Pagina 46 van 46 Eerste ... 364243444546

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had de platinum kaart aangevraagd per post (was nog niet mogelijk online als vervanging voor mijn oude visa). Ik vond het al verdacht dat je dergelijke verzekeringen kon krijgen voor 0 euro/jaar.
    Kreeg toen van Keytrade een visa goldcard aangeboden. Ze mailden dat het afhangt van je vermogen, nettoloon, historie bij keytrade...
    Ik verdien geen 60.000 euro netto per jaar, dus denk niet dat je 120.000 moet hebben voor een platinum kaart.
    Op zich lijkt het me nog steeds een mooie deal, reis annulatie zit ook in de gold card.

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand een idee welke bank hun kredietkaart een extra garantie heeft als men een product koopt uit het buitenland?
    Ik koop wel eens goederen uit Nederland en overal lees ik in de voorwaarden dat de aanvullende garantie enkel van toepassing is voor goederen aangekocht in belgi├ź...

anybody?
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Tibokio's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb steeds een Argenta mastercard gebruikt en heb recent een beobank visakaart aangevraagd voor de cashback. Nu lees ik overal over JKP. Mijn argenta kaart heeft dit niet en diene JKP brengt mij ferm in de war

Ben ik juist als ik zeg dat die JKP enkel van toepassing is als je ervoor kiest om gespreid terug te betalen? Stel dat ik iets op krediet koop, maar ik betaal dat steeds netjes terug, dan zal dat bedrag steeds het bedrag zijn dat ik op krediet had gekocht? En niet met een bijkomende xx% JKP?

Komt er op neer dat ik die JKP mss ingewikkelder maak dan het is, maar ik snap het om een of andere reden nog niet 100%.
    ...

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Ben ik juist als ik zeg dat die JKP enkel van toepassing is als je ervoor kiest om gespreid terug te betalen? Stel dat ik iets op krediet koop, maar ik betaal dat steeds netjes terug, dan zal dat bedrag steeds het bedrag zijn dat ik op krediet had gekocht? En niet met een bijkomende xx% JKP?
    Allemaal correct.

iTrader
    -3 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De meeste reisverzekeringen via kredietkaarten hebben een limiet in de tijd (je mag max 90 dagen in het buitenland zijn)
    Bij KBC vind ik daar niets over terug, en ook hun helpdesk / "financial expert" lijkt dat te bevestigen, al wou hij me dat weer niet zwart op wit geven. "U kan de algemene voorwaarden lezen meneer" ... ja lap.

Iemand enig idee of dat zou kloppen? Ideale kaart voor een wereldreis dan me dunkt
    Nobody notices what I'm doing ... Until I stop doing it.
    Webhosting ? Klik hier

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had vorige maand een positief saldo op m'n visa, komende maand een negatief. Worden beide bedragen met elkaar verrekend (bij de afrekening volgende maand)?

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja; maar een positief wordt niet terugbetaald maar overgenomen naar volgende maand
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou graag wat informatie willen inwinnen over fraude.

Ik ben donderdag voor 900 euro slachtoffer geworden van internetfraude. Het vreemde is dat ik geen idee heb hoe ze aan mijn gegevens zijn geraakt. Ik heb de kaart immers nog maar 1 week en heb in deze periode slecht 1 aankoop gedaan bij een webshop. De dag erna 3 transacties via paypal, een winkel in amsterdam en winkel in londen.

Ik heb onmiddelijk cardstop gecontacteerd en een mail gestuurd richting argenta (mastercard).

1. Krijg ik mijn geld terug ? Verloop dit proces vlot ?

Alvast bedankt.

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens mij moet je dat betwisten via een formulier. Ik denk dat Argenta daar niet direct in tussen komt (wel voor debetkaarten)
    https://www.mijnkaart.be/index/nl_BE...twistingen.htm

(Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar die webshop..)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squealer Bekijk bericht
    Volgens mij moet je dat betwisten via een formulier. Ik denk dat Argenta daar niet direct in tussen komt (wel voor debetkaarten)
    https://www.mijnkaart.be/index/nl_BE...twistingen.htm

(Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar die webshop..)
    Grandfrank.com In het verleden al meermaals zaken gekocht zonder problemen.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schelleke Bekijk bericht
    Ik zou graag wat informatie willen inwinnen over fraude.

Ik ben donderdag voor 900 euro slachtoffer geworden van internetfraude. Het vreemde is dat ik geen idee heb hoe ze aan mijn gegevens zijn geraakt. Ik heb de kaart immers nog maar 1 week en heb in deze periode slecht 1 aankoop gedaan bij een webshop. De dag erna 3 transacties via paypal, een winkel in amsterdam en winkel in londen.

Ik heb onmiddelijk cardstop gecontacteerd en een mail gestuurd richting argenta (mastercard).

1. Krijg ik mijn geld terug ? Verloop dit proces vlot ?

Alvast bedankt.
    Heb jij het geblokkeerd of is het geblokkeerd geweest door Worldline?
    Beter om hen rechtstreeks te contacteren ipv argenta.

Bij mij werd het vanuit Worldline geblokkeerd. Na 1 verdachte transactie, hoe ze het hebben gezien weet ik nog altijd niet omdat het bij een belgische webshop was maar goed voor mij.
    Als ze de CVC code niet hebben gebruikt dan heb je gewoon pech gehad dat ze je nummer hebben 'geraden'.

Ik heb zelf nooit iets moeten betalen. Bedrag bleef op m'n kaart staan voor 1 maand maar bij afrekening is het nooit van mijn rekening gegaan.

Pagina 46 van 46 Eerste ... 364243444546

Regels voor berichten