritiek imo voor een groot stuk terecht geweest dat hij voor de 'gemakkelijkere weg' koos door als zuivere 6 hoge passpercentages te halen met laterale balletjes voor wat Russische roebels en Chinese dollars.
    Blijft jammer dat we de Witsel van bij Dortmund én Benfica niet voor een langere periode gezien hebben in het Europese topvoetbal.
    Die had eigenlijk echt de allergrootste van alle RD's kunnen worden denk ik... Als die nog een jaar langer bij Benfica had gebleven zou hij de (absolute) topclubs voor het uitkiezen gehad hebben.
    Die jongen had echt het potentieel om ondertussen al jaren lang de grote meneer te zijn op het middenveld van pakweg Real. Of met wat chance (voor ons dan) de vaste middenvelder achter KDB bij City. Dan had je vorig WK een centrale as die al jaren samen speelde, dat had ook een enorm verschil gemaakt.

Soit, zelfs al is die Nations League voor werkelijk niemand belangrijk, het is ondertussen echt wel duidelijk dat als we als land ooit iets willen winnen, het volgend EK gaat moeten zijn. Want daarna gaan we het moeten doen met gepensioneerden van de "gouden generatie" aangevuld met bankzitters bij topclubs, spelers van ploegen die in de PL elk jaar vechten om niet te zakken en een paar man van Anderlecht en Club.
    Er zijn er nog wel een aantal met potentieel, maar dat valt toch ook altijd af te wachten of dat eruit gaat komen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Er zijn er nog wel een aantal met potentieel, maar dat valt toch ook altijd af te wachten of dat eruit gaat komen.
    Inderdaad, ik denk dan terug aan bv Bakkali.

En in mindere mate Januzaj, die wel regelmatig speelt bij Sociedad maar van wie er toch ook veel meer verwacht werd.
    Origi gaat ook die richting uit... toen Wilmots hem mee nam naar het WK 2014 en hij naar Liverpool ging waren de verwachtingen ook heel hoog.
    Dat zijn dan wel degelijke spelers nu, maar niet de echte top die ge nodig hebt om prijzen te pakken...

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Origi zit een beetje in een gouden kooi denk ik. Niet goed genoeg om basisspeler te zijn, maar wel ideaal om in je kern te hebben als invaller. En mag net genoeg invallen bij momenteel een van de allerbeste clubs ter wereld om hem geen andere oorden ten doen opzoeken. Zeer loyale speler ook, beetje een geval Mignolet.

Ik zie daar nog altijd veel potentieel in, maar dan moet hij echt op zoek naar een club waar hij vaste spits kan zijn.

Zelfde voor Bats uiteindelijk, maar bij hem is het vooral een mentaliteitsprobleem.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    699 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    CDK opgeroepen volgens mij veel te vroeg.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hazard mist interlands door corona.

/s Dat hebben ze bij Real goed gezien
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    699 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Hazard mist interlands door corona.

/s Dat hebben ze bij Real goed gezien
    En gelijk hebben ze, is nu toch niet het moment om zo waardeloze oefen matchen te spelen en die "nations league "

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    En gelijk hebben ze, is nu toch niet het moment om zo waardeloze oefen matchen te spelen en die "nations league "
    Dit.
    Beetje met honderden mensen over heel Europa gaan reizen voor wat oefenmatchen en een competitie waar geen hond in geïnteresseerd is.
    Schaf die toch gewoon af in deze tijden.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daar zijn ook tv en sponsor contracten aan verbonden hé.
    Niet dat je geen gelijk hebt op zich, maar ze zijn imo gewoon verplicht.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En plus hangt er voor heel wat landen wel degelijk nog wat aan vast met mogelijke EK en WK tickets.
    Moelijke oefening dus, ook al zit niemand er op dit moment op te wachten.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    EK tickets zijn toch allang uitgedeeld of vergis ik me nu?

Feit is gewoon dat al die interlands op dit moment gewoon niet horen te doorgaan. Nations League kan ik nog inkomen omdat de UEFA anders een hoop geld misloopt, maar al die oefenwedstrijden zijn toch compleet van de pot gerukt in deze tijden. De spelers moeten ten eerste al veel meer wedstrijden op korte tijd spelen en dan praten we nog niet over het samenbrengen van verschillende bubbels bij elkaar.

Dat Martinez keer op keer onze topspelers oproept terwijl ze kampen met kwaaltjes (Hazard en Lukaku) begrijp ik ook totaal niet. Moeten ze tegen het EK volledig opgebrand zijn misschien? Lijkt me nu toch echt een ideale periode om nieuwe dingen uit te testen. En dan bedoel ik niet een CDK brengen na 70 minuten.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    EK tickets zijn toch allang uitgedeeld of vergis ik me nu?

Feit is gewoon dat al die interlands op dit moment gewoon niet horen te doorgaan. Nations League kan ik nog inkomen omdat de UEFA anders een hoop geld misloopt, maar al die oefenwedstrijden zijn toch compleet van de pot gerukt in deze tijden. De spelers moeten ten eerste al veel meer wedstrijden op korte tijd spelen en dan praten we nog niet over het samenbrengen van verschillende bubbels bij elkaar.

Dat Martinez keer op keer onze topspelers oproept terwijl ze kampen met kwaaltjes (Hazard en Lukaku) begrijp ik ook totaal niet. Moeten ze tegen het EK volledig opgebrand zijn misschien? Lijkt me nu toch echt een ideale periode om nieuwe dingen uit te testen. En dan bedoel ik niet een CDK brengen na 70 minuten.
    Ge kunt toch moeilijk kritiek geven op Martinez dat hij te weinig probeert. Ik dacht op de radio gehoord te hebben dat De Ketelaere en Lukebakio morgen zouden beginnen (kan mis zijn, want hoor de radio op het werk niet altijd duidelijk).

Het enige waar ik je wel gelijk in geef is die oefenmatchen. Normaal spelen ze 2 interlands per keer, nu 3. Vind ik zelf onnodig en absurd.

De Nations League is al voor het EK 2024 als ik juist ben.

Regels voor berichten