iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik ben nu op bank-werkdag 8 sinds drie banken alle documenten gekregen hebben om gelden uit erfenis over te schrijven naar mijn rekening. Hoe lang kan dit nog duren? Het zijn echt geen gigantische bedragen en er is een rekening gemaakt bij elk van deze banken om op over te schrijven.

Jo3Rii's schermafbeelding
    iTrader
    38 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Onlangs hebben we zonnepanelen laten plaatsen. We hebben 21% btw betaald op onze installatie (nieuwbouw). vorige week contacteerde deze firma mij dat er een fout in de offerte zat en dat er op de omvormer 6% btw was aangerekend. We hebben reeds de offerte prijs betaald en beide partijen zijn toen akkoord gegaan met de opgegeven prijs. Kunnen zij zo maar dat extra bedrag op eisen?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    56 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jo3Rii Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onlangs hebben we zonnepanelen laten plaatsen. We hebben 21% btw betaald op onze installatie (nieuwbouw). vorige week contacteerde deze firma mij dat er een fout in de offerte zat en dat er op de omvormer 6% btw was aangerekend. We hebben reeds de offerte prijs betaald en beide partijen zijn toen akkoord gegaan met de opgegeven prijs. Kunnen zij zo maar dat extra bedrag op eisen?
    Kan je de offerte eens via filedropper ofzo bezorgen?
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mag men herinneringskosten aanrekenen op herinneringskosten?

Sent from my iPhone using Tapatalk

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je bedoelt wrs herinneringskosten per afzonderlijke aanmaning? Kan in principe, indien het opgenomen is in de algemene voorwaarden.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _ns_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je bedoelt wrs herinneringskosten per afzonderlijke aanmaning? Kan in principe, indien het opgenomen is in de algemene voorwaarden.
    Nee, ik werd 10€ herinneringskosten aangerekend op een factuur van 40€, heb enkel de 40€ betaald en nu dreigt men met 10€ herinneringskosten op de openstaande factuur van 10€ (zijnde de herinneringskosten op de originele factuur)

Sent from my iPhone using Tapatalk

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In principe kunnen die algemene voorwaarden bepalen dat die kosten van toepassing zijn op alle openstaande bedragen, dus ook inclusief die 10 euro.

Maar 10 euro kosten op een factuur van 40% is sowieso manifest overdreven (en 10 euro op 10 euro helemaal al). Ik zou gewoon meedelen dat je de aangerekende kosten betwist en daarom ook niet zal betalen.

Tags for this Thread

Regels voor berichten