Pagina 25 van 25 Eerste ... 152122232425
    Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Beetje het typische commentaar, winnen we, dan is de tegenstander niet goed genoeg of tegen een deftige tegenstander is het gewoon geluk, verliezen we, dan is het van zie je wel, tegen een betere tegenstander kunnen we het niet. Dan heb je altijd gelijk he.
    Net als Archaos verwoordt uw post helemaal hoe ik er ook over denk.
    En het is vooral die quote hieboven die alle discussie eigenlijk wegneemt.

Men wou een competitieve referentiematch tegen een groot land en we hebben uiteindelijk Brazilië geklopt. En nog is het niet goed genoeg.
    Verre van een Martinez fan maar ik moet zelfs mijn roze bril niet afzetten om te beseffen dat we onder Wilmots nooit van zijn leven voorbij de Brazilianen zouden geraakt zijn.
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Uiteindelijk zijn ze in hetzelfde bedje ziek... Martinez heeft gewoon het (enorme) voordeel dat zijn systeem wel werkt.
    Maar beiden houden koppig vast aan hun systeem, zonder naar de tegenstander of de kern (en de blessures) te kijken.

Over het WK moet nu ook wel niet geneut worden imo. Japan was oververdiend (en geluk dwing je af he) en hoewel Brazilie misschien ook de overwinning verdiende vond ik dat zeker en vast geen slechte match van ons. Frankrijk was gewoon de grootste kutploeg van het hele toernooi om tegen te spelen, en zeker om tegen achter te komen. En geluk speelt altijd mee he... KDB knalt hem perfect binnen tegen Brasil, Courtois houdt op het einde een gemaakte goal eruit maar dat deed Lloris ook toen het nog 0-0 stond bv. Het had uiteraard anders kunnen lopen (gaat die bal opt eind erin ga je eruit in de verleningen, kom je voor tegen Frankrijk speel je ze naar huis) maar het feit dat ni altijd de beste ploeg wint maakt voetbal net zo leuk (en zo frustrerend voor bepaalde arabieren met geld te veel)

In elk geval is Martinez uiteraard geen Simeone, SAF of Pep maar voor mij steekt hij wel met kop en schouders uit boven Wilmots... Als de type-11 fit is draait zijn systeem als de beste en moet je van niemand bang hebben. De nederlaag tegen Zwitserland ligt ook helemaal niet alleen aan hem. Het is niet de trainer zijn schuld als u meest ervaren verdediger, al jaren de leider, plots als een natte vod speelt en zijn partner naast hem verdedigt als een preminiem he.
    Het is natuurlijk wel zijn schuld dat hij vast houdt aan zijn systeem en daardoor Chadli moet opstellen (op een positie die hem niet ligt), een Tielemans uit vorm de lijnen moet gaan uitzetten en we met een targetspits stonden van 1m45 (en een god complex). Maar zelfs dan nog mag je er nooit 5 tegen krijgen als iedereen gefocust en op niveau is.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    no votes  

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Praat moest ook al lang eens zijn kans gekregen hebben ipv Tielemans.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat je hier soms leest. Niets memorabel gepresteerd? Het beste resultaat ooit op een WK is niet memorabel dan? Je kan toch niet verlangen dat ze elke wedstrijd op een WK winnen met 5-0? Pas op, ik vind Martinez ook zeker geen supercoach, verre van, maar hij heeft het toch maar gedaan met onze Belgen. Natuurlijk hebben/hadden we de kans om wereldkampioen te worden, maar daar komt zoveel meer bij kijken dan enkel de beste kern hebben. Ik was, en ben, nog steeds trots op onze derde plaats op het afgelopen WK. Dat is toch maar mooi geschiedenis dat we hebben meegemaakt.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JelleCa Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het beste resultaat ooit op een WK is niet memorabel dan?
    als nummer 1 en met zo'n sterke kern werd het hoogtijd om een halve finale te halen, in die optiek is een 3e plaats hooguit aan de verwachtingen voldoen tem goed.

als ge resultaten vergelijkt dan pak ik de jaren 80 erbij,, een kern met toppers maar veel meer werkpunten en zwaktes
    dat begon met een finale op een EK en eindigde met een memorabele match tegen de Engelsen
    onderweg werden er heel wat referentiematchen gewonnen tegen grootmachten als Spanje, Rusland, Argentinië, Holland,... + een finale en een halve finale
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan toch niet ontkennen dat we tegen Brazilië ongelofelijk veel chance hebben gehad. Ik heb na het laatste fluitsignaal geschreeuwd van vreugde op dat moment, maar na een dagje slapen besef je wel hoeveel geluk je hebt gehad die wedstrijd. Als we die tien keer opnieuw spelen verliezen we negen keer.
    no votes  

Pagina 25 van 25 Eerste ... 152122232425

Regels voor berichten