Discussie: Proximedia opzeggen

iTrader
    0

Proximedia opzeggen

Ik heb een kennis die vandaag een verkoper van Proximedia over de vloer heeft gekregen en een contract van 48 maanden heeft getekend voor een nieuwe "website" (48 x 200 EUR = 9.600).

Nu heb ik hem duidelijk gezegd dat er veel betere opties op de markt zijn dan deze schandalige contracten.

De sterke punten van Proximedia zijn echter hun verkopers en hun algemene voorwaarden, iedereen weet dat je er niet zomaar vanonder geraakt.

Nu, die verkoper kwam vandaag over de vloer en er is vandaag getekend. Kan je dan morgen effectief nog opzeggen als je zegt dat er overhaast is beslist en je toch niet akkoord gaat met het contract? Verkoper pushte duidelijk door te zeggen dat het een éénmalige aanbieding is, enkel vandaag geldig...

Bij thuisverkoop heb je volgens mij steeds nog 7 dagen te annuleren, maar weet niet of dit hier ook telt? Is uiteraard een B2B contract.
    no votes  

Massis's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    je hebt geloof ik ALTIJD 7 dagen annulatierecht, maar in geval van huis aan huis verkoop zelfs 14 dagen omdat het verkoop buiten de winkel betreft.

Echter, dat is consumentenrecht, hier is sprake van contracten "tussen bedrijven". Lijkt me niet dat je daar zo gemakkelijk onderuit kan.
    no votes  

iTrader
    0
    Klopt... is dus géén consumentenrecht hier.

Wat als contract getekend is door medewerker en baas niet op de hoogte is bv?
    no votes  

iTrader
    0
    Beste,

Indien je een vraag hebt over een contract met Proximedia dan is het best onze klantendienst te contacteren. Indien mogelijk met je klantennummer bij de hand. Het nummer voor België is : +32 2 349 23 23. Wij proberen steeds al onze klanten zo goed mogelijk te bedienen dus je mag echt niet twijfelen om ons zo snel mogelijk te contacteren.

mvg,

Proximedia
    no votes  

w3bb3r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    had ook wel graag een bedrijf gehad waar ik op forums mag surfen
    no votes  

dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alvorens contracten te tekenen, eerst hun rep controleren via Google : Let me google that for you
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice
    no votes  

Kysr's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht7 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Wat als contract getekend is door medewerker en baas niet op de hoogte is bv?
    Theorie van het schijnmandaat.
    Kysr\mmf
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proximedia Bekijk bericht
    Beste,

Indien je een vraag hebt over een contract met Proximedia dan is het best onze klantendienst te contacteren. Indien mogelijk met je klantennummer bij de hand. Het nummer voor België is : +32 2 349 23 23. Wij proberen steeds al onze klanten zo goed mogelijk te bedienen dus je mag echt niet twijfelen om ons zo snel mogelijk te contacteren.

mvg,

Proximedia
    Op humor worden ze daar precies ook getrained
    I gave up on myself a long time ago.
    no votes  

iTrader
    10 (92%)
    Als ik een televisie koop van €9.600 tijdens een éénmalige unieke actie, is dat dan schandalig van dat bedrijf of gewoonweg schandalig van mezelf? Ik hoop voor uw vriend dat hij hier niet onder uit kan. Dan heeft hij tenminste zijn les geleerd. Wie weet koopt hij volgend jaar een nieuwe Porsche voor €19.600 via een scammer uit Afrika

Man man man. Voor €9.600 heb je een wagen. Het was waarschijnlijk een KMO. Ik zou graag eens willen zien hoe die verkopers dat doen. Ze verdienen in alle geval een PLUIM.
    no votes  

dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ik zou graag eens willen zien hoe die verkopers dat doen. Ze verdienen in alle geval een PLUIM.
    Gladde praatjes van gladde verkopers (hard-selling), aan technisch niet onderlegde personen, en alles er veel rooskleuriger doen uitzien dan het is (en beloftes doen die niet ingelost kunnen worden als je de klachten mag geloven - gezien de zondvloed eraan lijkt het mij aannemelijk dat ze kloppen) om te resulteren in het ondertekenen van een wurgcontract.

http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/410992?page=3

Alle klachten - met om het even welke partij die volgens je aanvoelen niet correct handelt en niet reageert als je hen daarop wijst - kan je best melden op de FOD economie : http://economie.fgov.be/nl/geschille...acht_indienen/.
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Schandalig is het sowieso, maar iedereen die al eens op internet is geweest kent proximedia dan ook..
    Het is en blijft toch zijn eigen fout, en onder dat contract zal je niet meer wegkunnen veronderstel ik.

10k voor een website die iemand anders wss voor 1k had gemaakt... man man man

Ze weten allesinds wel hoe ze geld moeten verdienen ginder, al vallen hun praktijken te betwisten.
    no votes  

Regels voor berichten