Pagina 61 van 61 Eerste ... 11515758596061

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190826_04575979

Dit kan je zo gek niet verzinnen.
    Ah zo, de Impulseo 1 subsidies, de renteloze leningen en de overheidsgarantie op het monopolie zijn nog niet genoeg ofzo? Nu ook nog eens extra financiering vanuit de gemeentebegroting? Dit kun je inderdaad zo gek niet bedenken. De schaamteloze graaicultuur bij artsen kent werkelijk geen grenzen.
    En intussen het artificieel gecreëerde probleem verder bestendigen door de hoogdringende instroom blijvend te beperken. Wie durft aan deze praktijken eindelijk eens paal en perk stellen?

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    https://m.hbvl.be/cnt/dmf20190904_04...-25-euro-boete

Kga binnenkort ook mijn tarief eens doorrekenen wanneer de dokter niet komt opdagen op de afspraak.

Nog een mooi voorbeeld van gisteten. 4,5 u na haar afspraak kon mijn schoonma eindelijk binnen. Dat sommige mensen zoveel geduld hebben snap ik niet.

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En hebt ge zelf 4,5u lang naast uw schoonma gezeten? Of is dit verhaaltje #8742 over hoe iemand het niet kan verkroppen om 15-30min langer te wachten ergens?

Zo kan ik nog veel mensen die al "uren" aan de kassa in de carrefour hebben staan aanschuiven
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    En hebt ge zelf 4,5u lang naast uw schoonma gezeten? Of is dit verhaaltje #8742 over hoe iemand het niet kan verkroppen om 15-30min langer te wachten ergens?

Zo kan ik nog veel mensen die al "uren" aan de kassa in de carrefour hebben staan aanschuiven
    Wat een idiote reply...maar hou volgende keer uw onzin voor u zelf.

Uiteraard heb ik er niet langs gezeten, ik zou niet zo lang met mijn kloten laten rammelen.

Maar ik heb wel andere opvang voor de kinderen kunnen zoeken. Dus heb er last van gehad.

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik durf er nu al geld op te zetten dat die daar geen 4,5 uur gezeten heeft.. maar dat klinkt toch altijd zo leuk om tegen anderen te kunnen doorvertellen hé
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Ik durf er nu al geld op te zetten dat die daar geen 4,5 uur gezeten heeft.. maar dat klinkt toch altijd zo leuk om tegen anderen te kunnen doorvertellen hé
    Sure. Lees zin 1 nog eens opnieuw en bol het af.

Mikoo1989's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Waarom zou het niet kunnen ben ook al is in spoed binnen gegaan om 8u met verkeersongeval en pas om 17u30 aan beurt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Sure. Lees zin 1 nog eens opnieuw en bol het af.
    Ik hoor hier geregeld van mensen die enkele uren kunnen wachten tot het aan hen is. 4,5 Uur is extreem, maar ik verschiet er niet van.

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uiteraard kan dat, maar normaal komen ze je dan toch ff verwittigen en heb je de optie een nieuwe afspraak te maken.

Ik heb dat ooit gehad bij de gynaecoloog. Na 45 minuten kwam de verpleegkundige zeggen dat de dokter weg geroepen was voor een noodgeval en dat dat nog minstens 2u zou duren. Degenen die wilden wachten, mochten dat. Ik heb ne keer gevloekt (was al verhuisd, dus toch 30km gereden voor die afspraak) en een nieuwe afspraak gemaakt, want moest nadien gaan werken, dus wachten geen optie.
    Da's niet tof, maar anderzijds zou ik dat ook wel appreciëren dat als het de enige dokter is die dan beschikbaar is en ik lig half dood te gaan, ze mijn niet-doodgaan voorop zouden stellen aan routine check ups.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

iTrader
    1 (100%)
    Bij mijn schoonma wast dus ook de gyneacoloog in genk. Ik begrijp best dat ze weg moeten, maar licht mensen dan in ipv ze gewoon te later zitten terwijl ge nu dus blijkbaar int omgekeerde geval 25 euro aan rekent.

Pagina 61 van 61 Eerste ... 11515758596061

Regels voor berichten