Pagina 45 van 45 Eerste ... 354142434445
    JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --- Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik heb in het verleden zelfs zonder te vragen of enige moeite te doen het geld altijd terug gehad, vaak waren zij het zelfs die de fraude hadden opgemerkt en wist ik het nog niets eens. standaard , zelfs gratis, visa kaarten gelinkt aan toen nog simpele jongeren rekeningen. ook nu heb ik gewoon basis visa kaarten

telkens butien europa, 1 maal argentinie, 1 maal brazilie en 1 maal ergens in zuid oost azie.
    Ik vermoed dat we over 2 verschillende kdingen praten:
    - ik over de aankoop van pakjes (aankopen die je dus effectief gedaan hebt)
    - jij over om het even welke bedrag dat van je kaart afgaat (ook betalingen die je NIET gedaan hebt).

Die laatste zijn natuurlijk bij élke creditcard bij mijn weten beschermd. Omdat dit wettelijk zo moet
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag gezien dat er via PayPal een volgens mij niet geautoriseerde transactie heeft plaatsgevonden (had trial periode via PayPal van 0 euro en nu maand later is er geld voor 1 jaar aangerekend)

Heb alvast al mijn kredietkaart en uit PayPal gehaald maar hoe kan ik best geld terugvorderen? Via PayPal zelf of via bank?

iTrader
    16 (100%)
    Bij welke banken kan je geld van je kredietkaart naar een zichtrekening storten?
    Ik weet dat dat bij Beobank lukt, maar zijn er zo nog?

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht
    Bij welke banken kan je geld van je kredietkaart naar een zichtrekening storten?
    Ik weet dat dat bij Beobank lukt, maar zijn er zo nog?
    Met de ING card gaat het ook.

Iemand die standaard revolut heeft en weet of dit werkt met Google pay in Belgie?

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xcessive- Bekijk bericht
    Met de ING card gaat het ook.

Iemand die standaard revolut heeft en weet of dit werkt met Google pay in Belgie?
    Nog iemand die ervaring heeft met Revolut? Zou het mij willen aanschaffen voor onze wereldreis. Je hebt ook N26 etc, dus ben niet helemaal zeker welke te kiezen
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaiko Bekijk bericht
    Nog iemand die ervaring heeft met Revolut? Zou het mij willen aanschaffen voor onze wereldreis. Je hebt ook N26 etc, dus ben niet helemaal zeker welke te kiezen
    Heb zelf allebei, gebruik vooral Revolut omdat daar makkelijker geld op te zetten is (kan via betaling ipv overschrijving, waardoor het er onmiddelijk op staat). Revolut is wel een prepaid kaart, die niet overal aanvaard wordt (heb er zelf wel nog nooit problemen mee gehad zolang er genoeg geld op staat). N26 is op dat punt blijkbaar beter.

6 weken Revolut gebruikt gehad in de VS zonder problemen, was voordeliger dan een gewone krediet kaart.

Thaiko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riddled Bekijk bericht
    Heb zelf allebei, gebruik vooral Revolut omdat daar makkelijker geld op te zetten is (kan via betaling ipv overschrijving, waardoor het er onmiddelijk op staat). Revolut is wel een prepaid kaart, die niet overal aanvaard wordt (heb er zelf wel nog nooit problemen mee gehad zolang er genoeg geld op staat). N26 is op dat punt blijkbaar beter.

6 weken Revolut gebruikt gehad in de VS zonder problemen, was voordeliger dan een gewone krediet kaart.
    Heb je uw auto ermee kunnen huren? En ik zou kiezen voor de Metal precies, kwestie dat ik gewoon het zichzelf zal terugbetalen met die 1% cashback, alleen heb ik die verzekering shizzle niet echt nodig. Anderzijds ben ik nu ook aan het kijken naar TranserfWise. Is misschien nog de beste van ze al.
    What if money didn't matter? - Alan Watts.

Squealer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Heb op 2 reizen in de VS de (gratis) Revolut kaart gebruikt in winkels & resto's.

Het is een prepaid kaart, waardoor die niet overal gaat werken. Voor autohuur & hotels heb ik m'n gewone visakaart gebruikt. Ik las verhalen dat geauthoriseerde bedragen er soms weken over kunnen doen om terug vrijgegeven te worden, tot ver na de effectieve betaling, waardoor je limiet ahw een tijd 2x verminderd wordt. Geen idee hoevaak dat effectief zou gebeuren, maar autohuur & hotelreservaties werken vaak met zo'n pre-authorisaties, dus heb ik daar gewoon dat risico niet gelopen en m'n andere kaart gebruikt. Al de rest met Revolut. Betaalautomaten aan tankstations werken helaas ook niet, zelfs niet in België.

Buiten dat wel heel tevreden van. En met de app kan je realtime je transacties zien, pincode wijzigen, kaart (de)blokkeren, ....

Die 1% cashback.. Ik heb bv een Beobank Visa die 1% cashback geeft op online betalingen. En dan gebruik je die om je Revolut mee op te laden

Op spaargids & allesamerika lopen er trouwens threads over Revolut.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaiko Bekijk bericht
    Heb je uw auto ermee kunnen huren? En ik zou kiezen voor de Metal precies, kwestie dat ik gewoon het zichzelf zal terugbetalen met die 1% cashback, alleen heb ik die verzekering shizzle niet echt nodig. Anderzijds ben ik nu ook aan het kijken naar TranserfWise. Is misschien nog de beste van ze al.
    Geen auto mee gehuurd en ook niet gaan tanken, dus kan daar niks over zeggen. Maar dat is vaak wel waar je geen prepaid wil omdat de geauthoriseerde bedragen vaak veel hoger liggen dan wat je moet betalen en dat veel hogere bedrag dus op je kaart moet staan. Maar ideaal dus om de kleine bedragen mee te betalen.

En als je extra cashback wil, is de tip van Squealer inderdaad ook nog een goede. Revolut opladen met Beobank kaart, geld ook als een betaling en krijg je dus 1% cashback om hem op te laden.

Pagina 45 van 45 Eerste ... 354142434445

Regels voor berichten