Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859

iTrader
    0
    Ook nog een kennis duidelijk gemaakt dat ze haar 2jarige niet mee naar spoed moest sleuren op zondag middag voor... Luier uitslag

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ook nog een kennis duidelijk gemaakt dat ze haar 2jarige niet mee naar spoed moest sleuren op zondag middag voor... Luier uitslag
    mensen zijn veel te rap over bezorgd, op de 100 ziekenwagen is het soms niet veel beter ze of er word vlakuit misbruik van gemaakt

letterlijke bewoording vanuit een WZC door een 'vpk' : "ik heb de 100 gebeld want het secundair duurde te lang".

en dat omdat de bewoner 'slechte bloedwaarde' zou hebben volgens een labo onderzoek (dus niets acuut of levensbedreigend)

als ge secundair niet plant bij de mutualiteit of privé dan kan dat paar uur duren de dag zelf als ge toch nog transport vraagt.

ge had die haar gezicht moeten zien als ik vlak af zei dat dit niet de bedoeling is van het '100 systeem' en dat ik strikt genomen de politie zou moeten in bijstand vragen voor het opstellen van een PV wegens het misbruiken van het '100 systeem', door het misbruiken van het systeem is er een groot gat in de regio dat niet gedekt werd door de ziekenwagen waar ik toen stond.
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859

Regels voor berichten